Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Ring 073-825 96 55 www.sthlmhus.se
4.4

Meningen med hemstädningsservicen är att du ska kunna ägna din tid till viktigare och roligare saker än att städa, och ändå kunna komma hem till ett städat, rent och fint hem. Vi vill förenkla din vardag och vi gör det utan invecklade kontrakt, bindningstider och onödiga avgifter. Vi vill ge dig den bästa servicen och vi är...

58 omdömen om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Natalia L
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Ett trevligt team som jobbar snabbt och noggrant. Bra kommunikation med företaget. Känner oss nöjda med slutresultatet. Rekommenderar varmt.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Tommy E
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

De är pålitliga och gör det som är överenskommet plus hade många bra synpunkter som gjorde resultatet bättre. Maria och Tommy

Svar från Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Ja, vill man ha bra resultat ska man rådgöra med våra hantverkare, för de har lång erfarenhet och kan sin sak. Glad att du blev så nöjd med resultatet.

Barbro H
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Har utnyttjat Stockholms Hus & Trädgårdsservice förstklassiga tjänster både inom husrenovering och trädgårdsarbete - och alltid med samma utmärkta resultat. Personalen är inte bara ovanligt trevlig och tillmötesgående - utan även mycket engagerad, målmedveten och yrkesskicklig ! Dessutom snabb och smidig kontakt hela vägen ... Har alltid varit helt nöjd med de utförda tjänsterna - t.o.m. grannarna har varit djupt imponerade ... ! Det är därför självklart ett nöje att varmt rekommendera detta seriösa företag !

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen

Per E
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Ett missförstånd gjorde att vi fick fel häck levereras och planterad, men efter vår reklamation löstes det mycket bra. Så nu är vi mycket nöjda med både bemötande och det som levererats.

?

Positivt Grävning stubb-rotparti

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Harry L
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

1) Bemötandet har varit professionellt och vänligt. 2) Bygga stödmur tog längre tid än beräknat bl.a. på grund av svårigheten att få tag på tryckimpregnera stockar slutresultatet blev helt OK. 3) Fasadmålning jag är djupt imponerad av hur noggrant arbetet utfördes. 4) Jag är mycket nöjd med bemötande och arbetets utförande.

Stig M
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Gör jobbet som överenskommet. Är snabba.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Kamilla D
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Vi är mycket nöjda med Stockholms Hus & Trädgårdsservice. De har varit snabba med att komma med ett förslag och en offert på de arbete vi har önskat. Det uppskattas mycket av oss att de kommit med lösningsförslag som har varit både snygga och priseffektiva. Arbetet är noggrant, genomtänkt och väl utfört. Vi har anlitat Stockholms Hus & Trädgårsservice för beskärning av fruktträd och för renovering av altandäck. Båda arbetena är utförda t o m över vår förväntan. Över vår förväntan pga att de på ett bra sätt har löst...

Helena H
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Jag anlitade Stockholms Hus & Trädgårdsservice för fönsterputsning. Fönsterputsaren kom och gjorde det han skulle men inte ett dugg mer, typ putsa mellan fönstren i altandörren. Men han kom på utsatt tid och det kostade som vi avtalat, så det var bra. Dock upplevde jag att språkkunskaperna brast, det var svårt att förklara/fråga saker. När jag bokade fönsterputsningen blev e-postadressen fel, men det rättades inte till förrän andra gången jag påtalade det. Ett irritationsmoment, det ger ett oprofessionellt intryck.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Vivi-Anne P
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

VI?i är nöjda och tacksamma för den service vi erhållit.

Eva J
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Flexibla, bra att ha att göra med. bra städerskor. ännu bättre om dom kunde lite mera svenska. 5 blir mitt betyg- mvh eva josephson

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Bengt A
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Rivning av innervägg. Ombragning av elkontakter och strömbrytare. Återställning av golv, tak och väggytor efter rivning. ( montera lister, spackla, slipa). Start och avslut på avtalad tid

Sören Ö
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Mycket gott bemötande. Vi fick hjälp med trädgårdsarbete. Möjligen någon liten sak som vi missförstod varandra, men inget som föranleder något uppror från min sida. Sammanfattningsvis är vi nöjda med företagest insats.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Lars J
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Använder dem till städ i huset samt trädgårdstjänster. De är mycket bra.

Ramnik S
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Mycket nojd.Har anlitat dem flera gånger. Kan inte klaga.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Swen L L
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Tjänsten gällde trädgårdsarbete på gravt misskött, 1300 kvm stor, äldre villatomt - borttagning av onödiga träd och växter, beskärning/trimning, ogräsrensning, städning och uppfräschning av tomten samt borttransport av trädgårdsavfall. Resultatet blev långt över förväntan. Vid planeringen av arbetet kände vi direkt förtroende - kompetens, lyhördhet och pålitlighet. Vi är mycket imponerade över hur arbetet sedan genomfördes - snabbt, smidigt och effektivt. Sammanfattningsvis en mycket prisvärd tjänst. Vi kommer med all säkerhet att utnyttja företagets tjänster flera gånger.

Karin B
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Hej, jag fick ett mycket seriöst och tryggt intryck av företaget. Först kommer en arbetsledare och presenterar sig och vi går runt och ser vad som skall göras ang snickeri. Han kontaktar mig omgående och har bokat upp en snickare som utförde arbetet mycket bra och jag har fullt förtroende för detta företag och kommer att anlita dem framöver. häls Karin

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen

Anna-carin B Anna-carin B
Jonas B
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Om två är godkänt så vill jag ge tre i betyg. Betyget dras ner lite på grund av att en av städerskorna har fått hoppa in ibland pga fel i bokningarna och har vart lite slarvig. Vår ordinarie städerska Marina är vi väldigt nöjda med!

Margareta R
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Vi har fått trädgårdshjälp och målning av grund. Väldigt trevligt bemötande. Har nu också städhjälp från företaget.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 256 omdömen 4.7 av 256 omdömen

John E
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Vårstädning av trädgård. Snabb återkoppling med platsbesök innan offerten lämnades. Trevlig och kunnig personal. Utförandet blev precis som vi önskade. Grannarna berättade att arbetet utfört otroligt effektivt. Vi kommer definitivt beställa tjänsten fler gånger av Stockholms hus & trädgårdsservice.

Marianne O
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Är nöjd bra och snabb hjälp vänligt bemötande fick bra tips.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Tobias S
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Toppklass! Jättebra service till ok priser, både gällande trädgårds- och städtjänster

Kjell J
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Hej! Tycker alltid att Björn ger et trevligt bemötande och jobbet blir utfört enligt offert. Kan verkligen rekommenderas till småjobb på hus och Trädgård.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Kicki P
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Vi har fått hjälp med att renovera både altanen och våra slitna fönster. Är jätte nöjd med allt från början till slut. Proffsigt och noga utfört. Kan varmt rekommendera detta företag. Ett extra tack till Constantine som var här under hela processen.

Natalia M
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Vi är mycket nöjda. Tack för ett perfekt arbete!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Maria U
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Är nöjd med den hjälp vi har med städning och tycker jag fått ett trevligt och bra bemötande vid kontakt med kundtjänst.

Stefan N
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Bra service och bra bemötande.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Monica L
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Vi är mycket nöjda med städningen vi får två ggr i månaden.

Per-Olof L
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Har anlitat företaget för att den personen som städar hos mig börjat där. Hennes tjänster är perfekt utförda. God ordning på administrativ service från företaget. Har försökt få offerter på målningarbete men det kom aldrig någon, har gett upp.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Ann V
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Trevligt bemötande. En bra diskussion vid genomgången av arbetet och ett perfekt utfört arbete. Extra arbetet som dök upp på vägen hanterades snabbt och smidigt. Dessutom en tät kommunikation och uppföljning. Vi kommer att anlita Stockholms hus och trädgårdsservice igen!

Ingegerd I
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Jag är mycket nöjd med den hjälp jag har.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen

Andrius P Andrius P
Carina L
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Jag får bra sevice via telefon när jag behöver och städningen sköts utmärkt!

Anna-Stina B
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Lätt att få kontakt och väl utfört arbete.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Veronica S
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Lätt att få kontakt med både på telefon och via mail. Alltid tillmötesgående och trevliga. Har haft samma städerska i flera år och är nöjd.

Märta J
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Bra bemötande Alla beställningar av städning och snöskottning har skötts perfekt Prisvärd service. Mycket nöjd kund.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Helene N
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Bra servicenivå, pålitlig leverans, enkla att ha att göra med

Linda N
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Bra städhjälp, samma duktiga städerska varje gång!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Håkan A
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Vi har haft mycket dåliga erfarenheter av målare vilket vi påtalade direkt. SH&Ts representant sa att de kommer när vi bestämmer och ringer annars. Detta stämde till 100 procent. Proffsigt bemötande, trevliga och mycket kunniga hantverkare. Snabb fakturering och inget strul med debitering. Vi är väldigt nöjda med resultatet och hela projektet!!

Elisabet G
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Bemötandet är upp och ner... flera gånger har jag skickat mejl till företaget som inte överhuvudtaget besvaras. Och det handlar om möjlighet att få mer hjälp. Otydlig hemsida och otydlig information kommer ut ofta. Min städerska är mycket bra! Det är henne jag vill betala för och jag är också nöjd med andra tjänster jag köpt. Men det känns inte bra att företaget inte riktigt verkar ha koll...

DM TAK
4.6/5 i betyg av 187 omdömen 4.6 av 187 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

?
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Pålitligt företag och framförallt PÅLITLIG personal! Är supernöjd med kvalitén och även timpriset.

Penny R
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Bra bemötandet. Trevlig personal. Bra service. Något dyrt. Lite oklar information om priset angående moms.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Malin N
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Trevligt och engagerat, utfört det beställda arbetet bra och vid ändringar, via telefonen trevligt och engagerat.

Kanda  K
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Jag är mycket nöjd med Stockholms hus & trädgårdsservice AB. Jag kan varm rekommendera dem. Bra service och ett bra jobb!

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 66 omdömen 4.8 av 66 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Åsa S
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Jag är mycket nöjd med den service jag fått som med råge lever upp till mina förväntningar. Hälsningar Åsa

Christer C
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Vi har anlitat företaget för lövblåsming och är mycket nöjda med hur det arbetet utfördes.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Louise H
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

allt perfekt. Vi tyckte dock att han som kom hade en lång resa / tidigt. Han gjorde ett perfekt jobb

Niklas L
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Mycket nöjda med allt, framförallt med Omid som är extremt proffsig.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen

Carolina S Carolina S
Karin L
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Helt ok bemötande i telefon Dock ojämt genomförande av städningen. Ibland jättebra och ibland dåligt. De senaste gångerna bra.

Ulla-Britt N
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Bra arbete till rimligt pris. Vi är nöjda.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Lotta F
Skrev om Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Bra bemötande. Levde upp till förväntningarna. Bra servicenivå Rimlig prisnivå. En mycket bra upplevelse

Jf Måleriteam

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L