Pontus Skogsberg

Pontus Skogsberg

Pontus Skogsberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Pontus Skogsberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-09. Pontus Skogsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.9. Pontus Skogsberg har haft 48 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

77 omdömen om Pontus Skogsberg

Sven Erik J
Sålde sin stuga med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Eskilstuna

verkar bra och ett bra jobb. inger ett förtroende och bra svar på uppgiften i fråga.

Martin O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Arboga

Trevligt bemötande och lösningsorienterad, mkt bra.

Susanne L
Köpte sitt hus med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Näshulta

Vi blev bemötta väl av en glad och engagerad mäklare, tack. / Susanne & Mats

Henric S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Norr

Aktiv i säljprocessen och snabb respons vid behov. Mycket trevlig, rekommenderas varmt!

Wilma L
Tunavallen

Pontus har varit toppen under min försäljningsperiod! Super trevlig och alltid tillgänglig!

David Sven E
Tunavallen

Ung kille som har koll på läget. Alltid tillgänglig även under tider han inte borde arbeta… Vid visning var han påläst och tydlig samt plockade upp mina intressen vilket en exceptionellt talangfull säljare gör instinktivt. Vid kontraktsskrivningen var han tydlig och trevlig, stämning var professionell men lättsam som fick mig som köpare att bli mer lugn. Även när det blev strul med lånelöfte höll han sig lugn och vidarebefordrade mitt problem till kontakter som kunde lösa problemet på ynka 10-15 minuter. Om...

Robin E
Eskilstuna

Trevlig och hjälpsam. Rekommenderar starkt pontus om ni vill ha hjälp med köp eller försäljning.

Margareta O
Sålde sitt hus med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Eskilstuna

Kunnig. Saklig. Lugn. Trevlig. Lyhörd. Trygg. Pålitlig.

Ylva S
Norr

Välkomnande på ett naturligt sätt. Kunnig, kompetent. Trevligt bemötande, ger information så man förstår.

Margareta O
Mesta

Trevlig. Kunnig. Lyhörd. Lugn. Tydlig. Inkännande.. hjälpsam. Kan varmt rekommendera honom till andra !