Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

• BadgeEightYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Ekerö! Ekerö i östra Mälaren ligger ett stenkast från Stockholm på Mälaröarna. Ett mycket omtyckt område utanför stan. Vare sig du ska flytta hit eller härifrån finns vi mäklare och ger dig tips och råd om vilket område som passar dig, och hur du enklast når Stockholm med lokaltrafiken...

431 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Anna B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Lagerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö Bokskogen

Trevlig och smidig, allt gick perfekt 👍

Erik T
Köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Adelsö Sättra

Mikaela var mycket hjälpsam. Hon återkom snabbt med svar på alla våra frågor kring huset.

Pernilla A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö Centrum

Jenny är trevlig, mycket tillmötesgående, lyhörd och återkopplar snabbt!👌

Carina N
Sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Adelsö Sättra

Mikaela bemötte mig med respekt för min situation och på ett profissionellt sätt gav hon mig information och vägledning i försäljningen av mitt hus. Jag förväntade mig att mäklaren skulle ha goda kunskaper kring försäljningen och dom förväntningarna levde Mikaela verkligen upp till. Mikaela var positiv och engagerad från första mötet och hela vägen igenom försäljningen.

Emma E
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö

Jenny har varit otroligt proffsig och inkännande genom hela vår säljprocess. Vi kan varmt rekommendera henne.

Thomas Christoffer H
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Näslund en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö

Vi hade en bra köpprocess med en privatvisning av huset i över en timme och sedermera en god dialog och även en genomgång av huset med besiktningsman som var väldigt bra och gjorde att vi kunde känna oss trygga i vårt husköp!

Katina S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Lagerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Färingsö Stenhamra

När jag behövde sälja mitt hus i en jobbig period hade Linn full förståelse för vad jag gick igenom och tog det i min takt. Hon är pedagogisk, professionell och har mitt fulla förtroende. Rekommenderar henne varmt.

Rasmus R
Färingsö Stenhamra

Bra! Tar sig god tid för frågor och att förklara!

Annika L
Ekerö Björkudden

Linn är mycket kvalitetsmedveten och därför kändes det tryggt att sälja genom henne. Hon lyfte på de stenar som kunde innebära oklarheter för köparen och vi fick fram de svar som behövdes. Att det sen varit en ganska utdragen säljprocess beror huvudsakligen på den tid vi lever i nu, med höga räntor och osäkert världsläge. Men då behövs uthålliga mäklare och även säljare eftersom det ofta blir långa prisförhandlingar. Jag är mycket nöjd med att säljare och köpare kunde mötas på mitten och därmed komma till ett avslut.

Ulf B

Jätteduktig, påläst, noggrann.

Jessica A
Adelsö

Alltid ett trevligt bemötande och lätt att få kontakt med om man behövde. Fick oss att vara positiva trots att det tog lång tid att sälja huset pga marknaden såg ut. Kan varmt rekommendera jenny på svensk fastighetsförmedling!

Kristoffer Wallin S
Adelsö

Proffesionell, trevlig, hjälpsam

Yvonne T
Ekerö Ekudden

Proffsig, effektiv, trevlig.. Svarade vänligt och tålmodigt på alla våra frågor.

Karolina R
Ekerö Ekudden

Kunnig, nogrann och mycket trevlig. Rekommenderas varmt.

Johan G
Jungfrusund

Engagerad, punktlig, professionell.

Johanna E
Svartsjö

Lugn och metodusk. Fint bemötande. Levererade.

Daniel H
Svartsjö

Vi kände oss helt trygga med Jenny vid köpet av vårt nya hus. Jenny var tålmodig och kompetent i all vår kommunikation och det kändes som att Jenny hade en genuin ambition att göra såväl köpare som säljare trygga och nöjda.

Jacob J
Svartsjö

Väldigt bra bemötande och förstående för vår situation. En enkel och mycket smidig affär i en tuff marknad. Vi kan varn rekommenderar Jenny.

Anna D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö Träkvista

Proffesionell och förtroendeingivande

Lotta L
Färingsö Stenhamra

Jenny har ett mycket trevligt sätt och varit flexibel under resan till försäljning av vårt hus. Hon har även känts trygg i sin roll på den osäkra marknaden som råder just nu. Jag kan starkt rekommendera Jenny.

Harry R
Färingsö Stenhamra

Vi uppskattar Jennys professionalism, tålamod och tydliga kommunikation och kan varmt rekommendera Jenny!

Ingvor Ö
Ekerö Centrum

Kunnig, tillgänglig, snabb återkoppling därtill ett mycket gott bemötande.

Ann-eva H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Stenhamra

korrekt och engagerat bemötande. Tjänstvillig utöver vad som kan förväntas.

Caroline G
Jungfrusund

Driven, proffsig och pålitlig.

Jessica M
Ekerö Sandudden

Det kändes tryggt att ha Linn som mäklare när jag skulle sälja min bostad. Hon är hjälpsam och trevlig, kunnig, otroligt engagerad och lämnar inget åt slumpen. Jag upplever också att hon är väldigt mån om att få till en affär som är bra både för säljaren och köparen!

Peter F
Ekerö Sandudden

Tillgänglig, kunnig och effektiv.

Sara K
Sålde sitt hus med hjälp av Linn Lagerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö Nyckelby

Linn gjorde ett gediget arbete med att sälja vår bostad. Flera visningar och höll tät kontakt vilket gjorde att vi alltid hade den senaste infon om vår försäljning, lätt att få tag i och ett bra bollplank,

Göran G
Ekerö Lundhagen

……………………………………………………………………………………………………..

Jerry K
Ekerö Nyckelby

Bra återkoppling, proffsigt och trevligt bemötande.

Adrian B
Ekerö Bokskogen

As non-Swedish residents, we heard a lot about the stress of buying a home in Sweden, but our home buying experience was quite smooth.Linn's blend of expertise, friendliness, and informative approach made our home-buying journey not just successful but a genuinely positive experience, and we wholeheartedly recommend her services to others.

Ilona-Julieta B
Ekerö Bokskogen

Linn listened carefully to all our requirements when we started viewing houses and immediately contacted us when a house meeting our requirements appeared on the market, she answered to all our questions, always easy to reach, explained us in detail the entire process on buying a house, step by step.She made the entire process so pleasant and easy, big THANK YOU for helping us find the right house for us.

Ashwini Kumar G
Färingsö Kungsberga

Tydlig, strukturerad, hårt arbetande även hjälpte med styling innan fotograferingen, hjjalpte genom hela processen,hållit många visningar och till slut sålde min bostad i tuffa marknads läge. Trot att jag fick inte priset som jag vill ha, jag är mycket nöjd med min val av mäklare, rekommenderar starkt, Tack Linn Lagerkvist.

Ann-eva H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö

Martin år tillmötesgående, problemlösande och ger av sin tid både under telefonsamtal och vid möten.

TOBIAS O
Köpte sitt hus med hjälp av Linn Lagerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Färingsö Stenhamra

Linn är en av de bästa mäklare vi träffat på som potentiella köpare. Alltid trevlig och exempelvis väldigt hjälpsam med att svara på alla frågor vi hade om objektet vilket uppskattades och bidrog till en känsla att hon lika mycket var på ”vår sida” som köpare som säljarens sida, något som få andra mäklare vi träffat genom åren lyckas med.

Reine B
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Nibbla Backe

Trevlig o kunnig. Lätt att interagera med.

Monica &
Ekerö Ekbacken

Jenny har varit mycket tillmötesgående och tagit reda på svar på alla mina frågor och löst dem för mig. Jag har stort förtroende för henne och känner att hon bryr sig om kunden. Rekommenderar henne starkt. /Monica Åkerman

CECILIA B
Ekerö Älvnäs

Jenny är en fantastisk mäklare som är proffesionell, mycket empatisk och vi kände oss väldigt trygga med Jenny genom hela försäljningsprocessen. Vi fick bästa priset tack vare Jenny. Vi har sålt många hus men Jenny är den allra bästa mäklaren vi någonsin haft och vi kan verkligen varmt rekommendera Jenny.

Hjalmar S
Ekerö Närlunda

Enkelt och bra bemötande, bra dialog genom hela budgivningsprocessen och trygg hantering vid signering. Kan varmt rekommendera Jenny som mäklare.

Ove Joakim R
Ekerö

Jenny är superbra! Hon är lyhörd för säljarens önskemål, tålmodig och har mycket bra lokalkännedom.

Eva L
Ekerö Närlunda

Proffsigt bemötande av Svensk Fastighetsförmedling på Ekerö och framförallt av mäklaren Sofia som jag bara har positiva saker att säga om. Fick hela tiden löpnade information om vad som hände, hon hade svar på alla mina frågor samt återkopplade alltid väldigt snabbt. Sofia hade koll på allt och var väldigt närvarande och stöttande i hela processen. TACK!

Marjatta J
Ekerö Ekudden

Mycket vänligt ock man får positiv uppfattning på första bemötande om henne.Hon är mycket effektiv ock proffsig.

Ronny H
Ekerö Bokskogen

Jag kan varmt rekommendera Linn! Mycket bra på alla sett.

Anna H
Munsö Ekeby

Med Linns värme, engagemang och otroligt positiva inställning kände vi oss alltid trygga. Linn hjälpte oss inte bara med att sälja vårt hus utan även med att snabbt få lånelöfte samt guidade oss i vårt nästa husköp. Rekommenderar verkligen Linn som mäklare då hon är påläst, kunnig och erfaren!

Linus N
Ekerö

Jenny kunde svara på alla frågor vi hade och var väldigt påläst kring objektet. Utöver det så tog hon tid att prata och resonera med oss. Allt igenom ett väldigt proffsigt intryck som gör att man blir trygg i affären.

Johanna S
Ekerö

Jag upplevde Jenny som otrolig kunnig och duktig. Hon kunde svara på alla frågor på ett bra och enkelt sätt. Otroligt trevlig och kontaktbar, vilket uppskattas. Skulle definitivt rekommendera Jenny som mäklare till nära och bekanta på Ekerö.

Hanna S
Ekerö Ekudden

Lyckades sälja vårt hus på en dålig marknad till det pris vi ville ha. Riktigt bra!

Andreas N
Ekerö Älvnäs

Linn är en otroligt duktig och kompetent mäklare med en stark vilja och engagemang att leverera en gedigen professionell tjänst. Samarbetsvänlig, tillmötesgående och lyhörd är bara en del av det som innefattas när man anlitar denna professionella mäklare. Hon tog tag i allting på allra bästa möjliga sätt från början till slut. Rekommenderar starkt !

Argent H
Ekerö Centrum

Jag är oerhört nöjd med min erfarenhet som köpare av lägenheten genom Jenny Näslund på Svensk Fastighetsförmedling Ekerö. Hennes professionella och engagerade inställning gjorde hela processen enkel och trygg. Hon visade en imponerande kunskap om marknaden och detaljerna kring lägenheten, vilket gav mig fullt förtroende för mitt köp. Jennys snabba svar och genuina intresse för att besvara alla mina frågor gjorde hela processen till en positiv upplevelse. Jag rekommenderar varmt Jenny Näslund

Lars L
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Färingsö Stavsborg

Proffsigt och trevlig Bra service

Mats P
Ekerö Träkvista

Engagerad, kunnig osv. Vi sålde ju när marknaden var avvaktande. Vi fick gå ner i pris. Men vi är nöjda. Det kanske blir ännu större prisfall i segmentet villor mellan 5-7 Mkr.