Lovisa Wiklund

Lovisa Wiklund

Lovisa Wiklund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Lovisa Wiklund har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Lovisa Wiklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.9. Lovisa Wiklund har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

145 omdömen om Lovisa Wiklund

Sedan starten hos Reco 2018
Emma A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Bellevue

Professionellt och varmt bemötande.

Niclas Jonatan E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
Kålltorp

Hade en fantastisk försäljningsprocessen på alla sätt. Lovisa hjälpte oss lägga upp en bra plan från början. Lyhörd och ett helt suveränt bollplank. Mina starkaste rekommendationer!

Svar från Lovisa Wiklund

TUSEN TACK för era fina ord! Jag är såå glad att jag fick äran att hjälpa er med er fina bostad. Spännande marknad såklart men den tog vi oss igenom och lyckades hitta vår drömköpare tillslut. Tack för en fin rekommendation!

Elisabeth W
Lunden

Vi har både köpt och sålt av Lovisa tidigare och varit mer än nöjda. Därför var det självklara valet att anlita henne när det nu var dags för försäljning igen. Tidigare har marknaden varit en dröm för säljaren. Denna gång såg det helt annorlunda ut. Lovisa hanterar båda typerna av marknad på ett engagerat, positivt, kompetensfullt sätt med gott humör rakt igenom. Vi kan varmt rekommendera Lovisa!

Svar från Lovisa Wiklund

Underbara ni! Tusen tack för era fina ord och det är det finaste man kan få som mäklare, återkommande kunder och rekommendationer som ni ger mig. Jag är så TACKSAM att ni har gett mig förtroendet flera gånger och det är en fröjd att ha er som kunder. Ta hand om er!

Sofia S
Olskroken

Efter att ha köpt min lägenhet genom Lovisa var det en självklarhet att även ta hjälp av henne vid min försäljning. Med sin varma energi och öppna dialog kände jag mig väldigt trygg i att hon ville det bästa för båda parter, vilket alltid är viktigt för mig i ett samarbete. Under hela försäljningsprocessen var jag dessutom på plats utomlands men Lovisa med sin hjälpsamma inställning koordinerade allt på ett smidigt sätt för att göra det möjligt. Jag kan med handen på hjärtat varmt rekommendera att samarbeta med Lovisa vid en bostadsförsäljning.

Svar från Lovisa Wiklund

Men Sofia åh så fina ord!!! Jag blir alldeles tårögd!!! TACK TACK TACK för att jag fick äran att hjälpa dig igen och jag är så tacksam att just jag fick sälja din fina lägenhet. Det är så kul att du uppskattar det jag hela tiden strävar efter, att vara så hjälpsam och tillgänglig jag bara kan. Ta hand om dig så ses vi!

Maria S
Örgryte Bö

Lovisa hjälpte oss genom hela försäljningsprocessen på ett utmärkt sätt. Både med råd och kontakter för att förbereda försäljning samt att hantera och slutföra försäljningen. Lovisa är också en trevlig person att samarbeta med och höll oss hela tiden uppdaterade om läget och om nästa steg. Vi kan varmt rekommendera Lovisa som mäklare.

Svar från Lovisa Wiklund

Åh!!! Tusen tack Maria för dina otroligt fina ord, jag blir alldeles varm att få höra detta. Tack för att just jag fick äran att hjälpa dig med din försäljning, det har varit så kul att få vara med på din resa. God jul och ta hand om dig!

Lina H
Kålltorp

Vi är fantastiskt nöjda med Lovisa! Proffsig, trevlig och otroligt lyhörd mäklare som skötte vår försäljning precis så smidigt som vi hade hoppats på. Ett stort plus var att vi fick sålt lägenheten till ett superpris på förhand, utan att varken behöva fota eller styla den. Rekommenderar Lovisa till alla!

Svar från Lovisa Wiklund

Åh!! Tusen tusen tack Lina för era fina ord och jag vill bara säga ett stort TACK igen för att jag fick förtroendet att sälja er bostad! Extra kul med återkommande kunder såklart, det betyder så mycket. Ta hand om er!

Jimmy N
Gamlestaden

Snabb affär utan några konstigheter, enkel och supertrevlig mäklare!

Egnahemsbolaget A
Gamlestaden

Mycket engagerad och kompetent mäklare!

Svar från Lovisa Wiklund

Tusen tusen tack! Det värmer att höra. Och tack för ett mycket fint samarbete!

Seidi I
Kålltorp

Lovisa och jag haft kontakt och hon har otroligt fint bemötande, kunnig, proffsig och godhjärtad!

Svar från Lovisa Wiklund

Tusen tack för dina fina ord Seidi!!! Det har varit så kul att få samarbeta med dig. Du har varit en klippa som alltid fixat och donat inför visningar och låtit mig ha det med kort varsel osv. Tack! <3

Johanna C
Kålltorp

Otroligt serviceminded, flexibel och tillmötesgående! Rekommenderar Lovisa varmt⭐️

Svar från Lovisa Wiklund

Tusen tusen tack Johanna för dina fantastiska ord, vad glad jag blir! Det betyder så mycket för mig att du är nöjd, det är det bästa som finns med nöjda kunder. :) Ta hand om dig så ses vi snart på tillträde! Må gott så länge!