feedback company

Ring företaget
Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Fleminggatan 6 112 26 STOCKHOLM

www.bostad.stockholm.se

Stockholms Stads Bostadsförmedling AB finns på Fleminggatan 6 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Fastighetsmäklare och Mäklare, fastigheter

Mer funktioner

Vad tycker du om Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Stockholms Stads Bostadsförmedling AB saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Anette
Anette tycker
"Mycket bra bemötande och villighet att göra det bästa för kunden Annette " Läs mer

Företag nära Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Agilokliniken City

Västra järnvägsgatan 13, STOCKHOLM

Läs mer om Agilokliniken City

Camilla D

Camilla D tycker:

"Mycket bra! Trevligt bemötande och kunnig/proffsig personal. "

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, STOCKHOLM

Läs mer om Frisör Martina Segerstedt

Sophia E

Sophia E tycker:

"Alla frisörer som jag varit hos har varit engagerade, noggranna och trevliga! "

Fixit

Scheelegatan 12, Stockholm

Läs mer om Fixit

Åsa B

Åsa B tycker:

"Fantastisk service ! Är så nöjd med min sminkning och håruppsättning till mitt bröllop! Jag kände mig helt amazing! Tack också för otroligt trevligt ... "

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, STOCKHOLM

Läs mer om Beauty & Medical Team

Agnieszka E

Agnieszka E tycker:

"Bästa salongen, alla kategorier. Oerhört välutbildad och kunnig personal i kombination med fantastiskt personligt service i en avslappnade miljö. Perf ... "

Flyttab

Carl-Gustaf Lindstedts gata 6, Stockholm

Läs mer om Flyttab

Eva S

Eva S tycker:

"Hade hela mitt 3-rums-bohag magasinerat i Rissne och Flyttab kom på överenskommen tid med stor bil och 3 killar. De slet i säkert 26-gradig värme och ... "

0 bilder från Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Taggar för Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Stockholms Stads Bostadsförmedling AB