Jeanie Wehlin

Jeanie Wehlin

Jeanie Wehlin är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älmhult

Jeanie Wehlin har varit registrerad mäklare sedan 2012-12. Jeanie Wehlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.8. Jeanie Wehlin har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

23 omdömen om Jeanie Wehlin

Sedan starten hos Reco 2018
Göran B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
Osby

Väldigt trevlig och hjälpsam, kom med bra förslag angående försljningen

Krister B
Osby

BRA Förklarade hur det fungerade med försäljningen

Silke M
Köpte sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
Älmhult

Jag frågade Jeanie hur länge hon hade jobbat som mäklare. Hon visade så mycket entusiasm, genuint intresse och tålamod att jag trodde hon måste nyligen börjat yrket. Till min förvåning svarade hon att hon har varit mäklare i tjugo år. Man känner verkligen att hon älskar vad hon gör och att hon på riktigt bryr dig. Hon är lyhörd och förstående och mycket kunnig i allt kring hus och boendet- från fakta till allt det emotionella.

Ann-Louise T
Sålde sitt hus med hjälp av Jeanie Wehlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
Liatorp

Helt underbar mäklare som gör ditt yttersta för att hjälpa sina klienter. Alltid finns där när man har 100 frågor eller funderingar. Genuin och ärlig rakt igenom. Rekommenderas varmt.

Charo M
Killeberg

Jeanie was extremely helpful and she is very knowledgeable of the policies and laws regarding properties.

Monica L
Älmhult

Hjälpsam Noggrann Förtroendeingivande Ärlig

Pawel N
Osby

I highly recommend Jeanie Wehlin. As a broker she is very professional but on the other hand has a good sense of humor. Moreover, she is also supportive and takes all needed initiatives to boost the sale. Thank you for all your support Jeanie, great work!

Inger N
Killeberg

Jag är jättenöjd med Jeanie som mäklare, lyssnade, gav goda råd, erfaren, glad och positiv. Hon har skött allt på bästa sätt. Givetvis ska hon också ha semester men det hade varit bra om hon hade berättat det från början, kändes inte bra att byta mitt i försäljningen. Förutom detta genomförde hon affären utan anmärkning och jag kan rekommendera henne för andra. Mvh Inger

Anders H
Killeberg

Vi är nöjda. Upplever Jeanie som seriös och pålitlig. Hon är duktig på att driva processen med väl avvägd balans och diplomati. Upplever att hon kan tolka olika personers intresse och hantera det utan att avslöja vad hon tänker. Hon kan på ett auktoritärt sätt hålla lagom distans till de olika intressegrupperna.

Sune H
Liatorp

Proffsigt bemötande. En mäklare som gör det där lilla extra och levererar in i det sista.