Jonna Sommarhed Sjöstrand

Jonna Sommarhed Sjöstrand

Jonna Sommarhed Sjöstrand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Jonna Sommarhed Sjöstrand har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Jonna Sommarhed Sjöstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 197 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonna Sommarhed Sjöstrand har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

197 omdömen om Jonna Sommarhed Sjöstrand

Sedan starten hos Reco 2019
Frida E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
Södermalm

Mäklaren var trevlig, öppen och välkomnande vid visning. Vid budgivning var mäklaren transparant och snabb med återkoppling. Däremot upplevde jag att efter att jag vunnit budgivning så försvann engagemanget och mäklaren var svår att nå.

Robert N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
Södermalm

Vänlig, kunnig och väldigt tillmötesgående

Susanne B
Södermalm

Mycket tillmötesgående. Hon är mycket lyhörd och förstående. Mina förväntningar blev uppfyllda.

Viktoria N

Supertrevlig, hjälpande, engagerad

Ellen L
Hammarby Sjöstad

Jonna är supertrevlig och väldigt tillmötesgående, professionell och hjälpsam!

Emma A
Södermalm

Tydlig och enkel kommunikation, vi kände oss säkra trots att allt gick väldigt snabbt.

Julia W
Södermalm

Jonna är mycket trevlig och kunnig som mäklare. Med en bakgrund som designer och inredare var hon till stor hjälp med stylingen inför fotografering och visning med många bra tips och checklista. Ibland lovades kanske en för generös tidslinje för återkoppling under processen och jag kände själv att jag behövde höra av mig när hon inte återkommit på utlovad tid. Dock så var hon alltid tillgänglig när jag hörde av mig och tog sig tiden att svara på mina frågor. På det stora hela är jag nöjd med processen, men på grund...

Kevin J
Södermalm

Kunnig, tillmötesgående, lätt att ha att göra med och hjälpte oss som förstagångsköpare med alla frågor, små eller stora.

Carl Martin B
Hammarby Sjöstad

Jonna har ett väldigt proffsigt bemötande, har koll på sin statistik och är otroligt engagerad! Dessutom är hon väldigt strategisk, inkännande, informativ och kommunikativ och hjälpsam genom hela processen från början till slut. Vi är inte annat än jättenöjda med hennes jobb vid vår försäljning! Stort lycka till framöver Jonna!

Mathilda E
Hammarby Sjöstad

Engagerad och ett trevligt bemötande. Snabb och lättsam att kommunicera med.