Julia Högberg

Julia Högberg

Julia Högberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ale

Julia Högberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Julia Högberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 350 omdömen med ett betyg på 4.9. Julia Högberg har haft 73 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

350 omdömen om Julia Högberg

Sedan starten hos Reco 2019
Vedashree R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Älvängen

It was really a good experience , Julia helped us alot in buying our very first house 🏠. She is very professional.

Hema Chandra Varaprasad K
Älvängen

She is best in everything and helped for smooth transaction

Ali E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Högberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Ale
Älvängen

Alltid bra bemött, svarar alltid fort och är tillmötesgående när de gäller allt. Hjälper till vad de än är.

Jimmy S
Surte

Bra bemötande och goda kunskaper. Ge den där lilla extra servicen som uppskattas!

Michael Aaron H
Surte

Julia va kanon, Förstod att ja inte kunde mycket med tanke på att detta är mitt första köp. Förklarade saker tydligt och bra och väldigt trevligt bemötande.

Daniel A
Surte

Mycket bra information, trevligt bemötande, väldigt seriös, lätt tillgänglig och snabb återkoppling vid frågor.

Robert B
Surte

Mäklare med god kommunikation och bra beskrivning av bostaden.

Joakim A
Surte

Otroligt kompetent och tillmötesgående. Har fått en fantastisk hjälp genom hela processen och jag har största förtroendet för Julia. Kan bara varmt rekommendera henne till alla andra.

Jasmine L
Älvängen

Trevlig & proffsig! Julia vet vad hon sysslar med, hon hade 100 % koll på läget och var lätt att få tag i. Hon skapade trygghet i sitt uppdrag som mäklare för oss och vi är helnöjda. Är ni lika förvirrade som vi var i mäklardjungeln - Välj Julia! ✨️

Petra Maj Yvonne E
Surte

Trevlig och snabb på att återkoppla.