Södra Rör AB

Södra Rör AB

Ring 08-647 29 55 www.sodra-ror.se
3.3

Vi utför allt inom VVS och är certifierade inom säker vatteninstallation samt medlemmar i Comfort.Vi åtar oss allt inom VVS. Exempelvis levererar och monterar vi varmvattenberedare, byter diskbänkar mm. Våra rörinspektörer utför avloppsrensningar med högtrycksspolning samt konditionskontroll med kamera av avlopp. Vi har...

8 omdömen om Södra Rör AB

Marita B
Skrev om Södra Rör AB

Hej, jag tycker vi fått ett bra bemötande samt bra arbete av byte av rör i vår "verkstad". Det ser proffsigt ut och vi är väldigt nöjda, vi återkommer om vi skulle råka i nöd igen. Vänlig hälsning Marita Boström

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 648 omdömen 3.7 av 648 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Håkan W
Skrev om Södra Rör AB

Södra rör är ett bra serviceföretag med väldigt kompetenta montörer samt alltid lika trevliga och Serviceunderlaget med snabb och bra bemötande. Kan med glädje rekommendera dem. Vi har anlitat dem i ett par år och är överförsäkrande nöjda. Håkan Wennefjord Retro fastighetsförvaltning AB

Sigyn S
Skrev om Södra Rör AB

De var här för att sen ge en offert på ett jobb. Offerten kom aldrig. Sen behövde vi hjälp med en dräneringspumpsom vi fick höra att någon skulle titta på och ev laga. När killen kom sa han bara utan att titta på pumpen att vi behövde köpa en ny. Det kändes som ett väldigt onödigt besök eftersom det lika gärna kunde ha konstaterats på telegon eftersom killen jag pratat med och han som kom hit hade fått samma info. Inte så nöjd alltså...

Energipartner Sverige AB
4.5/5 i betyg av 220 omdömen 4.5 av 220 omdömen

Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab

Jonas B
Skrev om Södra Rör AB

40 min arbete (koppla in en diskmaskin) kostade oss nästa 2000 kr. Anledningen, långa köer. Vi fick betala 3 ggr så mycket för att han satt 1 1/2 timma i köer. Bemötandet i telefon efteråt. Det är vårat problem.

Nikola T
Skrev om Södra Rör AB

Södra Rör är proffsiga och prisvärda. Rekommenderas!

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Erik E
Skrev om Södra Rör AB

Ville ha en offert på att få en varmvattenberedare bytt, offerten var orimligt hög, nästan 8000:- mer än de 2 andra företag som gav mig offerter, Jobbet var ett 20-25000:- jobb men inte på Södra Rör AB. ringde upp Firman och fråga varför, fick inget svar på detta. Troligtvis för att de inte vill ha med privatpersoner att göra..Säg det från början istället, uselt..

Svar från Södra Rör AB

Detta hände för något år sen, ni fanns då på Harpsundsvägen i Högdalen eller? Jag talade med en "kvinna" hos er på telefon. Mannen som gav offerten, var otrevlig,kedjerökande och såg ut som en luffare. Något som känns igen??!. Vilket fall som helst kom han från er och ni var ca 8000:- dyrare på ett "lätt" byte av en VV-beredare.

Bengt A
Skrev om Södra Rör AB

Vi är mycket nöjda med den renovering som gjordes av Södra Rör. Mycket bra resultat och vänligt bemötande av alla inblandade under hela renoveringen

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Anki R
Skrev om Södra Rör AB

Bra service och alltid vänligt bemötande