St George Fridhemsplan AB

St George Fridhemsplan AB

Ring 08-650 17 17 www.stgeorge.se
4.3

St George Säkerhetsbutiken har lås, larm, övervakning, kassaskåp, brandskydd, barnsäkerhet, första hjälpen, säkerhet för din bil, cykel, mc, båt, husdjur, datorn och mycket mer - allt för att göra ditt och din familjs liv tryggare. Besök oss idag!

7 omdömen om St George Fridhemsplan AB

Peter L
Skrev om St George Fridhemsplan AB

Gamla Fridhems Låsservice har blivit en St George Säkerhetsbutik i nya fina lokaler vid Fridhempsplan. Vi anlitade dem för ett nytt låssystem i vår BRF och är mycket med det utförda arbete.

Tryggsam
4.4/5 i betyg av 1226 omdömen 4.4 av 1226 omdömen

Tjänsten är värdefull, det är tryggt och säkert, underbart.

Samer Matti F Samer Matti F
Mymlan
Skrev om St George Fridhemsplan AB

Jag ville ha fatt på ett såntdärnt lysande dörrhandtag, och googlade fram St George. Hjälp vad dyrt handtaget var, men vilken fin liten butik!! Köpte på mej lite andra grejer istället, bl a en brandvarnare (på tiden..) Kvalitetsgrejer, fin service. Riktiga proffs!

Marc S gillar detta
Hans
Skrev om St George Fridhemsplan AB

Snabba leveranser. Trevligt bemötande och rättar omgående till misstag utan problem.

Tvedbergs Lås
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Snabb kontakt och dito hjälp av en glad, självständigt pysslande låssmed som gjorde allting precis som önskat mitt i pågående snöstorm. (Ja,

Marcus S
Skrev om St George Fridhemsplan AB

Trevlig kontakt, snabb leverans och bra rådgivning kring produkterna. Nästa gång jag söker liknande produkter så tittar jag där först.

Anita M

Myckt bra service

Marc S

Sofia F
Skrev om St George Fridhemsplan AB

Alla typer av säkerhetsprodukter under ett och samma tak. När jag har beställt varor från webbutiken har jag alltid blivit bemött på ett positivt sätt. Leveranserna har skett snabbt och problemfritt.

Marc S gillar detta