feedback company

Ring företaget
Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Fleminggatan 6 112 26 STOCKHOLM

www.bostad.stockholm.se

Stockholms Stads Bostadsförmedling AB finns på Fleminggatan 6 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Fastighetsmäklare och Mäklare, fastigheter

Mer funktioner

Vad tycker du om Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Stockholms Stads Bostadsförmedling AB saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Kajsa J
Kajsa J tycker
"Vi är jättenöjda med servicen på VanadisCare. I flytten var man serviceinriktad och frågade hela tiden hur vi ville ha det. Man var också väldigt.aktsam med våra möbler. Att man även kunde ta hand om städningen gjorde flytten ... " Läs mer

Företag nära Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Frisör Martina Segerstedt

Torsgatan 1, STOCKHOLM

Läs mer om Frisör Martina Segerstedt

Nada E

Nada E tycker:

"Riktigt bra frisörer. Trevlig och glad personal med fin lokal. Går alltid därifrån med en nöjd känsla. Kan varmt rekomendera den salongen. "

Fixit

Scheelegatan 12, Stockholm

Läs mer om Fixit

Lisen L

Lisen L tycker:

"Jätteduktig och trevlig! Har allting varit nöjd när jag gått därifrån. "

Flyttab

Carl-Gustaf Lindstedts gata 6, Stockholm

Läs mer om Flyttab

Eva S

Eva S tycker:

"Hade hela mitt 3-rums-bohag magasinerat i Rissne och Flyttab kom på överenskommen tid med stor bil och 3 killar. De slet i säkert 26-gradig värme och ... "

Il Caffè

Bergsgatan 17, Stockholm

Läs mer om Il Caffè

Daniel J

Daniel J tycker:

"Jag bor själv ett stenkast ifrån deras ställe på drottninggatan och kan varmt rekommendera dem. Mycket bra service med bra barista, nice lokal och tun ... "

Aquavit Grill & Raw Bar

Östra Järnvägsgatan 35, Stockholm

Läs mer om Aquavit Grill & Raw Bar

H N

H N tycker:

"Modernt och fräscht ställe. Har bott här flera gånger och kommer komma tillbaka! "

0 bilder från Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Taggar för Stockholms Stads Bostadsförmedling AB

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Stockholms Stads Bostadsförmedling AB