Stadium Linköping

4.2

9 omdömen om Stadium Linköping

Eldin K
Skrev om Stadium Linköping

Klockrent bemötande, är en invecklad person men säljaren hjälpte mig och tog sig tid till att hitta min storlek på skorna.

Marcus D
Skrev om Stadium Linköping

Kunnig och bra personal. Har i stort sett allt man kan tänka sig att köpa hos en idrottsaffär. Bra läge och fin lokal.

Lisa E
Skrev om Stadium Linköping

Stadium i Linköping har ett mycket bra utbud av kläder och sportartiklar med mera. Har kunnig och hjälpsam personal som alltid är väldigt vänliga. Trevlig butik!

Anna W
Skrev om Stadium Linköping

Stadium har ett väldigt brett och bra utbud på sportartiklar och man kan ofta hitta det man söker där. Men de är inte överdrivet bra på att ta hand om sina kunder och jag har fler gånger känt ett ointresse för mig som kund. Min jacka som var en månad gammal gick sönder i blixtlåset och jag gick tillbaka till butiken och förväntar mig då en god serviceanda och en vilja att lösa mitt problem. Jackan var ju splitter ny och jag hade kvitto och allt kvar. Istället fick jag ett ganska lamt bemötande och nästan en misstro...

Ouliana Ö

En sportaffär för alla

Angelica P

prisvärda sportprylar

Pascal S
Skrev om Stadium Linköping

Stort utbud av bra sportartiklar. Centralt beläget.

Johan B
Skrev om Stadium Linköping

Stort utbud av sportartiklar, lagom stor butik som har lite av varje.

Josefin L
Skrev om Stadium Linköping

Stadium är alltid stadium. Här hittar man ett stort utbud av olika sportartiklar, allt från skor, klädesplagg till tält och ryggsäckar. Plus för deras avdelning av "vanliga" kläder. Alltså inte bara en sportbutik utan en affär för alla typer av människor.