Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

• Badge2023
Ring 0456-226 80 Dela

Vill du få ut det mesta av din bostadsaffär här i Bromölla? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på marknaden och människorna här i trakten och vi kan dessutom processen kring ditt livs kanske största affär väldigt väl. Vi förmedlar alla typer av fastigheter och vet vad du bör tänka på inför fotografering och visning...

60 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Katarina J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Haidar en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Sölvesborg

Michel H. är social och lätt att få kontakt med. Han är lyhörd och ödmjuk. När jag haft åsikter ang. prissättning har han genast ändrat. Kanske borde han förklara sin åsikt. Eftersom han är proffs och vet bättre. Vi ville få huset sålt. Och det fick vi. Prissättning är min åsikt som Michel lyssnade på. Michel är en toppentrevlig person..Med tanke på sin ungdom är han synnerligen lämplig och duktig.

Maud L
Sålde sitt hus med hjälp av Michel Haidar en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Sölvesborg

Kunnig. Trevlig. Lätt att få tag på via telefon. Hjälpsam.

Frida N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Haidar en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Kristianstad

trevligt bemötande. Bra återkoppling.

Jim F
Sölvesborg

Trevlig mäklare med snabba svar o enkla lösningar.

Gunilla S
Kristianstad

Serviceinriktad och målinriktad. Motsvarar våra förväntningar.

Kristina B
Olofström

Enda anledningen till att Michel inte får ”exceptionellt” är att det är ett extremt betyg för extrema försäljningar. Michel gjorde ett utmärkt jobb gällande vår försäljning och vi rekommenderar honom varmt till alla som önskar en personlig kontakt på alla plan.

Evert J
Tollarp

Helt ok har gjort allt perfekt trevlig korrekt i allt som han åtagit sig.

Mohamed Shakir M
Sibbhult

Under en oerhört svår marknad med dagens ekonomiska läge lyckades Michel överträffa våra förväntningar genom otroligt hårt arbete, engagemang, drivkraft och ihärdighet. Att låta en mäklare förmedla ens fastighet förutsätter förtroende vilket Michel har förvaltat med bravur. Michel är en mycket kompetent mäklare som inte låter slumpen avgöra affärens utgång. Han lägger ner sin tid, sitt driv, kompetens och ger aldrig upp. Hädanefter kommer jag vända mig till Michel vid köp, rådgivning eller försäljning av bostad.

Johanna S
Köpte sitt hus med hjälp av Michel Haidar en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
Olofström

Michel har varit fantastisk under hela resan 🏡🗝☀️

Arbnor R
Karlshamn

Väldigt bra mäklare, mycket bra bemötande och artig. Michel har varit väldigt hjälpsam och jag kände mig trygg med att ha honom som mäklare. Jag rekommenderar verkligen honom.

Markus M
Näsum

Väldigt trevlig och lägger verkligen ner hela sin själ och energi i sitt arbete😁😁👍👍👍

Jörgen K
Mörrum

Hjälpsam, gav bra svar, inte påflugen. Trevligt mottagande på visning en.

Ingela K
Mörrum

Allt fungerade bra! Michael svarar snabbt på mail och telefon.

Kenneth A
Gamla Näsby

Michel har varit mycket tillmötesgående Väldigt rar o trevlig person som är sig själv på ett ödmjukt sätt vilket jag har uppskattat. Kontakten mellan oss har varit bra o täta kontakter har funnits då det behövts. Marknaden är vad den är just nu men jag har känt tilltro till allt och vi är nöjda o har fått det Michel trodde från början. Mycket nöjda. Med vänlig hälsning Helen Andersson

Nurten Ertekin A
Kristianstad

Hi Hela processen var jättebra och enkelt sätt att sköta ärendet. Tack

Jonny E
Tollarp

mycket duktig har mycket ny tänkande och trevlig persson

David R
Näsby

Michel jobbar väldigt bra. Vi uppskattar hans förmåga. Bra jobbat!

Linnéa E
Kristianstad

Fantastisk mäklare ! Målmedveten, noga och trevlig. Skulle varmt rekommendera honom till alla som vill sälja sin bostad. Toppklass på kundservicen.

Elin F
Kristianstad

Trevligt och tillmötesgående arbetssätt. Snabb affär. Rekommenderar.

Hasan B
Broby

Vi har varit i kontakt och träffat många mäklare genom åren, men Michel är den som stack ut och bästa vi har träffat! Vi har varit väldigt nöjda med Michel under processen. Han jobbade på flitigt och kom med bra tips och förslag på vad vi kunde göra. Michels trevliga personlighet i kombination med hans kunnighet har varit en kontakt som jag har haft fullt förtroende för och litat på. Rekommenderar starkt!

Emil H
Näsby

Trevligt bemötande och tydlig under hela processen

Maria J
Linderöd

Michel var mycket trevlig och gjorde allt för att svara på alla våra dumma frågor och han beskrev allting så att vi kunde förstå vad det innebar.

Michelle M
Östermalm

Michel var driven och framåt i sitt bemötande med oss. Han gav oss konkreta information om dagens bostadsläge och lovade att göra sitt bästa för att vi skulle blir nöjda med försäljningen av vår bostad. Det kan vi verkligen säga att vi är, det har gått snabbt och över förväntan. Vi kan varmt rekommendera Michel till andra som går i sälj- eller köptankar.

Adnan D
Kristianstad

Han var fantastisk med oss. Han var alltid där och han svarade på våra frågor och funderingar. Han nådde vårt riktpris. Väldigt tacksam för allt han gjorde för oss.

Lennart B
Arkelstorp

Bemötandet var väldigt bra. Michel har på ett väldigt bra sätt hållit mig informerad om de olika momenten under säljprocessen. Hjälpsam och trevlig.

Linh D
Näsby

Jag träffade Michel för första gången när jag var på en visning men det blev inget med den lägenheten. Michel var väldigt snabb och hjälpte mig att hitta andra lägenheter som passar mina önskemål och behov. Det dröjde inte länge och jag blev förtjust i den andra lägenheten så fort jag såg den. Michal är en ung och ambitiös kille. Jag blev imponerad av hur duktig och flitig han är. Jag känner mig väldigt bekväm och nöjd med Michel som mäklare och självklart med hans hjälp blev processen att hitta och köpa en lägenhet mycket enklare.

Digna S
Arkelstorp

Michel Haidar gör sitt jobb väldigt bra, utan problem är vi mycket nöjda.

Musse F
Näsby

Mäklaren fanns alltid när jag behövde honom. Han svarade alltid på mina frågor och var tillgänglig 24/7.

Sare B
Charlottesborg

Han var hjälpsam ,tänksam , duktig och snabb.vi är väldigt tacksamma.

Nurten Ertekin A
Charlottesborg

Han var jätte hjälpsam och snäll person

Bengt-anders B
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Sölvesborg Centralt

Mycket öppen hjärtligt bemötande. Nellie gick in för att förklara allt om de papper som skulle signeras. Sedan var problemet att pappren skulle skickas till säljaren i Malmö förunderskrift i den ändan. Detta tog lite lång tid men det är säljarens problem tycker jag. Nu har vi fått klartecken att sätta in handpengen på ert konto. Så nu ser jag fram emot att komma vidare och få ett tillträdes dag. Är säker på att det ordnar sig till det bättre och jag kan flytta in. Vi får avtala en tid för detta genom mäklaren.

Daniela K
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Sölvesborg Centralt

En väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare som är duktig på sitt jobb. Helt klart den bästa mäklaren jag har varit i kontakt med! Rekommenderar Nellie starkt ☺️

Tord B
Sålde sitt hus med hjälp av
Norje

Nellie var mycket proffsig och hon gjorde så att hela försäljningen blev en mycket bra upplevelse.

Bent Gordon J
Näsum

Vi har til fulde fået vores forventninger indfriet - og lidt til :-)

Magnus A
Köpte sitt hus med hjälp av
Tostarp

Har letat sommarstuga länge och hittade denna hos Svensk fastighetsförmedling mejlade vårt intresse av fastigheten och då ringer Nellie upp och vi kan boka möte samma dag. Utmärkt service trots kort tid. Vi blev nöjda med det vi fick se och köpte fastigheten. Skrev kontrakt första dagen efter helgen återigen vilken toppenservice att få ihop det på så kort tid. Vi är jättenöjda med den service vi fått av Nellie👍

Jan L
Agerum

Sålt Knubbasliden Man blir glad av att träffa en ungdom som Nellie att hon desutom är mäklare vilket vi hade behov av gör livet lite lättare. Nellie har utfört sin uppgift på ett hedervärt sett.

Sebastian J
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Karlshamn

Sålde min lägenhet i Karlshamn. En 1:a på 38 kvadratmeter. Nellie bemötte mig trevligt och upplevdes som sakkunnig. Hon höll ett mycket gott och inspirerande humör genom hela försäljning och jag är glad att jag använde svensk fastighetsförmedling.

Jonas S
Sålde sitt hus med hjälp av
Norje

Sålt en villa. Nellie var mycket snabb, effektiv, trevlig och stöttande. Förväntningarna överträffades. Allt har flytet på smidigt. Är så nöjd.

Mahdi B
Köpte sitt hus med hjälp av
Bromölla-Centralt

Hej Jag hon är mycket duktig på sitt jobb.

Agneta J
Pukavik

Nellie Johansson har varit fantastisk under hela denna fastighetsaffären. Jag köpte en sommarstuga och trots att jag hade jättemycket strul men att inte själv vara I landet vid tidpunkten för köpet löste hon alla hinder. Hon är positiv, kunnig, lätt att samarbeta med och jag upplever att säljaren har samma bild av henne som mig.

Eva-lotte J
Pukavik

Jag har sålt ett fritidshus. Mäklaren har varit helt fantastisk hela vägen. Förklarade tydligt och bra hur allt går till. Väldigt stort tålamod med en tjatig kund :) Jag tycker helt klart att Nellie levde upp till förväntningarna. Jag vände mig til fler innan men mitt val var Nellie och det ångrar jag inte.

Thomas Reidar A
Näsum

Sålt en bostas/stuga i Näsum. God service og rådgivning. Et rigtigt godt resultat. Nellie får mine bedste anbefalinger.

Pia L
Näsum

Äldre fritidshus med vissa fuktproblem och dåligt fungerande vatten och avloppssystem. Mäklaren berättade öppet om problemen och hade varit i kontakt med kommunen och fått deras synpunkter på vissa delar. När vi kom till någon fråga som hon inte kunde/hade kollat så sa hon detta istället för att hitta på något. Totalt sett ingav hon mycket stort förtroende.

Suzie L
Ryedal

Vi har fått hjälp av Nellie att sälja vår lilla stuga. Allt har skötts via telefon och mail då vi inte bor på orten och det har gått mycket bra. Vi har fått all information vi har behövt för att gå vidare i processen och Nellie har hållit oss uppdaterade hela vägen från visningarna och budgivningen fram till påskriften av försäljningen av vår stuga.

Natasja S
Ryedal

Trevlig mäklare! Kunnig och servicenämnden. Vi är nöjda då hon lyssnade in och återkom när hon lovade. Bra och nära kontakt.

Ing-marie P
Istaby

Trevlig tillmötesgående. Tar reda på fakta. Ny i yrket kommer att bli riktigt bra med lite erfarenhet.

Mårten H
Istaby

Sålt en sommarstuga. Alltid positiv och inlyssnande. Mina förväntningar uppfyllda. Snabbt genomförd affär. Sammanfattningsvis har allt fungerat. Nelly har potential att bli en duktig mäklare.

Magnus P
Istaby

Detta var Nellie:s första egna uppdrag, vilket hon klarade galant med en skön humor, ärlig taktik och ett proffesionellt beteende. Lycka till i framtiden, du är redan en grymt bra fastighetsmäklare.

Adam B
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Köpt villa. Trevligt bemötande. Ingav stort förtroende.

Patric E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bromölla

Har både köpt och anlitat som mäklare, mycket proffsig och rekommenderas varmt.