Fredrik Holm

Fredrik Holm

Fredrik Holm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Fredrik Holm har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Fredrik Holm har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 162 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Holm har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

162 omdömen om Fredrik Holm

Sedan starten hos Reco 2019
Emma H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Bymarken

Trevlig, positiv och glad Tydlig med allt från visning till budgivning och hur bostadsaffärer går till. Bra kontakt och svarar alltid om han kan oavsett tid och dag Svarade på alla våra frågor om hur vi ska gå till väga

Johanna F
Liljeholmen

Är väldigt nöjd med mäklaren! Fick ett bra och trevligt bemötande på visning och han var väldigt kunnig och inläst på objektet. Uppskattade även samtalen inför/under budgivning med mäklaren som gjorde att jag kände mig ”trygg” i processen. Även plus i kanten när mäklaren löste kontraktsskrivning på annan ort för att underlätta för mig och som även passade säljarna. Har även fått lite tips kring bl.a. bolån och bankkontakter vilket jag uppskattat.

Fredric S
Hedenstorp

Bra på alla sätt. Trevlig och höll oss informerade.

Agnes A
Jönköping

Fredrik är en professionell mäklare som hade ett mycket trevligt bemötande under hela processens gång. Lyhörd, kunnig och sprider positiv energi! Det gör att jag som köpare känner mig otroligt trygg i mitt bostadsköp. Heja svensk fast!

Karin E
Gräshagen

Tillmötesgående, positiv, glad o öppen för diskussion om det mesta. Är lyhörd o inte säljande o bemöter på ett respektfullt sätt. En mäklare jag varmt kommer rekommendera.

Per A
Jönköping

Fredrik är en Positiv och glad mäklare som man snabbt får förtroende för.

Maria B
Jönköping

Fredrik är en mäklare man direkt kände förtroende för. Lätt att få tag i, lätt att ha att göra med och både glad, trevlig och engagerad i sitt bemötande. Så kan varmt rekommendera honom till andra.

Christina A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Jönköping

Jag kände att Fredrik förstod vad som var rimliga förväntningar och hur jag önskade att försäljningen skulle gå till. Lyhörd och kunnig och han uppdaterade mig hela tiden om vad som hände.

Elias L
Torpa

Vi är mycket nöjda med Fredrik som mäklare vid vår försäljning. Proffsigt bemötande rakt igenom och uppfyllde våra önskemål och förväntningar på en mäklare. Stort tack!

Christoffer F
Torpa

Jag hade förmånen att arbeta med en mäklare som verkligen överträffade mina förväntningar på alla sätt möjligt. Från första stund jag kontaktade honom, kände jag mig genuint välkommen och omhändertagen. Fredriks bemötande var helt enkelt enastående. Han var inte bara professionell och kunnig, utan även oerhört trevlig och lyhörd för mina önskemål. Mina förväntningar var höga, men Fredrik lyckades verkligen leva upp till dem på alla vis. Hans ärlighet och tillgänglighet gav mig en känsla av trygghet genom hela köpprocessen....