Stockholms Bilvård - Ditec

Stockholms Bilvård - Ditec

Ring 08-665 08 10 www.j-sandell.se

Vi på Stockholms Bilvård brinner för bilar i alla former! Genom vårt bilintresse och hantverksmässiga noggrannhet har vi tillsammans med bilklubbar och bilentusiaster skapat nära samarbeten. Ägare och förare med krav högt över genomsnittet. Har du höga krav på utfört arbete? Då har du kommit rätt. Vi har behandlat bilar i snart...

4 omdömen om Stockholms Bilvård - Ditec

Per-Arne S
Skrev om Stockholms Bilvård - Ditec

Det märks att Jörgen på Sthlms Bilvård både älskar bilar och har hållit på med det här i många år. För 7-8 år sedan gjorde han en lackkonservering av min A4 Allroad vilken höll sig i många år, bilen var som ny när jag sen sålde den. Nu har jag just fått min nya ENYAQ folierad i fronten inkl. mörktonad Crystal Face grill - blev mycket bra. Jörgen är både seriös, trevlig och professionell och har du en lite nyare eller finare bil - så anser jag det helt klart värt pengarna med både foliering resp. lackskyddsbehandling. Kan verkligen rekommendera Sthlms Bilvård och Jörgen Sandell

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 523 omdömen 4.5 av 523 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Max S
Skrev om Stockholms Bilvård - Ditec

Trevligt bemötande, bästa tänkbara kvalitet på arbetet, uppskattar dessutom de råd och tips jag fick kring bilens skick etc. Hade blivit full pott om det inte vore för de morgontrötta öppettiderna. (Svårt att hinna till jobbet när man inte kan lämna in bilen förrän framåt 08.00.)

Piotr K
Skrev om Stockholms Bilvård - Ditec

Trevligt och proffesionellt. Svårt att få tider - några veckor för lackförsegling. Rolig lånebil (Fiat 500). Allmänt bra koll på, varsam hand med lyxbilar men något dyrare (dock värt det). Bor man utanför Östermalm är det långa bilköer som väntar. Bilen måste lämnas över dagen - ingen dropin :(

Björn R
Skrev om Stockholms Bilvård - Ditec

Ett mekka för folk som älskar att ha en välvårdad bil utan att göra jobbet själv. Jörgen Sandell med personal tar hand om dig och din bil på bästa sätt och det är med stolthet du rullar ut din "nya" bil från garaget på Valhallavägen. Medlemmar i Porsche Club Sverige har rabatt.