Sofie Strömqvist

Sofie Strömqvist

Sofie Strömqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Sofie Strömqvist har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Sofie Strömqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofie Strömqvist har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

122 omdömen om Sofie Strömqvist

Faris V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Bra och tydlig i kommunikationen

Bengt Sigvard S
Sålde sitt hus med hjälp av Sofie Strömqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Lillån

Från första stund har Sofie på ett proffsigt och kommunikativt sätt varit en stor hjälp i hela hussäljarprocessen. Den vägledning vi fått har varit fantastisk och jag kan varmt rekommendera både Sofie och Svensk Fastighetsförmedling.

Jesper M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
Örebro

Kan varmt rekommendera Sofie! Vi är supernöjda med försäljningen av vårat radhus. Hon har agerat proffsigt och lyssnat bra på hur vi vill ha det utifrån våran situation. Hon har alltid varit lätt att nå och kommunicera med.

Kurt Martin Olov J
Sörbyängen

Vi blev väl.bemötta och fick reda på det som vi ville ha svar på. Mvh Kurt o Gun

Eva J
Sörbyängen

Mycket trevligt bemötande. Vi fick snabb och bra hjälp.

Svar från Sofie Strömqvist

Tack så mycket Eva för det fina omdömet, har varit så kul att jobba tillsammans med er. Vi ses på tillträdet!

Stefan F
Sörbyängen

Trevligt bemötande.snabb och bra försäljning.

Svar från Sofie Strömqvist

Tack Stefan för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Så kul att affären gick bra och snabbt. Önskar er även lycka till med ert nya boende! Vi ses på tillträdet!

Daniel A
Örebro

Mycket trevlig mäklare. Skötte affären smidigt och var hjälpsam i sitt bemötande och de funderingar som fanns.

Svar från Sofie Strömqvist

Tack Daniel för det fina omdömet, det uppskattas mycket!

Tobias H
Örebro

Trevligt bemötande och tydlig kommunikation kring processen!

Svar från Sofie Strömqvist

Tack så mycket Tobias för det fina omdömet, hoppas din dotter ska trivas bra i sin nya lägenhet!

Alexander P
Väster Park

Är väldigt nöjd med Sofie och hennes arbete genom hela bostadsaffären! Detta är en mäklare som har koll på läget, är väl förberedd samt väldigt lyhörd och lätt att få tag på, rekommenderar henne starkt!

Svar från Sofie Strömqvist

Tack så mycket Alexander för det fina omdömet, hoppas du ska trivas så bra i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet :)

Jeanette L
Nora

Har fungerat jättebra. Är lätt att få tag på, inga problem att prata med, att fråga och få svar.

Svar från Sofie Strömqvist

Tack Jeanette för du tog dig tiden att skriva ett omdöme, det uppskattas mycket. Önskar dig allt gott :)