Adrian Atiani

Adrian Atiani

Adrian Atiani är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Adrian Atiani har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Adrian Atiani har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.9. Adrian Atiani har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

122 omdömen om Adrian Atiani

Sedan starten hos Reco 2020
Aleksandra A
Köpte sitt hus med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Göteborg

Mycket duktig och professionell mäklare som arbetade hårt för att hitta ett fint hus till oss.

Johan N
Sålde sitt hus med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Göteborg

Mycket trevligt bemötande, lyhörd och mycket proffsigt uppträdande. Hade inga direkta förväntningar utan Adrian överraskade oss med sin sätt att arbeta med försäljning.

Svar från Adrian Atiani

Tack för det fina omdömet Johan och ett gott samarbete! Tack även för förtroendet att jag fick förmedla ert hus! Mvh Adrian Atiani

Samed C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Göteborg

Adrian är en härlig mäklare och som är exceptionellt bra: tryggt, förtroendeingivande, kompetent och målinriktad. Han mötte mig magnifikt bra första dagen. En mäklare som är väldigt lyhörd och lätt tillgänglig. Han har varit en utmärkt rådgivare under visningen & sälj processen. Adrian gjorde så att vi nådde våra mål och avslutade affären med köparen briljant. Jag rekommenderar Adrian starkt 😊👌🏼

Ramin G
Göteborg

Adrian är mycket trevlig person, lätt att prata med, och framför allt lyssnar på kundens önskemål och agerar utifrån det.

Jennifer P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Atiani en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Strömmensberg

Adrian hjälpte mig att köpa min allra första lägenhet och jag är mer än nöjd!

Caroline B
Strömmensberg

Adrian var väldigt trevlig och hade alltid tid för ett telefonsamtal. Han var också lyhörd för våra behov under hela försäljningsprocessen samtidigt som han på ett bra sätt förmedlade olika alternativ och strategier för försäljningen.

Marita N
Munkebäck

Proffsig på alla sätt. Tar tid och lyssnar på vilka önskemål och funderingar man har. Lätt att få kontakt med och väldigt engagerad. Har ett trevligt och vänligt sätt. Beskrivningen om området runt omkring lägenheten var ett stort plus.

Roland N
Munkebäck

En kille som visste vad han pratade om, mycket proffsig

Jakob G
Munkebäck

Mycket engagerad mäklare som verkligen jobbar för dig hela vägen!

Paul Robert Alf K
Örgryte

Lägenheten är ännu inte såld. Vi har ett överlåtelsekontrakt som löper tom 240105. Vi fick kontakt med Adrian eftersom han har sålt flera lägenheter i huset. Han är mycket kunnig och professionell och svarar snabbt på alla frågor. Betyget blir 5 om/när affären går i lås.