Elin Gyltefors

Elin Gyltefors

Elin Gyltefors är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Elin Gyltefors har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Elin Gyltefors har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Gyltefors har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

74 omdömen om Elin Gyltefors

Sedan starten hos Reco 2021
Pontus W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Mörbyskogen

Elin är en väldigt kunnig och engagerad mäklare. Hon är positiv och hittar hela tiden nya potentiella köpare .

Anna E
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Gyltefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Jätte bra och proffsigt. Tydligt och vänligt. Bra mäklare

Torgny E
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Gyltefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Enebyberg

Fantastisk mäklare. Stor kunnighet. Jobbade stenhårt i en tuff marknad och gjorde jobbet!

Amir F
Enebyberg

Trevlig och professionell bemötande. Hon verkade insatt och svarade adekvat på frågor.

Frank R
Danderyd

Snabbt och hjälpsamt! Bra rådgivning.

Kajsa C
Danderyd

Allt gick smidigt, bra återkoppling

Fredric J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Allt detta jävla spam gör fan att jag önskar att jag inte haft med henne att göra.

Ingalill P
Danderyd

Trevlig och kunnig mäklare som agerade rakt och ärligt. Höll kontakten hela tiden med ny information, lätt att nå för frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Elin som din mäklare.

Agim H
Danderyd

Elin va riktigt professionell, vi är jätte nöjd 😄

Annika B
Danderyd

Professionellt bemötande, alltid positiv. Förväntade mig att lägenheten skulle bli såld och det blev den, trots en mkt tuff marknad.