Street Voice

Street Voice

Ring 070-788 49 47 www.facebook.com

Varmt välkomna till Street Voice! Vi är experter på bilfoliering, bildekor. Tryck på länken ovan för att komma in på vår Facebooksida!

6 omdömen om Street Voice

Jonas L
Skrev om Street Voice

Mycket bra och snabb service. Vi har löst allt från visitkort och kläder till bildekor och det blir alltid riktigt bra Högsta betyg!

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1692 omdömen 4.7 av 1692 omdömen

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Jan S
Skrev om Street Voice

Fick precis bilder på min bil som håller på att folieras, jag gav dem fria händer att leka med detaljer och jag känner nästan att jag utnyttjar dom av det löjligt billiga priset jag får betala. jag får ta med en tårta till er grabbar! satan vad ni är duktiga! Mvh Chipplund

Benny L
Skrev om Street Voice

Bra service, mycket hög kvalité på både arbete och material. Servicegrad på 100% med snabba lösningar på logotyper och arbetsutförandet. Har helfolierat min Audi och det blev så grymt bra och snyggt!! Likaså av bildekoren på våra arbetsbilar. De varmaste rekommendationerna!! Tack Micke & Co!! Vi kommer tillbaka snart med vår nya Transorter ;) Creator Bygg & Projektledning AB

Speedy Bilservice Vasastan
4.9/5 i betyg av 980 omdömen 4.9 av 980 omdömen

Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga

Brittis O Brittis O
Mathias F
Skrev om Street Voice

Klart bäst i denna bransch! Vi har gjort allt från loggning och foliering av våra bilar till profilkläder & visitkort. Vi är alltid lika nöjda. Service utöver det vanliga.. Mathias / MUGGEN Bistro, Götgatan 24. MOCCO, Nybrogatan 61

Mathias F
Skrev om Street Voice

Klart bäst i denna branch! Har gjort alla våra bilar samt profilkläder och visitkort hos Street Voice och vi är super nöjda varje gång.. Mathias / MUGGEN Bistro, MOCCO

Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 451 omdömen 4.8 av 451 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök

rebecka n
Skrev om Street Voice

Micke är extremt trevlig och go kille som är en perfektionist ut i fingerspetsarna.. Han fixade mina visitkort och jag är så jäkla nöjd! Tro mig de är skillnad på visitkort och visitkort, mina är i plast och alla frågar vart jag har fixat mina. Street Voice is the shit!

Linnea I gillar detta