Svema Svenska Marknadsundersökningar AB

3.2

5 omdömen om Svema Svenska Marknadsundersökningar AB

Marcus L
Skrev om Svema Svenska Marknadsundersökningar AB

Vi köpte ett stort paket med 5 varumärkesundersökningar under ett år. För den initiala rapporten sattes en tydlig deadline, då vi stod inför stora medieinvesteringar och behövde veta hur vår varumärkeskännedom var i olika regioner. Den första rapporten kom över 3 månader sent samt innehöll en hel del fel. Vi fick ett kort svar om att de hade haft sjukdom i bolaget. Vi bestred detta och önskade kompensation då vi inte hade möjlighet att använda informationen i undersökningen till vår medieinvestering. Efter omfattande...

Magnus F
Skrev om Svema Svenska Marknadsundersökningar AB

Mycket bra bemötande och utförlig rapport. Man blir sugen på att annonsera och göra en ny uppföljning för att se skillnaden.

Lars B
Skrev om Svema Svenska Marknadsundersökningar AB

STORT TACK till projektledaren Peter Wersen, 100 % service från start till mål. Naturligtvis använder vi ER under 2010. Även tack till vår kommun som tipsade oss. Nöjd SKÅNING.

Richard N
Skrev om Svema Svenska Marknadsundersökningar AB

Jag tycker att vissa av personalen på Svema AB är dryga som jag har haft kontakt med. Detta är mina personliga erfarenheter efter regelbunden kontakt med flera utav personalen. Rekommenderas INTE.

Leo E
Skrev om Svema Svenska Marknadsundersökningar AB

Snabb service, löste alla våra problem. De bästa rekomendationer.