Kim Eriksson

Kim Eriksson

Kim Eriksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Kim Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Kim Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.8. Kim Eriksson har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

97 omdömen om Kim Eriksson

Sedan starten hos Reco 2019
Inga-Lill F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Bymarken

Kim är proffsig, engagerad och oerhört trevlig. Han har varit tillgänglig och även hållit mig uppdaterad hela tiden. Han är lugn, tydlig och lyhörd. Kan varmt rekommendera Kim.

Jeanette L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Jönköping

Vi blev trevligt bemötta och fick svar på det vi undrade över om bostadsrätten. Även bra kontakt via telefon mycket nöjda med våran affär och mäklaren

Marie-Louise A
Jönköping

Kim är trevlig, lugn och proffsig. Försäljningen av lägenheten gick snabbt och smidigt och jag är väldigt nöjd med hans insatser.

Mikael L
Jönköping

Kim gav oss ett trevligt o proffsigt bemötande som överstiger de förväntningar vi hade. Kims bemötande o hjälp är kanon

Joakim C
Huskvarna - Centralt

Kontakten med Kim från första början var mycket positivt. Hanteringen av försäljningen och strategin som Kim hade visade sig vara mycket tillfredsställande. Vi som säljare kunde inte fått ett bättre bemötande eller hantering av våran försäljning så som vi upplevt det i alla fall. Rekommenderar starkt svensk fastighetsförmedling i Jönköping och i synnerhet Kim som mäklare.

Alfred B
Gamla Vättersnäs

Bra.

Anders J
Liljeholmen

Positivt, trevligt och förtroendeingivande bemötande

Nancy Vivi-ann M
Gamla Vättersnäs

Kim är trevlig,lugn,kunnig o möter sina kunder med respekt! Trots en svår bostadsmarknad lyckades han sälja min lägenhet 👍 Säljare på Brynjegatan Jönköping

Eric H
Liljeholmen

Fantastisk trevlig och proffesionell, bra strategi samt information om tillvägagångssätt både från hans sida och vad vi som säljare behövde göra!

Anitha T
Ljungarum

Snabb o bra hjälp vid försäljningen…kan varmt rekommendera Kim.