Solna Dental Arenatandläkarna

Solna Dental Arenatandläkarna

Ring 08-553 939 99 www.solnadental.se
4.5

Varmt välkomna till Arenatandläkarna! Vi erbjuder högklassig tandvård till förmånliga priser. Hög kvalitet, erfarenhet och vetenskap är ledord vi utgår ifrån när vi jobbar. Vi erbjujder allt från vanliga tandundersökningar till estetisk tandvård, oralkirurgi och tandimplantat. Vad du än har för mål med ditt tandläkarbesök...

26 omdömen om Solna Dental Arenatandläkarna

HÉDI BEN MOHAMED M
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Kan varken lämna berömmelse eller kritik gällande kliniken men tandläkaren Revin Zibari (Arenatandläkarna) ska man ABSOLUT undvika! En inkompetent fifflare som bara vill blåsa dig på några tusenlalappar. Saknar moral och tar inte sitt ansvar bara för att fylla sitt bankkonto. Anmäld till försäkringskassan & IVO Välj en annan tandläkare !!!

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

RENÉ T
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Hej ! Jag har nyligen blivit klar med en omfattande behandling hos Arenatandläkarna och vilket fantastiskt jobb de har gjort. Har tidigare lidit av svår tandläkarskräck men tack vare detta underbara team känner jag mig trygg. Kan varmt rekommendera.

MATS J
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Stor varning, gå inte hit. Efter en bristfällig undersökning så försökte tandläkare påbörja ett flertal behandlingar. Jag tackade nej och gick till en annan tandläkare för ett annat utlåtande. Visade sig att det inte fanns behov att genomföra något av det som arenatandläkaren kraftigt och väldigt påstridigt ville påbörja omgående. Enbart ett sätt att försöka påbörja dyra behandlingar som inte går att avsluta. Extremt okunnigt och rent ut sagt ett bedrägeri.

HÉDI BEN MOHAMED M gillar detta
Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 735 omdömen 4.8 av 735 omdömen

Överförd från min tidigare tandläkare som nu gått i pension. Har fungerat väldigt bra med FT. Man blir nästintill kompis med personalen :-)

Daniel H
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Tandläkartjänst gällande av Solna Dental framtagen ny krona, inkl hela processen.

Katarina H
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Trevlig bemötande och bra hjälp.

Hanna L
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Väldigt trevligt bemötande, duktig personal, man känner sig lugn!

Kirsi I
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Ett varmt tack till hela teamet från en snabb tidsbokning till professionellt och tålmodigt omhändertagande av min son som råkat ut för cykelolycka och skadat både ansiktet och tänderna. På ett föredömligt sätt tog ni hand om honom trots hans oro och kraftig smärtpåverkan. Professionellt och kunnigt bemötande av hela tandvårdsteamet , även nu i efterloppet av traumabehandling.

Nick B
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Jätte trevliga och enormt duktiga tandläkare! Kan bara rekommendera dem!

Bruno B
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Bra, professionell behandling av både tandläkare och tandhygienist. Höll tiden.

Per A
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Lagning och inlägg av implantat. Bra bemötande. Lätt att ändra tider, eller få önskemål efterlevda. Motsvarade helt mina förväntningarna.

Hanna L
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Rotfyllning med krona. Jättenöjd. Trevliga tandläkare som talade om vad de gjorde och kändes angelägna att göra ett bra jobb

Pejman M
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Mycket professionella och väldigt god service. De lyssnar på sina patienter och vägleder till bästa behandlingarna. Priserna är enligt mig väldigt bra. Jag har utfört flera behandlingar och alltid fått ett utmärkt resultat.

Agneta Ö
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Det bästa tänkbara jag är otroligt nöjd med bemötandet. Samt utförda tjänster

Mirva L
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Jag är en tandläkarädd 57-årig kvinna som ville göra en totalrenovering av mina tänder men tvekade. Har besökt folktandvården tidigare. När jag kom till Arenatandläkaren blev jag så väldigt bra omhändertagen med min rädsla. Små prat med tandläkaren och sköterskorna fick mig att vaggas i trygghet. Alltid trevligt att besöka denna mottagning och det har jag gjort väldigt ofta. Jag har fått nya fasader och tagit bort en massa amalgan.

elvisa B
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Fantastiskt personal som alltid är tillmötesgående o trevliga! Har alltid gått till folktandvården men aldrig mött så kompetent och trevlig personal! Alla jag känner har jag hänvisat till Kenan, en sån duktig och bra tandläkare!!! Jag kommer alltid gå till arenatandläkarna.

Olga N
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Super trevlig personal, fina lokaler. Alltid nöjd med resultat! Kund sedan 2010.

Thomas E
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Mycket kompetent trevlig tandläkare och personal. Serviceminded och behandlingen var perfekt utförd. Rekommenderas varmt!

Linda E
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Mycket bra bemötande, både av receptionist och tandhygienist. Jag kände mig välkommen och fick god information om behandling och kostnad.

Moa L
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Trevligt bemötande och bra genomförande men patientens bästa i fokus

Lena S
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Bemötandet var helt otroligt! Proffsigt, jag kände mig hemma direkt och att jag som kund var i fokus direkt när jag kom innanför dörren. Jag hade väldigt dåliga tänder som jag lidit av i flera år, mest socialt bland andra människor. Jag beställde tider i två veckor 60-90 min varje dag. Min tandläkare Kenan var magiskt, han fattade galoppen direkt. Tydlig, engagerad i mig som kund och jag kände att han ville mitt bästa. Han var lyhörd och jag kände direkt en stor trygghet i hands händer och hans tandsköterska. De två hade...

Marin H
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Bra bemötande. Har fått en framtand lagad med tillfredsställande resultat, samt grundlig borttagning av tandsten. Mycket nöjd kund än så länge.

Alfred Å
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Mycket bra bemötande. Professionell undersökning. Tandhygienistens metoder för borttagning av tandsten var mycket skonsamma.

Anna L
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Fina lokaler, fräscht och fint. Duktig tandläkare som förklarade allt på ett bra sätt och gav bra råd. Kommer att återkomma hit flera gånger.

Jeremi H
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Bra service och fina lokaler. Personalen är jättevänliga och man känner sig välkommen! :-)

Nicole Z
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Enkelt att hitta, trevligt reception, bra tandhygienist.

Semun K
Skrev om Solna Dental Arenatandläkarna

Bra service,jätte trevlig personal.