Mohammad Schütt Salimzadeh

Mohammad Schütt Salimzadeh

Mohammad Schütt Salimzadeh är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Mohammad Schütt Salimzadeh har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Mohammad Schütt Salimzadeh har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.9. Mohammad Schütt Salimzadeh har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

86 omdömen om Mohammad Schütt Salimzadeh

Ida P
Köpte sitt hus med hjälp av Mohammad Schütt Salimzadeh en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Häggvik

Professionellt bemötande och bra dialog, informationen och kommunikationen var tydlig i hela processen.

Edwin E
Häggvik

I samband med affären har Mohammad varit väldigt tydlig i sin kommunikation. Han har säkerställt att inga detaljer missats samt varit tillgänglig hela tiden och ständigt uppdaterat oss. Utöver detta är han extremt trevlig. Rekommenderar starkt!

Anita K
Sålde sitt hus med hjälp av Mohammad Schütt Salimzadeh en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Häggvik

Han var väldigt engagerad och hjälpsam, hade jättebra tips.

Alexi Roberto U
Väsjön

Supersmidig affär med köp och försäljning av vårat nuvarande hus. Trevlig, professionell och engagerad! rekommenderas!

Camilla Z
Väsjön

Bra och öppen kommunikation samt information

Malin L
Rotebro

Proffsig, lyhörd och engagerad! Rekommenderar varmt!

Björn Erik L
Rotebro

Mohammad har ett vänligt och korrekt bemötande som ger ett stort förtroende. Alltid tillgänglig för frågor och samtal kring försäljningen och inger ett stabilt lugn.

Anna S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mohammad Schütt Salimzadeh en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Edsängen

Engagerad, hängiven, kundorienterad

Debanjan G
Rotebro

Mohammad has been transparent & open about the property. He listened to our requirements and helped us to find a suitable property for us.

Camilla B
Rotebro

Mohammed har hjälp mig innan jag blev kund med att sortera fram vad som skulle vara bäst för mig i min situation, vilket jag fann förtroendegivande. Han är en realist och kunnig om marknaden vilket gjorde att jag inte hade några fantasier kring vad priset skulle landa på och blev istället positivt överraskad när priset blev över förväntan. Allt som allt en mycket positiv och trygg upplevelse av försäljningen och även med förmedlad kontakt med bank, besiktningsman och fotograf. Väldigt tacksam över all hjälp vid en snabb och lyckad försäljning!