Sven Almevik Bil AB

Sven Almevik Bil AB

www.almevik.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Sven Almevik Bil AB! Vi på Sven Almevik Bil AB säljer och servar Suzukibilar. Vi erbjuder dig som kund trivsel och kvalitet. *Auktoriserad försäljare av Suzuki *Auktoriserad serviceverkstad för Honda och Suzuki *Kunniga tekniker på plats Vi hjälper dig även med finansiering av din nya bil med förmånliga lån...

47 omdömen om Sven Almevik Bil AB

Sedan starten hos Reco 2021

Per-arne F
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Jag är mycket nöjd med mitt köp. Bra bemötande av kunnig personal. Mycket hjälpsamma

Anna H
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Har köpt en del bilar under året och har inte tidigare blivit bemött av en så trevlig och kunnig säljare. Visade hur bilen fungerade vi leverans, tillmötesgående i mina önskningar gällande bil. Man känner sig sedd och viktig som kund. Suzuki Swift

Jens F
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Trevlig personal dom inte var oönskat ”säljiga” och tog sig tid att svara på frågor.

Agneta J
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Köpte en Suzuki Swift. Handlar med Sven Almevik Bil AB sen många år och haft flera Honda- bilar. Köper av dem för de är så serviceinriktade och alltid så trevliga, gäller alla även service. Kan inte tänka mig att handla av någon annan så länge firman finns.

Orvar Svenne T
Skrev om Sven Almevik Bil AB

De svarade snabbt och relevant på min förfrågan, bra och rätt information, lätt att ta beslut. Säljare som överträffar förväntningarna skall ha höga betyg! Mycket positivt och enkelt att köpa en Demobil, Jimmy med för mig perfekt utrustning.

Helena L
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Det var en positiv upplevelse med ett vänligt bemötande. Vi kände att vi fick den tid vi behövde och bra service. När vi upptäckte att en fälg på sommardäcken till vår Suzuki Swift var skadad var det inget problem att få ett nytt hjul. En blomma och ryggsäck med biltillbehör för att fira att bilen var köpt var en uppskattad gest! Vi är så nöjda!

Carola G
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Alltid trevligt och professionellt bemötande. Kände mig trygg i mitt köp av ny bil. 10 poäng av 10 möjliga.

Ing-Marie A
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Bemötandet jättebra, kom fram och frågade vad dom kunde stå till tjänst med, lyhörda. Förväntade oss att få prata med försäljaren Robert och diskutera bilbyte mm och det fick vi, han informerade oss om allt vi behövde veta. Bara bra upplevelser vi kisar en Suzuki s-Cross.

Rolf B

Förtroendefullt………………………………………….

Hans E
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Är alltid välkommen, trevlig personal, bara att komma in om det är något som behöver göras eller fråga om.

Johanna N
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Jag blev jättebra bemött av personalen som svarade lugnt och metodiskt på mina frågor och hjälpte mig på bästa sätt. Mina förväntningar var ett leasa en bil som motsvarades över förväntan. Jag leasade en bil

Anders K
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Fantastisk personal och utmärkt service!! Vi blev bemötta med både stor kunskap och trevligt bemötande! Vi leasade en ny Zusuki Vitara och fick våran Mazda inbytt. Perfekt!

Barbro R
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Hej! Bästa bemötande man kan tänka sig. Väldigt profetionella Jag köpte en ny Suzuki S cross hybrid 🤗

Benny N
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Mycket trevligt bemötande och bra hjälp för att tillgodose mina behov vid bilköpet.

Gunilla F
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Utmärkt bemött! Vi hade förväntningar på att bilen var den vi sökte och det var den. Upplevelsen var väldigt positiv och vi kunde inte fått bättre service och vi kände ett personligt engagemang från försäljarens sida! Så toppbetyg!

Annica N
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Utmärkt service, trevligt bemötande, pålitliga och seriösa. 5 köpta bilen där.

Lena K
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Känner mig alltid väl bemött med snabb service och kunskap hos alla medarbetare. Lugn och trevlig stämning där jag känner mig trygg med mina bilköp. Här kommer jag fortsätta som kund. Tacksam och nöjd!

Yvonne L
Skrev om Sven Almevik Bil AB

De är helt fantastiska, jag kände ett stort omhändertagande som kund hos dem, de höll vad de lovat och lite till. Min Suzuki Swift kom i tid som de lovat, de meddelade mig hela tiden om hur leverans mm låg till och jag är så otroligt nöjd med hela affären av min bil.

JAANA N
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Toppen, vilken pärla jag köpt! Ett fantastiskt bemötande, tålamod och förståelse har jag mött då det uppstod lite oväntade hinder under affärens gång. Tack för blomman, det är nog ändå ni som är värda en! 🙏

Peter B
Skrev om Sven Almevik Bil AB

3dje köpta bilen på raken, bor på Öland _ kör 28 mil enkel resa för service säger väl allt!!

Susanne K
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Jag har blivit bra bemött av alltid trevliga Robert som har tålamod och gör sitt bästa för kunden. Kan alltid ställa alla möjliga och omöjliga frågor och få ett begripligt svar. Tack för att ni tar hand om era kunder så bra.

Ing-marie A
Skrev om Sven Almevik Bil AB

mycket trevligt bemötande, snabb service, som gammal kund vet företaget vad vi förväntar oss. Dessa har uppfyllts, tack.

Hans L
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Att vara kund hos Sven Almevik Bil AB är att få förmånen att tillhöra en extra familj! "Det där lilla extra" har jag fått under tjugo år som kund. Nu ser jag fram mot de kommande tjugo åren. Suzuki Vittara fullhybrid är ännu en fullträff!

Gunnar S
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Alltid trevligt bemötande! Har handlat fordon och service de senaste tjugo åren. Nu har vi köpt ett nytt fordon hos detta familjära företag, jag kan inte nog berömma det trevligaste företag jag vet!!!

Patrik S

Super trevlig bemötande Suzuki jimny

Daniel T
Skrev om Sven Almevik Bil AB

jag vill bara tacka för den utomordentlig service som vi fick denna vecka när vi köpt bil hos er idag. Jag har seldom, om aldrig, upplevd sånt bemötande. Helt suveran! Tack Simon

Richard W
Skrev om Sven Almevik Bil AB

-Bemötandet var helt fantastiskt -Sven Almevik bil levde mer än väl upp till mina förväntningar, snabb support fick det jag ville ha till ett bättre pris än förväntat - Jag köpte en Suzuki Jimny till mitt företag

Birger E
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Trevligt bemötande. Köpt en begagnad bil, mycket nöjd.

Per-olof E
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Trevligt bemötande, kunnig personal.

Ida B
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Fick ett sånt fint och personligt bemötande på Sven Almeviks. Upplevelsen var verkligen fantastisk och det var supersmidigt att leasa en bil.

Lars Erik F
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt som vi alltid. blivit. Vi hade stora förväntningar på vår Suzuki Swift och de har införlivats.

Carina R
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Alltid trevligt bemötande och service från all personal med Robert i spetsen!

Bertil L
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Mycket trevligt bemötande. Mycket kunnig personal. Vi köpte en ny Suzuki Swace. Mycket bra genomgång av bilens funktioner vid leverans av bilen.

Karin L
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Efter att ha blivit rekommenderad om er via min Honda verkstad i Stockholm som sa om er: Ett seriös företag , så kom jag till Linköping. Här blev jag utmärkt väl mottagen och fick hjälp av Robert med att hitta en fin Honda Jazz som jag önskade mig. Bra information om bilen och allt runtomkring köpet, jag kände mig trygg. Mycket god service när jag senare skulle hämta min bil vid köpet. Tack för hämtning vid tåget. Jag är mycket nöjd med hela förfarandet och jag Jazzar nu nöjt runt i min bil.

Gunilla B
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Vet inte något som kunde vara bättre, har fått bra bemötande och hjälp i stort som smått av alla.

Johan R
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Alltid fantastisk service och trevligt bemötande!

Göte J
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Ett rakt igenom hela affären proffsig hantering, korrekta besked och en glad attityd. En riktig "fackhandel rätt och slätt".

Amelia S
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Vänligt och proffsigt bemötande und er hela processen. Uppskattade uppföljningen efter köpet och det kändes tryggt att ha en kontakt ifall funderingar eller frågor uppstod kring bilen efter köpet.

Rune C
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Bra eller liksom bra eller liksom skitbra

Nils-olof N
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Sakkunnig, väl bemötande, och ärlighet vid mitt bilköp. Förväntningarna uppfylldes av företaget som vid tidigare bilköp.

Rose-marie A
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Bemötande: proffsigt och trevligt samt extra uppmärksamhet. Förväntningar: få en bra bil som man blir nöjd med, fick det och mer till. De gav det där extra som man sällan möter idag. Jag köpte en ny bil. Jag är mkt nöjd med bemötande och trevliga personer. Fick även blomma m m. Det är det extra som ger så mkt mer. Alla trevliga och kunniga. Känner att man kommer tillbaks till en sådan firma. Man känner sig nöjd.

Hugo N
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Riktigt fin service! Alla var så trevliga och hjälpsamma! Jag hade bilen inlämnad på service. Servicen var smidig då dem skötte det på ett professionellt sätt. Det tog lite tid för delen till bilen att anlända men det är inte mycket man kan göra åt det då det är brist på komponenter osv. Men dem uppdaterade mig kontinuerligt kring hur det låg till med delen och jag kan inte säga något annat än att det är världsklass på kundvården hos Almevik och jag kommer alltid återkomma till dem vid service och köp av bil Toppenbetyg från en riktigt nöjd kund

Göran B
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Alltid snabb och bra service med trevligt bemötande.

Roland F
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Sven Almevik Bil AB byter bilmärke då gör jag det också. Nu Suzuki Swift.

Ove O
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Bra service och engagemang när jag hade bilproblem

Siv M
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Alltid trevligt att åka till Almviks med bilen, med bemötande i toppklass!

Eva H
Skrev om Sven Almevik Bil AB

Jag kunde inget om bilar när jag köpte min första bil och behövde massa hjälp. Fick verkligen förtroende för både säljare och serviceteknikerna på en gång. Alltid jättefin å snabb service. Och så har det varit ända sedan jag blev kund för 13 år sedan. Rekommenderas varmt om du vill känna dig trygg!