feedback company

Checkins
Ring företaget
Sophie Steijer Leg Läkare

114 46 STOCKHOLM

Sophie Steijer Leg Läkare finns på i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Läkare och Specialistsjukvård

Mer funktioner

Vad tycker du om Sophie Steijer Leg Läkare

Sophie Steijer Leg Läkare saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Stefan D
Stefan D tycker
"För ca två år sedan renoverade Stjärnkakel vårt badrum och vi blev jättenöjda med resultatet. Kändes tryggt. Projektledaren och hantverkarna var trevliga och duktiga. " Läs mer

Företag nära Sophie Steijer Leg Läkare

Linsen

Norrlandsgatan 22, Stockholm

Läs mer om Linsen

Magnus K

Magnus K tycker:

"Jag har varit kund hos Linsen sedan slutet av 80-talet. Här blir man stammis! Mycket trevlig och kompetent personal. Mycket bra kundkännedom och trevl ... "

SkandiaMäklarna - Östermalm

Kommendörsgatan 11, STOCKHOLM

Läs mer om SkandiaMäklarna - Östermalm

Maria M

Maria M tycker:

"Jag vill varmt rekommendera Albin som mäklare. Han kombinerar professionalitet och personligt engagemang på ett mycket bra sätt. "

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg

Kungsgatan 5, STOCKHOLM

Läs mer om Kiropraktorkedjan Matton Jernberg

John

John tycker:

"Vid köp av behandling på Let's Deal borde de uppmana en om att man med stor sannolikhet INTE kommer få en tid i centrala Stockholm. "

RABI RABI the experience

Humlegårdsgatan 31, STOCKHOLM

Läs mer om RABI RABI the experience

Liina V

Liina V tycker:

"Det var trevligt och man välkomnas verkligen till salongen. Det känns som det finns stor yrkeskunskap och alla är mycket professionella. "

Stockholm Medical Skincare Center

Birger Jarlsgatan 6D, STOCKHOLM

Läs mer om Stockholm Medical Skincare Center

Eleonore S

Eleonore S tycker:

"Jag har varit kund hos Stockholm Medical Skincare Center i flera år och alltid varit mycket nöjd med det bemötande jag fått och de bahandlingar jag gj ... "

0 bilder från Sophie Steijer Leg Läkare

Taggar för Sophie Steijer Leg Läkare