Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

• BadgeEightYears
1 654

Tiderna förändras. Men vad kommer härnäst? Få koll på läget i Botkyrka och Salem med oss på Svensk Fastighetsförmedling! Här i Salem och Botkyrka får du närhet till härlig natur samtidigt som det är praktiskt avstånd till Stockholms innerstad. Barnvänliga villaområden ger möjlighet till ett aktivt familjeliv och med köpcentrum...

1654 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Sedan starten hos Reco 2014

Priscilla G
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Norsborg

Alexander är en trevlig och kunnig mäklare. Var tydlig i sin kommunikation och återkom alltid med ett svar när vi ställde frågor om bostaden. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom,

Marianne Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn

En mycket kompetent mäklare med fullt fokus på kundens situation och önskemål. Kreativ i förhandlingarna och drivande utan att pusha. Mycket service vänlig och med ett glatt, positivt humör. Vi har anlitat honom att hitta en lägenhet till oss, enligt en given kravspecifikation. Vi hyser stort förtroende och hopp att han kommer att lyckas

Svar från Albin Persson

Stort tack för er fina recenssion. Det värmer att höra och det varit kul att få hitta en ny ägare till ert fina ställe. Nu söker vi vidare mot en trevlig lägenhet med samma kvaliteter. Albin

Anneli E
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Norsborg

En otroligt trevlig och kunnig mäklare, min bror och jag blev glatt överraskade. Alexander svarade för alla förväntningar. När det gäller försäljningen så finns det inget som vi kan anmärka på, Alexander var , lugn och sakligt vilket gjorde att vi kände oss trygga.

Maj-Britt E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Mycket trevlig, kompetent, sköter allt arbete med försäljningen på ett väldigt bra sätt. Hon skapar ett stort förtroende. Jag är så nöjd.

Jesper F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Uttran

Trevlig och kompetent. Har hört av sig mer än vad jag viste att en mäklare gör.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en fin Reco Jesper, var kul att få hjälpa er med försäljningen. Kardo

Victoria M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Stefan är en grym mäklare som fått oss att känna oss trygga under hela processen. Ett professionellt bemötande som överträffade mina förväntningar. Tydlig, engagerad och super trevlig!

George E
Tumba

Svenska landslaget hade Zlatan. Mäklar världen har Stefan Engross. Kan varmt rekommendera.

Anette S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Åsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Trevligt bemötande, snabb hantering och bra återkoppling på allt som rörde köpet.

Svar från Andreas Åsberg

Stort tack Anette för de fina orden! Vi hörs vidare i köpet. Andreas

Robert R
Sorunda

Mycket bra och trevlig, snabb återkoppling på ärenden och känns väldigt seriös!

Svar från Albin Persson

Stort tack för din fina reco Robert. Vi har haft ett gott samarbete. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Fredrik H
Sorunda

Finns inget annat än positiva saker att säga om Albin Persson! En väldigt kunnig och trevlig mäklare som jag skulle rekommendera till andra

Svar från Albin Persson

Stort tack för din Reco Fredrik. Det har varit trevligt att få jobba med er. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Anders F
Sorunda

Kunnig mäklare och har skött allt proffesionellt. Bra på att meddela via Mail och även att han har kontaktat via telefon snabbt och det uppskattas. Har alltid varit kontaktbar.

Tack för din reco Anders. Vi hörs vidare i affären. En fin dag önskas Albin

Torbjörn G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Rönninge Centrum

Martin är mkt trevlig och ger bra info på ett enkelt sätt. Han är alltid nåbar och kan svara på alla frågor som dyker upp. Det märks att han kan sitt jobb och man känner sig trygg. Jag rekommenderar gärna Martin.

Ilhan D
Köpte sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Sorunda

Bra upplevelse. Snabba/tydliga svar.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco Ilhan. Lycka till i din nya bostad. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Hampus P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Blev väldigt bra bemött, hade inte så mycket förväntningar på just det men märkte direkt att man fick hjälp med det man behövde hjälp med. väldigt lätt att få kontakt med också vilket underlättade allt.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en fin Reco Hampus, hoppas du trivs bra i lägenheten. Vi hörs vidare Kardo

Helge K
Uttran

Väldigt bra, trevligt och engagerad. Hjälpte oss att sälja en lägenhet till över utgångspris och var väldigt bra på att hålla oss uppdaterade om vad som hände i varje steg. Kardos arbete gjorde att det gick väldigt smidigt att sälja lägenheten. Rekommenderar till alla som behöver en bra mäklare.

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en fin Reco och ett gott samarbete, Vi hörs inför frånträdet Kardo

Maria L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Väldigt förtroendeingivande, inga falska förhoppningar. Återkopplade hela tiden. Superbra!

Mikael R
Tullinge

Använde mig utav Stefan när vi skulle sälja. Han är rutinerad, kunnig, flexibel. Rekommenderar Stefan som mäklare, 5/5!

Richard D
Tumba

Trevligt och kunnig mäklare,som verkar kunna sin sak.

Anne-Marie S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn

Snabb, trevlig, proffessionell och samtidigt personlig.

Stort tack för din reco Anne-Marie! Vi hörs vidare i köpet. Albin

Andreas W
Sålde sitt hus med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Stefan är en kanonkille , riktigt grym :)

Mie S
Tullinge

Lätt att ha att göra med, snabb att svara på frågor och förklarar hur allt kring köp och sälj av bostad fungerar.

James E
Tullinge

Stefan är en mycket professionell, kunnig samt driven mäklare som vet vad han gör. Trevligt bemötande kombinerat med en tydlig plan bidrog till en mycket tillfredsställande bostadsaffär trots lågkonjunkturen. Alla råd och tips han gav stämde överens med resultatet som också överträffade med råge mina förväntningar och min situation. Han svarade alltid när man ringde och kunde svara på alla frågor du kan tänka dig. Det jag har lärt mig utav Stefan är att mäklare kan vara så mycket mer än bara hemnet. Jag kommer att anlita honom igen.

Torborg W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn

Albin är en fantastiskt duktig mäklare. han utstrålar pondus och trygghet i det han företar sig

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco John och för goda vitsord. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Mikael R
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Stefan har varit väldigt närvarande genom hela processen, alltid professionell och engagerad. Vi kan varmt rekommendera Stefan som mäklare!

Victor C
Uttran

Stefan visade oss objektet som vi slutligen beslutade oss för att köpa. Han var professionell och trevlig och svarade på alla våra frågor. Men dagen vi skulle skriva på avtalet visade det sig att han hade missat att informera oss om två viktiga saker. Säljarna blev förvånade över att vi inte hade fått informationen om att en undersökning som visat förhöjt radonvärde. Vi hade heller inte fått information om att säljarna hade byggt staket utifrån byggherrens markeringar som visat sig senare vara felaktiga. Säljarna var...

Henrik N
Nynäshamn

Albin är trevlig, otroligt flexibel och utstrålar erfarenhet som gör att man känner sig trygg i affären.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco Henrik. Superglad att höra. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Mårten S
Tumba

Vi är väldigt nöjd med Kardo Talabani som vår fastighetsmäklare vid en bostadsaffär i Tumba .Ger honom våra varmaste rekommendationer och höga betyg. Han har varit lyhörd, professionell och tillmötesgående vilket gjort att vi känt oss trygga hela vägen. Rekommenderar honom varmt!

Svar från Kardo Talabani

Stort tack för en trevlig reco och för gott samarbete Mårten. Så kul att få hjälpa er med att hitta en ny ägare till eran lägenhet. Vi hörs vidare. Kardo

Frida N
Nynäshamn

Albin är flexibel, ärlig, snabb och trevlig. En toppenmäklare helt enkelt! Fem stjärnor av fem möjliga!

Svar från Albin Persson

Stort tack för en fin reco Frida. Så kul att det kändes rätt för er. Välkomna till fastlandet vid övertagandet. Albin

Eliamo D
Tullinge

Mäklaren på Månskensvägen 31 var mycket professionell och tillmötesgående. Vi blev bemötta på ett vänligt och engagerat sätt, och mäklaren levde definitivt upp till våra förväntningar. Genom hela processen var mäklaren transparent och hjälpsam, vilket gjorde köpet av vår bostad smidig och positiv. Sammanfattningsvis var vår upplevelse av mäklaren mycket positiv.

Matilda D
Tullinge

Stefan är snällt och lyssnar verkligen på önskemål. Han hjälpte oss att hitta ett fint radhus. Rekommenderar Stefan starkt.

Jenny K
Tullinge

Efter att ha sålt vår befintliga bostad på bara några veckor har Stefan fortsätt vara ett fantastiskt stöd i att hjälpa till med att snabbt hitta en ny bostad enligt mina önskemål. Stefan är lyhörd och väldigt kunnig. Jag rekommenderar Stefan till alla jag känner både vid försäljning och köp av bostad

Camilla H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Åsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Rönninge

Snabb och bra mäklare kan varmt rekommendera honom. Han hjälpte till vid försäljning av min mammas lägenhet efter hennes bortgång.

Svar från Andreas Åsberg

Tack för rekommendationen Camilla, skönt att det kändes snabbt och smidigt för er! Andreas

Egon G
Tullinge

Snabb, effektiv och pålitlig. Ordning och reda samt kunnig.

Pierre A
Sålde sitt hus med hjälp av Danielle Hamrin en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
TUMBA

Danielle’s bemötande är utöver allt jag förväntar mig av en mäklare och mycket därtill! Alltid med en god ton lyckas hon förmedla trygghet, ärlighet och drömmar. Hon lyckas förmedla situationen på marknaden på en så pass hög standard att vi inte ens blev besvikna trots att vi var tvungna att gå ner någon procent på husförsäljningen. Jag skulle vilja använda henne i alla mina framtida bostadsaffärer. Hon jobbar så hårt och sätter mig som kund i första rum hela tiden. Visningarna skötte hon med bravur och lyckades få någon...

Emma S
TUMBA

Svar från Danielle Hamrin

Tack Emma för att ni tagit er tiden att skiva så fint omdöme - det har varit ett nöje att få hjälpa er med både sälj och köp, Tack! // Danielle

Gunilla S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Endre en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Fint bemötande, bra och klar information. Lättillgänglig. Mycket positv kontakt.

Pejo A
Ösmo

Han är en seriös och kompetent mäklare. Sköter sitt jobb på mycket proffesionellt sätt. Pålitlig och trevlig. Rekommenderas varmt.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din Reco Pejo. Hoppas ni kommer trivas bra i huset. Vi hörs vidare! Albin

Katja M
Ösmo

Albin Persson är oerhört kunnig/professionell och driven mäklare som kontinuerligt ger återkoppling om vad som händer i processen. Vi kände oss väldigt omhändertagna och trygga med vår husförsäljning och dessutom gick det snabbt. Vi är så väldigt nöjda och vi rekommenderar Albin starkt till de som söker mäklare att sälja lägenhet/hus för ni kommer garanterat att få en av de bästa mäklarna i Nynäshamn!

Svar från Albin Persson

Stort tack för en trevlig reco och för gott samarbete Katja. Så kul att få hjälpa er med att hitta en ny ägare på de förutsättningar som fanns. Lycka till i sökandet så hörs vi av. Albin

Bilal Adnan A
Sålde en tomt med hjälp av Kardo Talabani en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Norsborg

Han var mycket trevligt och samma arbete och har ordningen på sig och mycket kunnig Jag är jätte jätte nöjd

Svar från Kardo Talabani

Stort tack Bilal för dina fina ord samt förtroendet. Vi hörs vidare framåt. Kardo

Sari H
Tullinge

Toppbetyg eftersom jag upplevde att Stefan Engroos var tillgänglig, noggrann och transparent. Han ansträngde sig för att möta våra önskningar och gjorde ”det där lilla extra” för oss.

Patrik S
Riksten

Mycket trevligt och professionellt bemötande genom hela processen. Vi fick goda vitsord angående Stefan vilket han verkligen levde upp till. Försäljningen gick väldigt smidigt. Stefan var lyhörd, tydlig och pedagogisk vilket gav oss en trygghet genom hela processen.

Paul A
Uttran

Stefan har varit professionell och tålmodig under hela försäljningsprocessen. Vi har haft en mycket god kommunikation då han alltid har varit tillgänglig, följt upp och återkommit direkt enligt överenskommelse. Han upplevs som ärlig, rak och tydlig vilket vi har uppskattat mycket. Det var en positiv upplevelse att sälja hus tillsammans med Stefan.

Maria L
Nynäshamn

Albin Person har varit trevlig, tillgänglig och väldigt tydlig.

Stort tack för Recon Maria. Hoppas ni trivs riktigt bra framåt! Albin

Per S
Nynäshamn

Bra kundbemötande, snabba återkopplingar på frågor och funderingar.

Svar från Albin Persson

Stort tack för din reco Per. Jag tror och hoppas att ni kommer trivas och njuta. Albin

Torborg W

Stefan är mäklarkungen i Botkyrka

Christina S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Uttran

Skicklig väl godkänt var noga med att gå igenom avtalet talade klart och tydligt

Susanne J
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Berglind en del av Svensk Fastighetsförmedling Salem
Tumba

Jag har inte haft så mycket kontakt med Martin det är min man men dom få gångerna så trevlig och tillmötesgående

Margot M
Tullinge

Vänligt och mycket trevligt bemötande! Det har gått väldigt smidigt och snabbt att komma till försäljning! Vänliga hälsningar Margot Madestrand

Erica S
Uttran

Jätte bra mäklare som förklarar hela processen och gav bra råd på hur man ska få en bra försäljning

Ingrid Kristina Elisabet B
Tullinge

Bra återkoppling, bra tips och mycket engagemang