StyleXperten

4.0

4 omdömen om StyleXperten

Mohannad O
Skrev om StyleXperten

Anlitat denna verkstad under en längre tid! lämnar bil till underleverantör "bra verkstad" samtidigt har ingen aning om dem utför jobbet! Glöm garanti och reklamation! Ingen man rekommenderar! Kabelarbete utfördes mot betalning x flera fick leta i 1 månad elektriker för att göra om hela kablage! Hjullager bytes aldrig av underleverantör ! Undermåligt arbete kostar mer i längden!

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 755 omdömen 4.5 av 755 omdömen

Billy William E Billy William E
Peter W
Skrev om StyleXperten

Snabba leveranser, bra grejor , bra support & perfekt utförd reklamation då min bil ej var " rätt" David med personal har skött sig helt perfekt mina varmaste rekomendationer ber att få återkomma /Peter W

Sigge M
Skrev om StyleXperten

* Mycket bra sortiment. * Kunnig personal. * Fick mina delar dagen efter order. * Hjälper gärna till vid frågor. Beställde framlyktor till min Audi och behövde hjälp med inkoppling av "Day-Line" dioderna. Fick hjälp på mail direkt. Toppbetyg +++++

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Bengt A
Skrev om StyleXperten

Superbra service på mail. Svarar snabbt och lämnar gärna tips på monteringen. (Hade lite problem med spolar-skyden på stötfångaren) Kompetent personal.