Söderorts Bilvård AB

Söderorts Bilvård AB

soderortsbilvard.se
  • BadgeFiveYears

Söderorts Bilvård AB grundades i januari 2012, och vi har flera års yrkeserfarenhet inom området bilvård och däck. Vår vision är att erbjuda högkvalitativ service som ger nöjda och återkommande kunder. För oss är det en självklarhet att behandla din bil som att det vore vår egen. Vår anläggning ligger i södra Stockholm, på...

890 omdömen om Söderorts Bilvård AB

Mats P
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Kunde ej ta kontant betalning. Vid kortdragningen höll betalningsmottagaren kortet och kortläsaren dolda för mig.

Rolf B
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Jag har hört bara väl om Söderorts Bilvård så därför anlitade jag dom för att städa ur min nyinköpa bil eftersom jag har svårt själv och kan absolut inte få ut röklukt själv. Samtidigt valde jag att låta dom byta däck från vinter till sommardäck. Tiderna jag fick för inlämnande och hämtnig fungerade perfekt.

Peter H
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Haft bilen på rekond hos dem tidagare med bra resultat. Denna gång så förstörde de gallret på en högtalare i dörren. Jag kontrollerade bilen innan jag lämnade in den. Och påpekade detta. De erbjöd mig en ersättning på 800kr för en skada som kom kommer kosta mig mellan 2000-3000 kr i material och arbete på det, med att ta bort inredning på dörrar för att montera nytt. Tog inte emot deras pengar då jag tycker att detta är förnedrande. Så de inte heller ska kunna säga att de ersatt mig. Ord står mot ord och man ska ju inte...

Lidia F

Däckbyte lika snabbt som på Ferrari pit stop! :-D

Göran L
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Snabbt, snyggt och bra pris. Lagning av skruvhål.

Juha H
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Trevligt och proffsigt. Enkel tidsbokning. Nära bostad.

Janni D
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Alltid mycket bra service, bilen blir ren och fin varje gång.

Kim M
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Trevligt bemötande, bra utfört arbete och noggrann med att påpeka och laga misstag som tidigare mekaniker gjort med mina däck med en tydlig förklaring.

Birgitta H
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom.

Thomas S
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Trevlig personal och bra resultat

Svante P
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Snyggt jobb. Fick dock vänta i kassan då ägaren var djup försjunken i sin dator. När jag bad att få betala sa han,har du bråttom. Men annars mycket nöjd med vaxning o motortvätt.

Svar från Söderorts Bilvård AB

Hej Svante Vi tackar dig ödmjukt att du tagit dig tid för denna omdöme. Det finns lagar och regler vi måste uppfylla när vi skall ta betalt från våra kära kunder. Av den anledningen kan det vara så att vi behöver vara djup försjunkna i datorn för att inte göra ett fel när vi lägger upp kundkortet. Den anställde som tog betalt då ägaren inte var på plats vid tillfället var säkert stressad och missförstånd kan ha skett mellan er. Vi ber om ursäkt för detta missförstånd och tackar återigen varmt för det fina omdöme du givit Söderorts Bilvård. Varma hälsningar Söderorts Bilvård AB med personal

Christoffer H
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Seriösa, snabba med utmärkt resultat! Rekommenderar!

Boström Kent B
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Trevligt bemötande och mycket snabbt utfört.

Anders E
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Fick hjälp direkt med spik i ett däck. Snabbt och smidigt.

Susanne R
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Som alltid utför de ett perfekt jobb och är mycket trevliga och serviceminded.

Robert V
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Jag blev väldigt vänligt och proffsigt bemött av Ekram Unsal som tog itu med mitt problem (punkterat däck) omedeibart. Jag kommer att rekommendera Söderorts Bilvård till mina vänner när de behöver hjälp med sina bilar. Bobby Vellucci

Bertil L

Mycket prisvärd. Rekommenderar gärna till andra. Väldigt trevligt bemötande

Johan A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Mycket trevligt bemötande, bilen toppstädad!

Kjell S
Skrev om Söderorts Bilvård AB

👍👍👍 kundvänligt proffsigt allt bra

Pontus P
Skrev om Söderorts Bilvård AB

bra service och bra kommunikation.

Mats I
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Enkelt och korrekt! Rak kommunikation.

Ahmed M
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Trevlig personal och bra arbeta

Henrik
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Snabb och grym service. Kunden i fokus och levererar vad dem säger!

Kecy A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Jag bemöttes väl. Hade inga förväntningar. Fantastisk jobb gjordes med min bil. Handtvätt schamponering, avfettning och avtorkning. Rengöring av fönster, speglar, däck, fälgar och vaxning totalt 1130 kr. Och kaffe på köpet. Mycket nöjd kund. 😊

Ameliyat T
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Hej Jättefint bro jobbet. 👍🏾👍🏾🙏🙏.

Be A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Superpositiv upplevelse! Ren och fin bil. Fräscha lokaler. Grym personal. Rekommenderas varmt.

Lennart B
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Mycket bra och seriös, trevligt bemötande och man höll utlovade tider.

Novakum A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Biltvätt i världsklass! Grymt bemötande och bilen vart som ny efteråt! Tack

Jonas B
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Jag blev bra bemött. De. Fann en tid som passar mig och var klara på utsatt tid. Så förväntningarna va höga och jag fick uppleva rätt förväntningar, Jag köpte ute och inne tvätt och blev riktigt nöjd. Tack J

Anders B
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Rent och bra gjort så bilen glänste

Haris D
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Fick hjälp med punktering på en lördag och allt gick smärtfritt. Riktigt bra service både hjälp över telefon och sedan på plats. Räddade min helg!

Hassan H
Skrev om Söderorts Bilvård AB

+Bra bemötande och snabb service - dyr. Ca. 600sek för att fixa däck punktering.

Mika N
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Det gick FINT!!! Jag är nöjd! inga speciala konstigheter, killen fixade min däcke drekt, som lovat i telefonen

Anders G
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Mycket bra kvalitet på tvätt och städ. Väldigt fint bemötande 😊

Peter G
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Bra bemötande och en hypersnabb service på en lördag. Högsta betyg👍

FREDRIK F
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Alltid bra service och ett trevligt bemötande. Snabbt och prisvärt.

Johan G
Skrev om Söderorts Bilvård AB

In och utvändig tvätt. Bra och ordentligt gjort jobb och vänligt bemötande

Lars M
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Blev snabbt och väl mottagen. Läckande däck lagades på ett utmärkt sätt.

Fredrik N
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Snabbt, enkelt och professionella.

Ann C
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Jag fick snabb hjälp att åtgärda pyspunka på vänster framhjul. Tack för det.

Ulrika S
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Trevligt bemötande och proffsig service.

Bo A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Alltid snabb o vänlig service, lätt att boka tid.

Nollåtta A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Alltid proffsigt och glatt bemötande

Staffan L
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Superproffs! Har anlitat Söderorts Bilvård flera gånger och har alltid varit nöjd. Trevligt bemötande och yrkesskicklighet är en oslagbar kombination!

Staffan A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Väldigt proffsigt och bra bemötande!

Michael O
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Fungerar mycket bra, snabbt jobbat.

Therese F
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Trevligt och professionellt bemötande, snabb service och trygg upplevelse.

Johan B
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Bra, snabb och trevlig service

Greiff A
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Seriös aktör med bra personal och trevligt bemötande

Jasco K
Skrev om Söderorts Bilvård AB

Alltid trevligt, proffesionellt och engagerat bemötande. Mina förväntningar är en ren skadefri bil vilket Söderorts Bilvård klarat galant varje gång.. In-och utvändig rengöring som jag anlitat i över ett års tid, problemfritt.