Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

• BadgeSixYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Forshaga! Här i Forshaga bredvid vackra Klarälven bor du ett stenkast från staden Karlstad men ändå lugnt och avskilt. Vi på Svensk fastighetsförmedling har full koll på de värmländska skogarna runtomkring och kan guida dig både till fina lägenheter, trevliga villaområden eller...

186 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Mathilda E
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Forshaga

Fantastiskt bra och härlig mäklare!

Jonas O
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Forshaga

Trevligt bemötande och bra dialoger genom hela processen. Kan varmt rekommendera!

Maria P
Deje

Trevlig och hjälpsam rekommenderat henne till vänner.

Fanny Linnea H
Forshaga

Caroline bemöter en bra, har bra kontakt under tiden och återkoppla så fort hon vet något. Skönt att få vara med i de hela tiden och inte behöva fundera på hur läget är.

Jonas J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Lamberget

Professionell mäklare som gör allt rätt!

Karolina F
Deje

Trevlig, serviceinriktad, lätt att nå och informativ.

Leif Sten O
Deje

Bra bemötande,trevlig och kunnig Vi hade kanske lite högre förväntningar med avseende på utgångspris Bra samarbete som ledde till att försäljningen blev lyckad och många budgivare

Sten W
Deje

Då jag endast haft mailkontakt har jag svårt att betygssätta detta. men sett ur det perspektivet har det varit klanderfrit.

Ola L
Forshaga

Allt var perfekt🤩 Trevlig, ärlig, rak, förklarar utmärkt med planen, tänket å informerar klockrent. Super bra service. Tänker verkligen å gör det bästa för kunden. Bollar med en när det behövs. Svarar på funderingar å tar reda på svaren om Caroline inte har svar direkt. Jag rekommenderar Caroline till alla jag känner å jag kommer kontakta henne igen om jag ska sälja eller köpa bostad igen. 10 av 10 får hon av mig. / Ola

Sandra N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Centralt

Otroligt rolig, trevlig och hängiven! Kände mig trygg genom hela processen och kommer absolut anlita henne vid eventuell bostadsförsäljning! 12 av 10 stjärnor till henne!!

Ann-Cathrine S
Deje

Kunnig o trevligt bemötande. Bra information under den snabba processen

Marianne O
Centralt

Jag har haft Carolin vid flera tiilfällen kan inte tänka mig någon bättre. Kontakten oss imellan jätte bra.Informera bra har känt mig trygg med henne. Toppen betyg.

Mats A
Forshaga

Toppen! Allt gick smidigt som bara den!

Linda K
Skived

Mycket trevlig och hjälpsam! Känner mig trygg med mitt bostadsköp :-)

Niclas O
Forshaga

Väldigt proffsig och erfaren fastighetsmäklare

Kjell-Åke N
Kil

En mycket kunnig och trevlig mäklare som gör sitt yttersta för att såväl säljare som köpare ska bli nöjda :-)

Christer J
Forshaga

Trevlig, hjälpsam och verkade kunnig

Björn Anders N
Forshaga

Trevlig och ringde och förklarade vad som hände

Neda J
Forshaga

Trevlig och professionell. Lätt att få kontakt med.

Daniel S
Forshaga

Haft kontakt med Caroline vid flertal tillfällen så bemötandet visste jag skulle bra Vi hade ändå stora förhoppningar att vi skulle få ut så mycket som möjligt av försäljningen men visste också att det är tuff period att sälja och att det är mycket som ska göras på huset så vi är nöjda. Med förutsättningarna så är vi väldigt nöjda

Johan K
Forshaga

Har blivit bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Då det är lite speciella omständigheter kring vår husförsäljning så har det skötts på ett organiserat och strukturerat vis.

Helena B
Forshaga

Proffsigt och vänligt bemötande, stort kontaktnät, och effektiv försäljning. Toppen!!

Anton S
Forshaga

Trevlig och professionell mäklare vid mitt bostadsköp.

Jimmie E
Deje

Mycket trevlig och proffsig, svarar snabbt om det är något.

Helena J
Karlstad

Proffsigt upplägg. Positiv och lyhör.d Lagom drivande.

Malin K
Forshaga

Caroline är en fantastisk mäklare. Närvarande, lyhörd och tillmötesgående i allt. Hon är professionell och lösningsorienterad, bra kommunikation. Har både köpt och sålt med Caroline och har bara positiva erfarenheter med henne. Rekommenderar henne varmt!

Cecilia L
Forshaga

Caroline är professionell och tillmötesgående. Hon har ett gott öga för service och är noggrann och duktig på det hon gör.

Vibeke H
Forshaga

Blev bemött proffsigt och varmt. Bra kommunikation både personligt och via mejl. Jag har bara positiva erfarenheter från mitt husköp och min kontakt med Caroline Larsen.

Lisbeth H
Centralt

Bra förväntan och det uppfylldes. Bra mäklare lätt att ha kontakt med. Nöjd.

Ulf B
Centralt

Trevlig och kunnig. Mycket nöjd med mitt val av mäklare. Rekommenderar starkt

Fredrik A
Centralt

Väldigt proffsig i allt hon gör. Tydlig kommunikation och väldigt mån om en lyckad affär.

Birgitta L
Lundahöjd

Blev väldigt väl bemött av henne. Fick snabba svar, och snabb visningen, köpte huset på en vecka. Tack Caroline.

Gunde P
Sålde sin bostad med hjälp av Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
Deje

utmärkt på alert ock lyhörd vänlig hade en bra strategi

Tim J
Forshaga

Jättetrevlig mäklare, svarar snabbt på frågor.

Sonja R
Forshaga

Caroline Larsen är en trevlig och hjälpsam person. Jag är mycket nöjd med hennes insats som mäklare vid vårt husköp.

Lena O
Kil

Ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Känner stort förtroende för henne. Hon har skött hela processen mycket smidigt.

Annica Lillemor B
Deje

Caroline är väldigt duktig och tillmötesgående. Hon är lugn och trevlig, mjuk, alltid positiv. Jag har fått mycket hjälp av henne. Är väĺdigt nöjd.

Björn G
Deje

Se ovan xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxccccccccccccx

Timmy G
Forshaga

En mäklare som ser individen och ser till att man blir bemött på ett proffsigt och ödmjukt sätt. Man känner verkligen att hon bryr sig och vill ens bästa. Hon lever upp till ryktet att vara en fantastisk person och mäklare. Kan varmt rekommendera henne för framtida försäljningar

Madeleine L
Forshaga

Som alltid jättetrevlig och lyssnar på vad man vill ha. Duktig mäklare.

Anna L
Forshaga

Fått ett väldigt gott intryck av Caroline. Mycket behaglig och trevlig mäklare:)

Carlotta M
Forshaga

Trevlig, kunnig och bemötande mäklare! Super nöjd!

Daniel L
Forshaga

Jättebra, proffsigt bemötande och hjälpsam med alla frågor för oss som förstagångsköpare.

André P
Forshaga

Proffsigt bemötande och smidig handläggning från början till slut.

Andreas H
Forshaga

Caroline är positiv, hjälpsam, kunnig och framåtsyftande. Hon har god erfarenhet och rutin, vilket inger trygghet från start till mål. Caroline visar tillgänglighet och tar sig tid till att informera och svara på frågor. Alltid glad och social. Rekommenderas starkt!

Linda T
FORSHAGA

Caroline hade ett mycket bra bemötande och var tillmötesgående på våra behov i samband med köpet av vår nya bostad.

Roger K
Forshaga

Saklig och kände till objektet

Anders B
Rud

Till att börja med så är hon alltid glad och trevlig! Hon har skött vår bostadsaffärer på ett riktigt bra sätt. Hon har alltid hållit optimismen och tron på ett bra avslut vilket det också blev! Supernöjda!!

Lovisa B
Lundagård

Trevlig, noggrann, hjälpsam, kunnig.

Sara A
Centralt

Jättetrevlig och kunnig. Har alltid blivit väldigt väl bemött och har fått mina frågor besvarade både om objekten till salu och hela processen gällande köp.