feedback company

Ring företaget
Sportamore

Bangatan 19 171 63 SOLNA

www.sportamore.se

Sportamore finns på Bangatan 19 i SOLNA och är sökbara på bl.a. Alpint och Sportbutik

Mer funktioner

Vad tycker du om Sportamore

Läs vad Recos användare tycker om Sportamore

• Status: 4
    skrev om Sportamore:
    Tevlig support som fixat snabbt och rätt om du är trevlig. Bra utbud samt bra rabatter om du är villaägaremedlem.
  • Status: 7
    skrev om Sportamore:
    Dessa skickar fakturor på varor som inte är beställde , påpekar att varor beställts i dennes namn , bedregeri och hot ,lurar av folk pengar som inte kan försvara sig (anmäld till polisen)

Företag nära Sportamore

Forma Måleri

Huvudstagatan 27, SOLNA

Läs mer om Forma Måleri

Anna & Anders K

Anna & Anders K tycker:

"Bra bemötande, håller vad de lovar tidsmässigt. Lyssnar på kundens önskemål. Bra utfört arbete (slipning,spackling, målning). Städar upp och rensar bo ... "

Max Solna

Huvudstagatan 4, SOLNA

Läs mer om Max Solna

Jakob J

Jakob J tycker:

"Schyssta burgare som vanligt men att ha en person i kassan under lunchen är inte ok! "

Karins Nagelhörna

Huvudstagatan 6, SOLNA

Läs mer om Karins Nagelhörna

Jennie V

Jennie V tycker:

"Gick där för några år sen...väldigt dryg personal, visst fina naglar men det väger inte upp. "

Mohair AB, Mohair

Skytteholmsvägen 47, SOLNA

Läs mer om Mohair AB, Mohair

tanja v

tanja v tycker:

"Rekommenderar inte Mohair tyvärr. Frisören stress klippte mitt hår på tjugo minuter och tyckte att det skulle räcka. Det blev både fult och dyrt. ALDR ... "

Huvudsta Pizzabutik

Huvudstagatan 8, SOLNA