Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• BadgeNineYears
1 677

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge! Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten....

1677 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Hans P
Köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Gylle

My hjälpte oss att få möjlighet att köpa ett objekt som passade våra behov.

Kurt N
Sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Gylle

Påläst, noggrann, effektiv, rak och tydlig.

Johan C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Torsång

Amanda hade ett bra bemötande från början till slut, väldigt nöjda och kan starkt rekommendera henne!

Emmy H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Torsång

Amanda är proffsig och kunnig i yrkesrollen. I min kontakt med henne upplevde jag att hon var väldigt mån om att skapa god kundrelation och se till att medlingen mellan säljare och köpare fungerar väl. Hon återkopplade alltid och med tydlighet.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Emmy, tusen tack för din rekommendation. Att vara en del i livets, troligen, största affär är ett förtroende jag aldrig sviker. Stort grattis igen till ert köp!

Pontus B
Östermalm

Proffsig, hjälpsam och snabbt jobbat.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Pontus, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Det blev ett snabbt och smidigt köp, här tror jag att du kommer att trivas!

Viktoria C
Torsång

Otroligt driven och fin person

Svar från Amanda Allernäs

Hej Viktoria, tusen tack för de fina orden och för ert förtroende. Lycka till nu med huset!

Diana Anita Karina J
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Baggbo

Härlig man med humor men dålig på att svara på sms ibland. Kunnig och påläst med entusiasm och glädje. Klar säljarpersonlighet. Rätt man på rätt plats.

Eva L
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Torsång

Rak och tydlig i sin kommunikation. Återkopplar vad som händer så att jag som säljare känner mig trygg och uppdaterad. Taktisk och lyhörd i förhandlingssituationen. Kan varmt rekommendera henne. /Eva Linmalm

Svar från Amanda Allernäs

Hej Eva, tusen tack för din rekommendation, det värmer! Stor tack för ditt förtroende.

Linda A
Sålde sitt hus med hjälp av Karolina Kempe en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Karolina lyssnade in hur vi ville ha det och hade en bra dialog med oss genom hela affären

Simon N
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Baggbo

Väldigt kompetent och duktig mäklare. Sålde vårt hus ganska snabbt för rätt pris i en ganska svår marknad.

John-edvin S
Östermalm

Kunnig och duktig informatör. Önskemål om snabb försäljning och det skedde.

Svar från Amanda Allernäs

Hej John-Edvin, stort tack för er rekommendation. Ja, visst blev det en snabb försäljning! 14 dagar från annonsering till kontrakt.

Cecilia G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Kempe en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Inte träffat henne personligen

Svar från Karolina Kempe

Tack Cecilia för att du tog dig tid att ge ett omdöme även om vi inte haft så mycket kontakt personligen. Kul att höra att ni alla är nöjda och att affären gick relativt snabbt trots lite segare tider.

Joakim T
Borlänge

Lätt och smidigt samarbete med mäklaren

Svar från Karolina Kempe

Tack för fint omdöme! Härligt när det går lätt och smidigt trots många olika parter inblandade. Tack för hjälpen!

Hillevi E
Sålde sin bostad med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Amanda är förtroendeingivande, saklig och lugn. Har känt mig trygg genom hela processen.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Hillevi, tack så mycket för din rekommendation och tack för ditt förtroende. Nu börjar jakten på nästa boende!

Willjam K
Medväga

Jag har alltid trott att det ska vara komplicerat med att köpa en bostad men med en mäklare man känner sig bekväm med blir det mycket enklare. Amanda får en att känna sig bekväm genom hela processen och man känner att man kan komma med alla frågor man har. Otrolig snäll och fruktansvärt bra kund bemötane

Svar från Amanda Allernäs

Hej Willjam, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Vad kul att höra att ni är nöjda och att ni har haft en bra upplevelse i köpet av er första egna bostad!

Sandra O
Köpte sin bostad med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Amanda visar på enorma kunskaper. Både när det gäller köp av, eller att sälja bostäder, men även när det kommer till att bemöta människor. Kan varmt rekommendera henne, och Svensk Fastighetsförmedling Borlänge.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Sandra, tusen tack för de fina orden! Tror att ni kommer trivas toppen i Lerbäcken. Vi hörs snart igen!

Malin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Övre Tjärna

Adam var engagerad och hade en härlig energi genom hela processen. Lätt att samarbeta och prata med. Rekommenderar absolut Adam som mäklare!

Rolf S
Borlänge

Bra bemötande. Svar på de frågor vi hade. Hon ordnade en extra visning utan problem när vi frågade henne.

Svar från My Friman

Tack, Rolf! Ja, det var den första visningen jag har haft där vi utförde en fotografering samtidigt, hihi =) Men det gick det med! Nu ser jag fram emot att hjälpa till att sälja ert hus!

Christina H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Centrum

Väldigt proffsig och bra på sitt jobb. Allt gick smidigt.

Bibi L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Centrum

Han var tillmötesgående, jag fick snabba svar på mina frågor och han var både kunnig och trevlig!

Agneta F
Dagny

Superduktig snabb o väldigt driven hjälpte mig så otroligt mycket en så förstående mäklare

Svar från My Friman

Tusen tack, Agneta! =) Jag gjorde mitt allra bästa! Skönt att vi lyckades få igång en budgivning!

Martin N
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Enbacka- Gustafs

Adam har varit drivande i försäljningen av vår villa. Alltid varit lättillgänglig och anpassningsbar. Kontraktsskrivningen löstes väldigt snabbt och smidigt. Vi är otroligt nöjda med vårt val sv mäklare och kan varmt rekommendera Adam.

Elin G
Hagalund

Trevlig och lättillgänglig. Mycket smidigt vid bokning av visning, förmedling av bud mm. Vi är mycket nöjda med My!

Svar från My Friman

Många tack, Elin! =) Det var kul att hjälpa er att sy ihop affären. Även roligt att lägenheten aldrig ens låg på Hemnet, bara på vår hemsida. Det gäller att ha ögonen öppna! =)

Lena G
Bullermyren

Trevlig, kunnig, höll kontakten med oss säljare och informerade oss hela tiden.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Lena, tack så mycket för att du tog dig att rekommendera mig och tack för ett bra samarbete.

Åke G
Bullermyren

Bra bemötande vi är mycket nöjda

Svar från Amanda Allernäs

Hej, tack för din rekommendation och för ert förtroende!

Anna-Karin W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Övre Tjärna

Adam är väldigt lyhörd och kunnig, han har ett otroligt ödmjukt, vänligt och proffsigt förhållningssätt och har humor med glimten i ögat. Under hela förloppet med försäljningen av min bostad har jag fått snabb återkoppling gällande mina frågor och blivit kontinuerligt uppdaterad om det fortlöpande arbetet i de olika stegen försäljningen.

Camilla T
Hytting

Amanda är en trevlig, tydlig effektiv mäklare som återkopplat med information gällande läget.Kan starkt rekommendera henne vid husköp och husförsäljning.Tack!

Svar från Amanda Allernäs

Hej Camilla, stort tack för er rekommendation! Det har varit så roligt att få följa er genom både köp och försäljning. Tack för ert förtroende!

Moa E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Kempe en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Karolina är jätte trevlig och kunnig. Kändes tryggt och bra när jag gjorde mitt livs första bostadsköp.

Svar från Karolina Kempe

Vad roligt att du känner dig nöjd, Moa! Det här kommer bli toppen för dig :-)

Anna N
Borlänge

Mycket bra och trevlig mäklare som lägger ner mycket tid på projekten bra bemötande super bra 👍

Sabine E
Ornäs

5 av 5 .Helt utmärkt. Rekommenderas.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Sabine, tack så mycket för att du tog dig tid att rekommendera mig. 5/5 är jag nöjd med, tack!

Jörgen E
Ornäs

Trevligt bemötande, höll oss uppdaterade, var inlyssnande, rak och ärlig. Verkade på bästa sätt för sina klienter. Vi kan inte annat än varmt rekommendera Amanda!

Svar från Amanda Allernäs

Hej Jörgen, stort tack för den fina rekommendationen. Tacksam för ert förtroende. Det blev verkligen en snabb och smidig affär med bra betalt!

Jörgen E
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Uvberget-Torsång

Noggrann, tillmötesgående och alltid klienternas bästa för ögonen. Rekommenderar Amanda starkt!

Svar från Amanda Allernäs

Hej Jörgen, tusen tack för din rekommendation. Stort grattis igen till ett fantastiskt hus, är övertygad om att du och familjen kommer att trivas!

Linda Kristina H
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Har både köpt och sålt boende av My Friman. Ångrar det inte. Snabb, effektiv och lyhörd. Rekommenderar starkt My som din mäklare

Ebba Jansdotter H
Spraxkya

Mycket engagerad och håller en alltid uppdaterad. Ger ett trevligt och seriöst intryck.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Ebba, tack för din rekommendation. Det känns så roligt att jag fick vara med i både din försäljning och i ditt köp. Det här var verkligen ett Ebba-hus! Stort grattis igen!

Urban L
Forssa

Proffesionellt från första samtalet till alla signeringar. Rätt och riktigt för både säljare och köpare vilket skapar ett enormt förtroende. Snabbt och proffsigt som sagt och oerhört bra och tydlig kommunikation. Engagemanget och yrkesstoltheten är ett faktum. Tack för en bra och trygg affär.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Urban, tack så mycket för din utförliga rekommendation! Det har varit ett nöje att samarbeta även denna gång som blev den tredje affären tillsammans med er. Stort tack för förtroendet och för alla de fina orden!

Joachim N
Årby

Är som säljare mycket nöjd med Amanda som mäklare. Hon var mycket kompetent, visade stort engagemang och var snabb med återkoppling. Hon var också mycket lätt att samarbeta med.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Jocke, stort tack för er rekommendation, det har varit ett nöje att samarbeta. Tack för förtroendet!

Sylwia R
Borlänge

Väldigt professionell och kunnig. Snabb försäljning utan krångel!

Svar från Amanda Allernäs

Hej Sylwia, tusen tack för din rekommendation och för ert förtroende. Det var så kul att vi lyckades få till en lyckad försäljning via vår tjänst Aktiv matchning. Lycka till i letandet i Falun!

Philip Ö
Borlänge

Mycket bra bemötande. Proffsig, påläst, duktig och levererar vad hon lovat! Man är i trygga händer om man anlitat Amanda som sin mäklare.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Philip, stort tack för alla superlativ, det har varit så kul att få hjälpa er med denna försäljning. Att vi hittade rätt köpare, till rätt pris, i mitt köparregister utan att annonsera kändes extra roligt. Stort tack för er förtroende. Nu börjar jakten på en bostadsrätt i Falun till er!

Karin H
Borlänge

Vi har aktivt sökt hus under en längre tid och Amanda har varit genuint intresserad och engagerad att hitta rätt bostad för oss. Hon har lyssnat in på våra önskningar och matchat oss till vårt drömboende. Vi rekommenderar henne och Svensk fastighetsförmedling varmt. Karin & Henrik

Svar från Amanda Allernäs

Hej Karin och Henrik, tack för att ni tog er tid att skriva en rekommendation och för all positiv feedback jag fått även under husletandets gång! Det har varit så kul att få hjälpa er att hitta ert drömboende. Tack för er förtroende, välkommen hem!

Jonas H
Borlänge

Vi är väldigt nöjd med Adam. Tydlighet och bra kommunikation för att vi skulle känna oss trygga i vår försäljning. Kommer rekommendera Adam till andra. Mvh Jonas och Catrine

Bo J
Hagalund

Karolina är jättetrevlig i sitt bemötande. Hon är en proffs mäklare. Jag hade förväntningar om att huset skulle bli sålt, kanske till ett lite högre pris men jag är nöjd. Karolina har varit flitig med visningar av huset. Köpet på Tångringsgatan gick smidigt och enligt planerna. Jag fick den lägenhet som jag sökt efter tack vare Karolina. Mvh Bosse Johansson

Svar från Karolina Kempe

Tack Bosse! Vad roligt att höra att du är nöjd och så kul att du kom i mål med lägenhetsaffären. Där kommer ni få det bra!

Ebba Jansdotter H
Skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Sålt min lägenhet med Amanda och är jättenöjd med hennes jobb. Ett stort engagemang och att hon alltid följer upp.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Ebba, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig, det betyder så mycket! Vilken lyckad försäljning det blev, jag hade en kund i mitt köparregister som förälskade sig i din fina lägenhet. Nu ska vi bara se till att hitta det rätta huset för dig!

Tomas L
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Bra kunnig och lätt att få tag på samt bra bemötande på kontoret av övrig personal

Tomas L
Köpte sin bostad med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Kunnig och seriös 👍bra bemötande och lätt att få kontakt med.

Kajsa-Maria H
Hagalund

Väldigt tillmötesgående och engagerad. Tillgänglig och positiv. Amanda är hjälpsam och följer upp.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Kajsa, tusen tack för din positiva feedback. Det har varit så kul att hjälpa dig att köpa din första lägenhet. Stort grattis igen!

Amanda K
Mats Knuts

Karolina har ett mycket trevligt bemötande! Hon har lotsat oss genom vår försäljning på ett tryggt och proffesionellt sätt.

Svar från Karolina Kempe

Vad roligt att höra att ni är nöjda. Tack för förtroendet att förmedla den fina lägenheten!

Kristina P
Mats Knuts

Karolina kändes lugn, kunnig och hade ett gott bemötande. De frågor jag hade som hon inte kunde svara på direkt kollade hon snabbt upp! Kände mig trygg genom köpet.

Svar från Karolina Kempe

Tack Kristina - det känns jätteroligt att höra att du är nöjd och väldigt kul att då kom i mål med den lägenheten som jag tror kommer passa dig perfekt!

Michael James E
Köpte sitt hus med hjälp av Karolina Kempe en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Rämshyttan

From start to finish Karolina has shown exceptional professionalism, integrity and helpfulness. Her calm and extremely friendly personality has been exactly how I prefer to do business. She has been positive and supportive throughout the whole process. I would not hesitate in recommending her to anyone wishing to purchase a house- indeed some friends and family have already expressed their interest in contacting her regarding potential future cottage purchases. An altogether pleasant and productive experience. Thank you Karolina!

Svar från Karolina Kempe

Thank you Mike for kind words! I’m so glad that you found your dream in Sweden and I’m really looking forward to coming and visit you this summer!

Ingrid N
Bergslagsbyn

Trevligt bemötande, duktig och proffsig när vi skrev köpeavtalet.

Jimmy H
Åselby

Himla bra bemötande. Lät en gå runt själv under visningen. Tack för allt

Svar från Karolina Kempe

Så roligt att det gick i lås och att det känns som huset hittat sin rätte ägare. Det där kommer bli toppen för dig/er - stort lycka till!