feedback company

Ring företaget
Städfen AB

Stora gråmunkegränd 11 111 27 Stockholm

www.stadfen.se

Städfen AB finns på Stora gråmunkegränd 11 i Stockholm och är sökbara på bl.a. Städfirma och Städfirma

Mer funktioner

Vad tycker du om Städfen AB

Läs vad Recos användare tycker om Städfen AB

• Status: 18
    skrev om Städfen AB:
    Utmärkt kundtjänst. Jag provade nyligen Städfen till en flyttstädning. Jenny (på telefonen) var otroligt tålmodig och hjälpsam, och själva städningen var bra, inget problem alls. Jag anlitar dem gärna igen.

Företag nära Städfen AB

Café Mineur

Stora Nygatan 31, Stockholm

Läs mer om Café Mineur

ANNA A

ANNA A tycker:

"Mycket trevligt cafe. jag har varit nöjd alla gånger jag varit där. "

Absoluteapartment

Kåkbrinken 16, Stockholm

Läs mer om Absoluteapartment

Vilhelmina U

Vilhelmina U tycker:

"Bra utbud av lägenheter att hyra i flera olika städer i världen. Lättanvänd sida med mycket och bra information om samtliga lägenheter. Sammanfattning ... "

Welledge AB

Kornhamnstorg 6, STOCKHOLM

Läs mer om Welledge AB

Catherine H

Catherine H tycker:

"Den bästa behandling för kropp och själ som jag har kommit i kontakt med Catherine H "

Travel 2

Prästgatan 13, STOCKHOLM

Läs mer om Travel 2

David L

David L tycker:

"Vårt företag har rest mycket genom åren. Vi har anlitat ett antal stora och små researrangörer för detta ändamål. För några år sedan anlitade vi Trave ... "

Colorez

Stora Nygatan 31, Stockholm

Läs mer om Colorez

0 bilder från Städfen AB

Taggar för Städfen AB

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Städfen AB