Steam Auto Spa

Steam Auto Spa

Ring 08-30 00 11 www.steamautospa.se
4.4

Steam Auto Spa, ren bil med ånga! När du låter Steam Auto Spa göra rent din bil så får du inte bara en skinande ren bil utan bidrar även till en renare miljö. Om du inte har möjlighet att besöka Steam Auto Spas miljövänliga tvätthall i centrala Stockholm erbjuder Steam Auto Spa sina bilvårdstjänster på plats hos kunden och därmed spar du tid, ansträngning och pengar i processen.

27 omdömen om Steam Auto Spa

Boris S
Skrev om Steam Auto Spa

Steam Auto Spa håller vad de lovar. Utmärkt service igenom!

Royne B
Skrev om Steam Auto Spa

Jag är mer än nöjd med dom. Alla är trevliga, de gör ett förstklassigt arbete och de arbetar miljövänligt!!

Charlotta R
Skrev om Steam Auto Spa

Vi var extremt nöjda med resultatet, kändes som vi fick en ny bil tillbaka så vi rekommenderar dem varmt! Dessutom väldigt bra och extremt service inriktad personal.

Lars m
Skrev om Steam Auto Spa

Reconditioning utfördes enligt överenskommelse och gav ett bra resultat.

Curt H
Skrev om Steam Auto Spa

Trevlig personal och nogranna, flexibla också

Lilliehöök S
Skrev om Steam Auto Spa

Jag tycker att det är väldigt bra med utmärkt service och bra utfört arbete

H
Skrev om Steam Auto Spa

Fick mina säten kemtvättade, blev väldigt rent och fint. Utöver det blev bilen lysande. Bra priser! Tack för underbar service Steam Auto Spa. Blir definitivt fler besök i framtiden!

David F
Skrev om Steam Auto Spa

Lät Steam auto spa rekonda min båt, Nimbus 380. Måste säga att de överträffa alla mina förväntningar. Tänkte sälja den pga av dess tråkiga skick... men nu är den som ny! Stort tack grabbar!

Bauer C och H gillar detta
Mats R
Skrev om Steam Auto Spa

Då jag är försäljare av bilvårdsprodukter lämnar jag inte min bil till vem som helst. Som tur är så finns det en handfull ställen i Stockholms området där jag kan lämna min bil för proffesionell behandling utan att behöva oroa mig för om personalen vet vad dom håller på med eller inte. En av dom anläggningarna är just Steam Auto Spa och jag rekomenderar denna seriösa anläggning starkt till alla som vill att ens bil ska bli behandlad både miljövänligt och proffesionellt! Fantastiskt kaffe och gratis internet är ytterligare ett skäll till att jag ger denna anläggning betyget 5+

Bauer C och H gillar detta
Erik W
Skrev om Steam Auto Spa

Ja som kund är väldigt nöjd med steam auto .dom är väldigt profsiga och nograna när dom utför behandling och vård av bil .men det bästa är ju att dom jobbar miljövänligt

David J
Skrev om Steam Auto Spa

Bilen blev som ny efter en totalbehandling. Köpte även klippkort och får VIP behandling. Har företag på Tulegatan och har fått bilen levererat till mig. Bra läge, ren och exklusiv lokal. Bred infart till lokalen, kör in med min SUV utan problem. Mycket trevlig och professionell personal.

Martin
Skrev om Steam Auto Spa

Mycket proffisigt utfört, och med känsla för resultatet.

Brian W
Skrev om Steam Auto Spa

Mycket bra service! Var inne och lämnade bilen vid 13-tiden och vart erbjuden både kaffe och en bulle av en trevlig kille. Tvätten kan man inte klaga på heller, körde en ut och invändig och vart mer än nöjd. Snabbt gick det också.

Marcus A
Skrev om Steam Auto Spa

Grym service och bilen blev riktigt fin och ren.

Alan U
Skrev om Steam Auto Spa

Bilen blev så gott som ny. Det var en riktig bra service, och trevligt personal. Kommer definitivt att komma på återbesök

Vibeke S
Skrev om Steam Auto Spa

Fräscht och helt ok att sitta där och vänta. Trevlig personal och bilen blev väldigt fin.

Rainer J
Skrev om Steam Auto Spa

Tycker man blev bra bemött, trevlig personal. Allt gick smidigt till. Enda negativa var första mötet, att ge nyckeln till bilen utanför lokalen.

Laila L
Skrev om Steam Auto Spa

Mycket trevligt bemötande och hög servicenivå. Både bilen och jag mådde bra efter besöket :-). Bra jobbat. Jag kommer tillbaka.

Jenny S
Skrev om Steam Auto Spa

Är mycket nöjd med servicen på min bil. Till och med bilmattorna ser nya ut! Mijlövänligt och bra.

Tomas A
Skrev om Steam Auto Spa

Bra service och ett gott yrkeskunnande.

Siddarth S

Fantastic service ! Good and professional personnel

Kjell J
Skrev om Steam Auto Spa

Trevligt bemötande och ett bra jobb.

Mats B
Skrev om Steam Auto Spa

Utmärkt service och behandling av både bil och kund

Daniel A
Skrev om Steam Auto Spa

Trevliga medarbetare. Bra fräsch lösning med rengöring med ånga. Väldigt nöjd.med resultatet

David A
Skrev om Steam Auto Spa

Trevligt bemötande, dock tråkigt att de inte hade fått igång "steam" delen av sin rekond när jag var där.

jonas p
Skrev om Steam Auto Spa

riktigt bra sevice och genomgående bra jobb!

Leif L
Skrev om Steam Auto Spa

Slarvigt gjort,skräp kvar lite här o där. Skulle ta 40min. Tog nästan 2 timmar.