Gert Karlsson

Gert Karlsson

Gert Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Gert Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 1995-01. Gert Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.8. Gert Karlsson har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

96 omdömen om Gert Karlsson

Peter J
Sålde sitt hus med hjälp av Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Åkered

Trygg, rutinerad och kunnig mäklare som kom med bra förslag och lyssnade på våra funderingar.

Svar från Gert Karlsson

Hej Peter. Tack så mycket för detta omdöme. Det har varit trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Mvh Gert

Anne B
Västra Frölunda

Det har varit ett nöje att arbeta med Gert genom hela processen. Informativ, snabb återkoppling, kunnig och förtroendegivande. Jag kan varmt rekommendera Gert.

Svar från Gert Karlsson

Hej Anne. Tack så mycket för denna fina rekommendation. Det har varit ett nöje, även för mig. Må så gott! Mvh Gert

Lotfollah B
Köpte sitt hus med hjälp av Gert Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Hovås

I found Gert a professional broker trying to keep the balance in supporting the seller and buyer. He was quite patient and very supportive in different stages.

Svar från Gert Karlsson

Hi Lotfollah. Thank you for these nice words. I am convinced that you will have a good time in the area and with this nice house. Best from Gert

Helene Elisabeth L
Hovås

Förtroendeingivande. Blev sakligt och professionellt informerade om fösäljningsprocessens gång. Lätt att få kontakt med..

Svar från Gert Karlsson

Hej Helene. Tack för denna fina rekommendation. Har varit trevligt att hjälpa er med försäljningen. Mvh Gert

Stefan S
Västra Frölunda

Gert är en professionell och förtroendeingivande mäklare. Han är lyhörd och lätt att komma i kontakt med. Han är väldigt mån om att alla parter ska känna sig nöjda och med hans samlade erfarenhet och kompetens känner man sig trygg hela vägen som säljare.

Svar från Gert Karlsson

Hej Stefan. Stort tack för denna fina rekommendation! Vi hörs lite längre fram. Mvh Gert

Junguo Z
Västra Frölunda

Very profession to explain every steps in very detail, this is helpful and important to a buyer like me who is new to this country.

Svar från Gert Karlsson

Hi Junguo. Thank you for this great recommendation. I am sure that you will enjoy the house and the area. I'll be in touch a little closer to access. Best from Gert

Susanna L
Långedrag

Väldigt bra bemötande och engagerad! Kunnig, erfaren och sansad med god analysförmåga av bostadsmarknaden. Goda argument i förhållande i säljarens förväntningar.

Svar från Gert Karlsson

Hej Susanna. Stort tack för dessa fina ord. Det har varit trevligt att få hjälpa till med er försäljning. Må så gott så hörs vi lite längre fram Mvh Gert

Oscar S
Långedrag

Trevligt bemötande under hela processen. Gert gav bra hjälp och svarade på frågor under processen vilket gjorde det till ett tryggt köp.

Svar från Gert Karlsson

Hej Oscar. Tack för detta omdöme. Är säker på att ni kommer trivas i detta trevliga hus. Vi hörs lite längre fram Mvh Gert

Helena S
Grimmered

God och tät kontakt, kände mig uppdaterad om läget. Erfaren och trygg.

Svar från Gert Karlsson

Hej Helena Tack för denna fina rekommendation. Vi hörs längre fram när det börjar närma sig tillträde. Och ses gör vi ju i ÖHK hallen

Mikael H
Ekebäck

Trevligt bemötande vid visning och genom affären. Vi fick dock bristfällig och missvisande information om fastigheten och tomtgränser, som vi själva behövde ta fram via utdrag från lantmäteriet.