Stockholms Glasmästeri

3.6

5 omdömen om Stockholms Glasmästeri

Mikael H
Skrev om Stockholms Glasmästeri

Skulle komma och mäta vårt fönster för att byta trasig glasskiva kl 14:30 en torsdag (arbetsdag) efter överenskommelse via mail. Väntade hemma i 3 timmar, mailade och frågade vad som hände utan svar. De ringde sedan 18:30 när vi tröttnat och åkt hemifrån, vilket vi inte kunde svara på just då. Detta räckte som återkoppling tyckte de, och bekymrade sig inte om att svara på mailet vidare. Valde istället ett annat glasmästeri som betedde sig professionellt och respektfullt.

Nordiska Inglasningar AB
4.4/5 i betyg av 479 omdömen 4.4 av 479 omdömen

Trevligt bemötande. Inglasningen blev bättre än förväntat. Arbetet var mycket proffsigt utfört. Fanns inget att klaga på. Vi är väldigt n

N F

Nikola T
Skrev om Stockholms Glasmästeri

Har köpt två glasskivor av Stockholms Glasmästeri till vårt bord. Bra service och schyssta priser. Centralt läge. Rekommenderas varmt!

Sakkes AB, Stockholm
4.5/5 i betyg av 562 omdömen 4.5 av 562 omdömen

Trevlig bemötande, proffsig, snabb och effektiv. Ordentligt väl planerat i förväg. Vår balkong inglasning blev fantastiskt!

katarina b
Skrev om Stockholms Glasmästeri

Ringde bara ett par timmar före min lägenhetsvisning för att få hjälp med samtliga fönster i lägenheten. Trots det korta varslet kom de direkt, hittade flexibla lösningar, levererade punktligt enligt vår överenskommelse, och var trevliga på köpet! Prisvärda, effektiva, pålitliga. Jag rekommenderar dem varmt.

Jonas H
Skrev om Stockholms Glasmästeri

Ringde samma dag som de skulle gå på semester, men de åtog sig ändå att skära upp ett par rutor till mig och leverera fram till min dörr. Priset var även det helt överkomligt. Om man har ont om tid och vill komma billigt undan är detta ett ställe att handla från!