Steam Auto Spa

Steam Auto Spa

Ring 08-30 00 11 www.steamautospa.se
2.7

Lämna din bil hos oss på Steam Auto Spa! Vi gör bilen ren med ånga. När du låter Steam Auto Spa rengöra din bil får du inte bara en skinande ren bil, utan bidrar även till en renare miljö. Om du inte har möjlighet att besöka vår miljövänliga tvätthall i centrala Stockholm erbjuder vi våra bilvårdstjänster på plats hos dig....

3 omdömen om Steam Auto Spa

Benny M
Skrev om Steam Auto Spa

Alltid problem. Bara en som snackar engelska resten kan inga språk. Inte värt pengarna. ( besökt tvätten 4 gng.). Sista besök mobilhållarn sönder personalen försöker limma ?!?!?!?!?.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Daron O
Skrev om Steam Auto Spa

Slarvigt jobb, ingen rengöring i dörrkarm kanter osv. Ingen fönsterputs heller som skulle ingått. Betalade 695 för utvändigt och utvändigt tvätt och håller inte alls den klass de utlovar och verkligen inte värt pengarna. Kommer aldrig återbesökas.

Mustafa K
Skrev om Steam Auto Spa

Såg att jag kunde få bilen tvättat i parkering garaget i Liljeholms Gallerian. Min bil var riktigt smutsig, både innanför och utanför, när jag kom tillbaka till bilen var den som ny! En vecka efter luktar det fortf gott i bilen. Tack!

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2269 omdömen 4.7 av 2269 omdömen