Stockholm Quality Städservice

Stockholm Quality Städservice

Stockholm Quality Städservice har mångårig erfarenhet i branschen och vi erbjuder högkvalitativ städning med enbart miljövänliga produkter samt med professionell personal och strålande service. Vi har 100 procent nöjd-kundgaranti och regelbundna kvalitetskontroller, givetvis tillämpar vi rutavdraget för privatkunder. Välkomna att be om offert!

9 omdömen om Stockholm Quality Städservice

Sari P
Skrev om Stockholm Quality Städservice

Vi har haft dessa som städerskor hos oss ett tag nu, de svarar inte på mail vid klagomål, de köper inte ens in de medel som de ska enligt avtal, de gör inte hälften av det som är avtalat, de våt torkar mes skitiga trasor och snor våra pantburkar och annat löst som vi har kastat i våra återvinnings kärl. Skulle aldrig rekommendera dessa till någon. Sari Persson

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Tommy S
Skrev om Stockholm Quality Städservice

Bra service och fixade golven blixtsnabbt, då de inte var riktigt bra.

Sven C
Skrev om Stockholm Quality Städservice

Mycket bra arbete dom utförde för mig ! Städning och rengöring vid av min lägenhet var av högsta klass. Deras personal var effektiv och alla såg ut att veta vad dom skulle göra. Man använde bara miljömärkta rengörings medel. Var en trevlig upplevelse att se dom arbeta samt klart pris värt det dom gjorde. Jag kan på det varmaste rekommendera dom

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Adnin A
Skrev om Stockholm Quality Städservice

Jag använde mig av Sthlm Qualoty Städservice vid flytt från ett radhus. Firman kom i tid och bemötte samtliga av våra krav professionellt. De till o med ställde upp att göra rent ytterligare än vad man beställt och hjälpte även med att kasta småbråte utan extra kostnad. Mycket trevlig personal! Blev supernöjd med resultatet och rekommenderar de starkt.

Eva R
Skrev om Stockholm Quality Städservice

Stockholm Quality Städservice utför alltid sina uppdrag mycket professionellt. Går igenom vad som gjorts och har en mycket ödmjuk personal. Är alltid lika nöjd

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Görel W
Skrev om Stockholm Quality Städservice

Kom i tid för uppdraget, städade enligt överenskommelse och stannade för godkännande av städning. Inget att klaga på alls.

Brita S
Skrev om Stockholm Quality Städservice

Jag hade beställt flyttstäd. Jag fick ett trevligt bemötande och städningen var perfekt.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Cecilia L

bra bemötande,snabb återkoppling,trevliga Flyttstädning Utmärkt resultat

Maria S
Skrev om Stockholm Quality Städservice

Bemötandet med Stockholm Quality Städservice var utmärkt. Tydlig och rak kommunition gällande priser, underlag på förväntat jobb (checklista), snabba med svar och bekräftelse. Stockholm Quality Städservice levde upp till mina höga förväntningar där flyttstädningen genomgjordes på bestämd tid och grundligt. Sammanfattningsvis är jag 100% nöjd med tjänsten, bemötandet och arbetet. Rekommenderar dem gärna till mina vänner.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen