South East Asia Travel HB

Ring 076-335 51 81 www.seatravel.se

20 omdömen om South East Asia Travel HB

Rolf H
Skrev om South East Asia Travel HB

En utmärkt resebyrå, alltid hjälpsam! Har använt den i tjugo år!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Tommy P
Skrev om South East Asia Travel HB

Bästa tänkbara service i många år. Inte minst då det strulade på Arlanda i två dygn. Världsklass på den servicen. Minst 30 st biljetter genom åren och ALLTID 100% rätt. Med vänlig hälsning, Tommy Paavola

Kenneth J
Skrev om South East Asia Travel HB

Flipp. En resebyrå man vill återvända till . gång efter gång ! :-)

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Eget program i Borneo Bra o konkret rådgivning när vi köpte resan. Flexibel hantering av frågor o ändringar. Programmet blev precis som vi

marie b
Skrev om South East Asia Travel HB

Sea Travel är verkligen helt fantastiska, har haft kontakt med Mäm och hon är otroligt duktig och med ett väldigt personligt bemötande. Vilka andra företag ringer upp för att kolla hur ens son mår! Dessutom hittar dem alltid bäst priser. Vi vill verkligen tacka för all hjälp vi fått, det är så mycket värt. Familjen Brown

Arla J
Skrev om South East Asia Travel HB

Jag kan också rekommendera SEA Travel. Lisen hälsar "tack!" ;)

Kristina L
Skrev om South East Asia Travel HB

Har rest mycket genom åren men har aldrig fått så fenomenal service som jag fick av SEA-travel! Personligt och det lilla-extra gör att man känner sig som vip-kund hos dem. Extra tack till Mäm som hjälpt oss med att få både de sittplatser vi vill ha och ut och in resa efter våra önskemål till ett superbra pris! Tack! /Kristina Lindholm

Mats K
Skrev om South East Asia Travel HB

Sea Travel är det bästa alternativet när man söker en bra och billig resa till Thailand. De ger en personlig service som man inte tror existerar. Det är enkelt att boka och betala sin resa och det sker alltid med glädje hos SEA Travel Tack Mäm och alla ni andra!

Ingvar B
Skrev om South East Asia Travel HB

hejsan .. jag har rest till thailand första gången april 2009 och ska resa dit igen mkt snart och är mycket nöjd med South East Asia Travel HB och Personalen alltid oroar mkt om man missar flyget hem från Bangkok,hehehe Ingvar B.

bang e
Skrev om South East Asia Travel HB

MÄM rules! Har bokat några långkörare till Thailand via SEA travel och det har fungerat mycket bra. Bra service och trevligt bemötande. /B

Olle H
Skrev om South East Asia Travel HB

SEA travel fungerar perfekt, trevligt mottagande finns inte mer att tllägga!

Göran E
Skrev om South East Asia Travel HB

Det finns för mig inget alternativ, jag har hittat det bästa och håller mig kvar vid det. Det lite familjära sättet att sälja, där man hjälper kunden som en familjemedlem skapar en trygghet hos kunden. Och man vet att om man behöver extra hjälp eller vill ställa en dum fråga så mottas det på samma vänliga sätt som alltid. Den som inte testat South East Asia Travel HB har definitivt missat något i sitt liv. Göran http://manschett.com

Birgitta A
Skrev om South East Asia Travel HB

Detta är andra gången som jag bokar min Thailandresa via SEA Travel och jag har aldrig blivit så vänligt bemött av ett reseföretag som jag har blivit av SEA Travel! Jag tror dessutom inte att du hittar billigare biljetter än vad de kan hjälpa dig att hitta. Proffsiga! Mina varmaste rekommendationer! Birgitta A

Hans B
Skrev om South East Asia Travel HB

Den vänlighet och hjälpsamhet jag mött på detta företag har jag inte upplevt tidigare. Samt att dom också har väldigt prisvärda biljetter Sammantaget är detta ett företag som Du återkommer till och som jag varmt rekommenderar. Hans B

Linnea E
Skrev om South East Asia Travel HB

Vi rekommenderar seatravel varmt. De svarade väldigt snabbt på alla våra mail och funderingar, nästan vilken tid på dygnet vi frågade. Väldigt bra service! De var väldigt snälla och brydde sig verkligen om oss! Jättebra! Stort tack. Från Linnea och Peter

Fredrik L
Skrev om South East Asia Travel HB

Vi kan varmt rekommendera Seatravel om ni ska boka resa till Thailand. Bemötandet är toppen, snabb respons per mail, kunnig personal, bra priser! Nästa gång vi reser har jag svårt att se att jag ska vända mig till någon annan än Mäm/Seatravel!

Carl-Johan W
Skrev om South East Asia Travel HB

Mycket bra personal som är kunnig och gör allt får att få bra priser. Vet vem man är. Rekommenderar de gärna.

Dan W
Skrev om South East Asia Travel HB

Reser varje år till Thailand. Har de senaste åren bara köpt biljetter via SEA Travel trots att jag jämfört priser via nätet har jag ändå fått bäst pris här. Att de hjälper till med paketerbjudanden vad det gäller inrikesresor är heller ingen nackdel. Mycket trevliga att ha att göra med. Mycket nöjd!

robin c
Skrev om South East Asia Travel HB

Kära globetrotter vän. Jag vill på det varmaste rekomendera SEtravel. Mam o Ai gör stordåd. jag som göteborgare väljer dem framför andra lokala alternativ. Reser minst 6 långresor om året.

Mikael O
Skrev om South East Asia Travel HB

Mikael.O Har bokat många av mina resor genom denna resebyrå,och det känns som en personlig service över disk.Och alltid är alla så trevliga och tillmötesgående.Skulle vilja att alla som bokat med andra resebyråer kanske kunde för en gång skull pröva denna. Kan bara säga de är (fantastiska)

Martin L
Skrev om South East Asia Travel HB

Hej, jag har bokat mina många resor till Thailand med denna resebyrå och alltid varit jätte nöjd. Trevligt med familjär stämning. Smidigt när personalen är lätt att nå och de minns vem man är från gång till gång. Bra har även varit att de varit hjälpsamma med annat än bara biljetten när jag haft frågor om annat i thailand tex hänvisning för översättning, kontant överföringar m.m