feedback company

Ring företaget
Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Fleminggatan 6 112 26 STOCKHOLM

www.bostad.stockholm.se

Stockholms Stads Bostadsförmedling AB finns på Fleminggatan 6 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Fastighetsmäklare och Mäklare, fastigheter

Mer funktioner

Vad tycker du om Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Stockholms Stads Bostadsförmedling AB saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Maria R
Maria R tycker
"John Borja gjorde ett fantastiskt jobb vid försäljning av vår bostad i Stockholm. Det gick oerhört snabbt, var professionellt och vi fick ett mycket trevlig bemötande. Han och Fastighetsbyrån i Skärholmen får våra allra varm... " Läs mer

Företag nära Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Garant Bygg & Bad AB

Upplandsgatan 69, STOCKHOLM

Läs mer om Garant Bygg & Bad AB

Rekommendera företaget

Johan E

Johan E tycker:

"Jag har anlitat Garant bygg under ett antal år och alltid vartit nöjd. De har ett stort kunnande inom många områden vilket gör att de kan ta hand om h ... "

0 bilder från Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Taggar för Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Stockholms Stads Bostadsförmedling AB