Sofia Nilsson Westman

Sofia Nilsson Westman

Sofia Nilsson Westman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Sofia Nilsson Westman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Sofia Nilsson Westman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 144 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofia Nilsson Westman har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

144 omdömen om Sofia Nilsson Westman

Vanja B
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Örebro

Kompetent och trevligt bemötande. Kan rekommendera att göra affärer över nätet med Sofias kompetens.

Ulf Peter N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Lugn, vänlig , proffsig, tydlig och glad . Absolut nöjda med Sofia

Benjamin James C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Aspudden

Hon verkade trovärdig och pålitlig för mig som säljare

Andreas E
Hägersten-Mälarhöjden

Jättetrevlig och väldigt tillmötesgående Ett superproffs helt enkelt

Caroline L
Aspudden

Sofia är professionell, rejäl, trygg och varm. Som säljare av bostad fick hon mig att känna mig trygg med försäljningen genom hela processen.

Felicia E
Fruängen

Sofia är en väldigt professionell och vänlig mäklare. Hon gick noggrant igenom kontraktet och var lyhörd för vad jag inte förstod. Väldigt glad att hon var mäklaren vid köp av min första lägenhet.

David R
Aspudden

Supertrevlig. Tog sig tid för en visning utanför de utsatta tiderna. Fick svar på alla frågor jag hade. Tydlig i sin kommunikation och återkopplade så fort hon hade svar. Kontraktskrivning gick väldigt smidigt.

Karin Birgitta L
Liljeholmskajen

Jag upplevde att jag blev väl bemött av mäklaren. Hon var mycket sympatisk, hade all relevant information vid visningen och under budgivningen gav hon snabba besked och god feedback. Jag upplevde också att hon inte enbart företrädde säljaren utan också stöttade mig som köpare. Snabbt och välorganiserat avtalsskrivande. En av de bättre mäklare jag träffat på.

Josefin L
Midsommarkransen

Trevlig, snabba svar och god servicr.

Joao M
Liljeholmen

Sofia är väldigt trevlig och professionell.