Erik Remnert

Erik Remnert

Erik Remnert är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Erik Remnert har varit registrerad mäklare sedan 2008-08. Erik Remnert har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.7. Erik Remnert har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

32 omdömen om Erik Remnert

Ingrid M
Enskede Gård

Trevlig, inkännande och proffsig. Lyssnar på kunden och stressar inte fram processen

Svar från Erik Remnert

tack för trevlig reco och ett mkt bra samarbete

Ove L

Trevlig bemötande proffisionell

Svar från Erik Remnert

tack för en trevlig reco och samarbetet har varit mkt trevligt hela processen

Daniel J
Köpte sitt hus med hjälp av Erik Remnert en del av Fastighetsbyrån Enskede
Enskede Gård

Jag blev bemött på ett ypperligt sätt och upplevde att Erik hade en stor portion ödmjukhet och var välvillig. Erik levde upp till mina förväntningar och svarade på ett pedagogiskt sätt på de frågor vi hade. Jag som köpare fick en mycket bra bild av Erik och skulle verkligen rekommendera honom.

Svar från Erik Remnert

Tack snälla för en väldigt trevlig reco och ett bra samarbete. Varmt välkomna till Enskede under sommaren.

Ulla-Kari Christina S
Gamla Enskede

Vi är jättenöjda med Erik. Han har varit alert, lyhörd, kommunikativ och tydlig. Upplevelsen är att han verkligen arbetat för oss och våra intressen!

Svar från Erik Remnert

Tack för en trevlig reco och ett mkt bra samarbete

Johan B
Skrev om Erik Remnert en del av Fastighetsbyrån Enskede

Erik har hjälpt oss med vår fastighet på ett utmärkt sätt. Han har alltid varit professionell, snabb och har visat mycket gott omdöme. Jag kan starkt rekommendera Erik som en trygg och professionell mäklare.

Svar från Erik Remnert

Tack för en fin reco och för mkt bra samarbete

Pia Birgit Margareta L
Tallkrogen

Vi vill ge Erik de bästa rekommendatiorna! Han har under hela processen varit positiv och tillmötesgående trots att det blev en långvarig säljprocess pga renovering och sjukdom. Han är en saklig och mycket kunnig fastighetsmäklare som varit hjälpsam i alla avseenden under processen. Dessutom positivt med hans lokalkännedom. Vi är mycket nöjda och tacksamma! Pia och Ulf Lindblad

Svar från Erik Remnert

Tack snälla ni för en fin reco och ett toppenbra samarbete genom hela försäljningen.

Jan Niklas B

Erik har hjälpt mig med mina två försäljningar. Jag som säljare har alltid blivit nöjd och Erik har hela tiden lotsat mig genom processen på ett professionellt sätt. För mig finns det ingen annan som kan området (Enskede/Enskededalen/Tallkrogen/Stureby) bättre än Erik. Rekommenderas!

Svar från Erik Remnert

Tack snälla. Vilken trevlig reco.

Sanas S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Remnert en del av Fastighetsbyrån Enskede
Gamla Enskede

Kunnig, erfaren och trygg genom hela processen. Rekommenderas!

Svar från Erik Remnert

tack snälla för fin reco och bra samarbete genom både köp och försäljning.

Mats R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Remnert en del av Fastighetsbyrån Enskede
Gamla Enskede

Vi är väldigt nöjda med vår försäljning med Erik. Lugn o samlad och skapar trygghet hos köparna genom att inte köra en ”säljig” stil, utan jobbar mer med förtroende och trovärdighet. Svarar snabbt på frågor kväll som helg : ) Rekommenderas !!

Svar från Erik Remnert

Tack snälla för fin reco och superbra samarbete vid både köp och försäljning!

Åsa B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Remnert en del av Fastighetsbyrån Enskede
Globen/johanneshov

Tydligt och bra, lätt att kommunicera.

Svar från Erik Remnert

Tack för din trevliga reco. Hoppas du kommer trivas bra i bostaden