Studio Morissen

Studio Morissen

9 omdömen om Studio Morissen

Joel L
Skrev om Studio Morissen

Inte bara klippt utan även väl omhändertagen! Tack för konstverket :)

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Martin B
Skrev om Studio Morissen

Rekommenderas varmt! Otroligt kunnig och serviceinriktad. Som ny kund lät jag henne få fria händer och jag har aldrig varit så nöjd med en klippning förut. Fick dessutom ett enkelt tips på hur jag själv skall fixa hårt så det blir bra. Tack, snälla Francine du är bäst!

Dara R
Skrev om Studio Morissen

Gled in här för två år sedan och varit stammis sedan dess. Verkligen superduktig och modemedveten. Service och kvalitet i särklass!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Azzi Z
Skrev om Studio Morissen

Här har ni service, kunskap och ett stort engagemamg hos er frisör! Tusen tusen tack fina snälla Francine! Jag kör över 60mil från Halmstad för den fantastiska servicen och för att hon är underbar på att ta hand om mitt lockiga orediga hår! För alla som inte älskar sina lockar; Francine's rakpermanent is to die for!

Manijeh P
Skrev om Studio Morissen

Tack superduktiga Francine! Du utför ditt arbete på ett konstnärligt kvalitativt sätt! Kombination av din perfektion och noggrannhet blir en fantastiskt vacker frisyr! Man ser på dig, att du verkligen älskar ditt arbete och är resultatinriktad! Ingenting är omöjligt för dig! Du lyckas alltid att uppnå ett perfekt resultat.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Hong-Anh M
Skrev om Studio Morissen

Efter många turer till frisörer runtom Stockholm där det alltid har slutat i missnöje har jag nu hittat en frisör som jag gärna vill återkomma till. Francine är jätteduktig och strävar efter perfektion i sin klippning (kan ej bedöma färgning då jag endast klippte mig). Hon är noggrann och serviceminded. Jag rekommenderar starkt att besöka studio morissen!

Aurélie D
Skrev om Studio Morissen

Francine är super duktig, super snäll. et är garanterad att du kommer att bli njöd

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 387 omdömen 4.8 av 387 omdömen

Förstod hur jag ville ha Lyssnade in No

Birgitta S Birgitta S
Morteza A
Skrev om Studio Morissen

Hon är fantastiskt duktig på det hon gör, jag rekommenderar alla att besöka Studio Morissen, det är garanterad att du kommer att bli njöd. johana

Elena T
Skrev om Studio Morissen

Alltid lika trevligt att klippa sig här. Hon är fantastiskt duktig, trevlig, noggrann och bra på att erbjuda kunden exakt det denne vill ha - och lite därtill. Hon är också duktig på att skapa något unikt, en modern stilfull klippning som står ut i mängden. Kan verkligen varmt rekommendera Studio Morssen, min stamfrisör senaste 5 åren.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 291 omdömen 4.6 av 291 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟