feedback company

Ring företaget
Södertälje Kommun, Brunnsängskolan och Produktions

Häradsvägen 8 152 48 SÖDERTÄLJE

www.brunnsangsskolan.sod …

Södertälje Kommun, Brunnsängskolan och Produktions finns på Häradsvägen 8 i SÖDERTÄLJE och är sökbara på bl.a. Förskola och Lekis

Mer funktioner

Vad tycker du om Södertälje Kommun, Brunnsängskolan och Produktions

Läs vad Recos användare tycker om Södertälje Kommun, Brunnsängskolan och Produktions

• Status: 300
    skrev om Södertälje Kommun, Brunnsängskolan och Produktions:
    2. Brunnsängsskolan sägs vara en av Sveriges största skolor, men absolut inte den bästa. Jag tror att när en skola blir för stor försvinner kontrollen på något vis, det blir för stort och för många klasser för ledningen att ha koll på. Just detta tror jag är problemet med denna skola som minst har fyra-fem klasser i varje årskurs utspridda i en massa olika lokaler på ett stort område. Lärarna är inte heller speciellt engagerade, kanske som ett resultat av eleverna, eller så är det tvärtom!

Företag nära Södertälje Kommun, Brunnsängskolan och Produktions

Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm

Okstigen 2, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Favoritbygg & Städ & Flytt i Stockholm

Johan J

Johan J tycker:

"Killarna har gjort ett fantastiskt jobb. Punktliga och kostnadseffektiva. "

Ell-Be Livs, Hemköp Ellbe Livs

Bragevägen 14, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Ell-Be Livs, Hemköp Ellbe Livs

1 reco

Amanda E

Amanda E tycker:

"Ellbe är en mataffär som har det där lilla extra och här handlar jag gärna. De har alltid fräscha grönsaker, gott och nybakat bröd från butikens egna ... "

Salong Orquidea

Okstigen 6 BV, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Salong Orquidea

Södertälje Vatten & Värme

Elsarostigen 4, SÖDERTÄLJE

Läs mer om Södertälje Vatten & Värme

Rekommendera företaget

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Södertälje Kommun, Brunnsängskolan och Produktions