Stockholm Kvadratmeter AB

1.0

5 omdömen om Stockholm Kvadratmeter AB

Sigrid E
Skrev om Stockholm Kvadratmeter AB

Jag fick fel information om den produkt jag köpte. Har upprepat försökt att reklamera produkten och att få prata med någon ansvarig i butiken - skrivit meddelande på hemsidan, ringt och gått in i butiken. Fått höra att de ska återkomma men blivit ignorerad.

Misak Y
Skrev om Stockholm Kvadratmeter AB

Som några andra skrivit tidigare så vill jag också varna för denna butik. Om du får problem med något som vi fick så är de tränade på att undvika hantera det. Vår heltäckningsmatta som vi beställde hade skador vid leverans. När vi påtalade detta så utgick butikschefen från att vi själva förstört den (eller trodde inte på oss). Trots flera kontakter och att vi skickade bilder på skadan så skyllde de ifrån sig. Till slut upphörde kontakten. Nu väntar inkoppling av ARN på ett ärende som så lätt kan lösas av ett seriöst och professionellt företag.

Fredrik L
Skrev om Stockholm Kvadratmeter AB

VARNING! Stockholm Kvadratmeter har lagt in golv i min lägenhet. Golvet går sönder och det är inlagt med stora estetiska brister. Besiktningsprotokoll från golvexpert från GBR underkänner golvläggningen både tekniskt (underarbete) och estetiskt. Allmänna reklamationsnämnden rekommenderar Stockholm Kvadratmeter att lägga om golvet. Trots detta struntar Stockholm Kvadratmeter i detta. Stockholm Kvadratmeter tar inget ansvar om företaget gör fel! VARNING!

paula w
Skrev om Stockholm Kvadratmeter AB

Jag har inte en s fått hembesök. Jag har blivit bortglömd, tagit emot golvläggare med fel kompetens (trots tydlig information) och väntat på uteblivna golvläggare och uteblivna samtal. USELT!!!

Fredrik E
Skrev om Stockholm Kvadratmeter AB

Det började bra, med hembesök och noggrann planering. Sen blev det inget. Och tiden gick och efter 4 månader gav jag upp. Inget golv, ingen golvläggning, ingen målning etc. Nu testar jag nåt annat i stället.

Emma K gillar detta