Malin Solvang Forsberg

Malin Solvang Forsberg

Malin Solvang Forsberg är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Malin Solvang Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Malin Solvang Forsberg har haft 2 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

64 omdömen om Malin Solvang Forsberg

Alexandra B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Flatås

Vi sålde en bostadsrätt med tre r.o.k i Flatås. Bemötandet och hanteringen av försäljningen var väldigt bra! Malin är lätt att prata med, lyssnar på önskemål och svarar på frågor vilket gjorde att vi kände oss trygga. Hon presenterade vår lägenhet på ett bra sätt som även gjorde att slutpriset hamnade på en tillfredsställande nivå. Vi är jättenöjda!

Kaija A
Askim

Har sålt min bostadsrätt och blivit bemött föredömligt till det bästa hela vägen fram till köpet. Malin Solvang Forsberg hon är en fantastisk Mäklare .

Liselotte J
Askim

Positivt bemötande, lätt att komma i kontakt med Sålt bostadsrätt

Ami A
Skintebo

Proffsigt bemötande i alla kontakter och mycket kunnig. Kan inte ha haft en bättre mäklare! Rekommenderas på det varmaste!

Mirjam H
Askim

Jag har nu både köpt och sålt genom Malin två gånger och båda försäljningarna har gått otroligt bra, över vår förväntan och vi har gått i vinst båda gångerna. Malin har gjort ett mycket bra jobb med att marknadsföra våra lägenheter och hon är alltid snabb med att svara på frågor vilket gör att vi känt oss trygga med att ha henne som vår mäklare. Hon tipsade oss även om ett stylingföretag som vi använt oss av i båda försäljningarna, ett mycket givande samarbete. Vi har som sagt även köpt genom Malin två gånger och i...

Paywand Z
Tynnered

Grymt duktig och trevlig mäklare. Väldigt hjälpsam och driven.

Eva D
Skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Malin sålde min mammas lägenhet på Högsbogatan allt fungerade perfekt. - Förberedelse innan visning -hjälp med bra stayling konsultation, fina foton samt fina prospekt på bostaden. - Väl förberedd kontraktsskrivning och en utförlig genomgång av kontraktet ( som dessutom genomfördes på engelska.) - Jag har känt mig trygg med Malin som mäklare under hela försäljningsprocessen. Malin gjorde ett kanonbra jobb!

Behrang K
Flatås

Malin är superbra! Tydlig, pålitlig och tillgänglig. Hon hjälpte mig att snabbt och effektivt få sålt min bostad till ett pris jag var nöjd med. Rekommenderas varmt

Tomas H
Flatås

Sålde en 3:a. Vi blev bemötta väldigt proffsigt och Malin skötte vår affär på ett bra sätt trots omständiga budgivare. Trots att vi bodde på annan ort kunde vi få kontakt med Malin på ett smidigt sätt och hon kunde vara något av vår förlängda arm då vi inte kunde vara på plats. Vi är mycket nöjda.

Anders L
Norra Tynnered

Bra tillgänglighet och enkel kontakt i samband med försäljning av lägenhet.