Solna Däck-Service Ljansson AB

Solna Däck-Service Ljansson AB

Ring 08-27 17 00 www.solnadackservice.se
1.3

Vi har alla ledande märkesdäck och även däck till lågpris och räntefri avbetalning. Om din bil behöver en snyggare stil, kom in till oss så gör vi om den på vår fälgdator.

3 omdömen om Solna Däck-Service Ljansson AB

Brynhilda E
Skrev om Solna Däck-Service Ljansson AB

Blev toklurad av dessa skojare för ca 2 år sedan. Efter att ha haft mina sommardäck på förvaring ville de inte sätta på dem då de tyckte att däcken var för slitna. Jag frågade varför de inte sa detta innan förvaringen. Det fick jag inget svar på. Det gick bra att ta betalt va? Herrarna blev sura när jag i min tur vägrade köpa nya däck av dem. Som tack ställde de däcken upprätt i backluckan, istället för att lägga ner däcken... Otroligt korkat. Fick stanna för att lägga om däcken då de slog mot rutan... Total avsaknad av kundbemötande. Usch!

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Martin K
Skrev om Solna Däck-Service Ljansson AB

Hade mina sommardäck på förvaring hos Solna Däckserivce. Några veckor innan sommarsäsongen ringde de och sa att ett däck var dåligt och frågade om jag ville beställa nya. Jag svarade att jag minns att även ett däck tappar tryck men jag vet inte vilket det är och det kan ta över en vecka för trycket att falla så jag vill sätta på däcken för att sedan se vilket det är och då beställer jag två nya. Eftersom det inte var något fel på mönsterdjupet så ville jag inte beställa fyra nya däck. Fick frågan om jag ville beställa två...

Brynhilda E gillar detta
Joakim B
Skrev om Solna Däck-Service Ljansson AB

Okej, så här är det, jag har köpt tjänster på Solna Däckservice ett par gånger. Bägge gångerna har de kunnat ta emot mig samma dag, vilket ska framhållas - det är bra. Bemötandet är precis som det brukar vara på verkstäder enligt min mening, dvs lite "du ska vara tacksam att jag orkar ta tag i det här idag". När de snöt mig på 400 spänn för att laga ett punkterat däck häromsistens kände jag mig lite skändad.

Tobias B och Tobias B gillar detta
Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 448 omdömen 4.8 av 448 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök