Stockholms Märkesoutlet

Stockholms Märkesoutlet

Ring 070-640 84 12 stockholmsmarkesoutlet.se
3.9

Stockholms Märkesoutlet är kanske Stockholms enda riktiga CITY OUTLET. Urval från bl.a.TIMBERLAND, SEBAGO, MUSTO, HELLY HANSEN. Tyngdpunkten ligger på skor och kläder från Premiummärken. Minst 30-60 % under rek. ordinarie pris.

15 omdömen om Stockholms Märkesoutlet

Björn W
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Hej Inhandlade två par skor idag och blev supernöjd! Tack för ett trevlig bemötande i en bra butik Björn Wijk

Dejan N
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Tråkigt att du Pon T fick en dålig upplevelse, men om man kommer in skitig bland tätt packade och nya märkes kläder som riskerar att fläckas ned och därmed svåra att sälja - så förstår jag att butiksföreståndaren blir orolig, det skulle jag själv vara och förmodligen agera på bästa sätt... Personligen kom jag in för en vecka sedan med min dotter som hade varit på förskolan och hon var väldigt smutsig, men vi blev väldigt trevligt bemötta, med eftertanke mycket bättre bemötta än på länge om jag jämför med andra butiker och...

Pon T
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Uselt - har aldrig varken förr eller senare blivit utslängd från en butik för att jag (pappa) och min son var fel klädda och inte luktade tillräckligt gott. Det är inte bara förståligt att ni går i konkurs det är ni förtjänta av.

Mats L
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Jag passerar butiken några gånger per år för att kolla aktuellt sortiment. Och alltid hittar man något. Kul med överraskningar och bra prisnivå och dessutom tillmötesgående personal.

Emma
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Bra utbud, med kläder som har bra kvalite och håller ett lågt pris :) Love it!

Olof L

Otroligt bra bemötande!

MajLis A
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Allt vänliga och servicemined. Bra priser och sortiment.

Håkan L
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Ett bra bemötande. Stort urval av stora storlekar.

Ulla-Carin K
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Har bara varit där en gång men det gav ett positivt intryck. Bra utbud.

Peter H
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Kanonaffär, rättframt trevligt bemötande och rätt pris på rätt saker

Yvonne N
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Bra butik, bättre än förväntat, bra sortiment. Jag tillhör den kategorin kunder som gillar att titta runt själv utan att ha en försäljare hängande över axeln, det slapp jag här, skönt. ändå trevlig personal och mkt bra bemötande.

Johan W
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Rekommenderas starkt! Helt otroligt att man kan hitta årets märkeskläder till halva priset mitt inne i Stockholm! Var där förra helgen och blev supernöjd. Ny värstig Sebago parkas till flickvännen och en ny Musto sportväska till mig. Det enda som känns dumt är att vi har bott på Gärdet i 7 år utan att ha hittat hit tidigare..

Esbjörn E
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Bra outlet-försäljning. God variation och utmärkta priser. Outlet som den ska vara.

Kerstin B
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Jätte trevlig personal, bra service och helt otroliga priser på märkes kläder och skor! Tack! Kerstin

Magnus A
Skrev om Stockholms Märkesoutlet

Otrevlig personal som inte ser till kundens bästa. Sista gången jag satte min fot i den butiken.