Ramsin Warda

Ramsin Warda

Ramsin Warda är mäklare på Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri

Ramsin Warda har varit registrerad mäklare sedan 2017-12. Ramsin Warda har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.9. Ramsin Warda har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

45 omdömen om Ramsin Warda

Blerina Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Liljeholmen

Vi fick ett mycket positivt intryck redan vid värderingen av vår bostad. Vi valde därför Ramsin till att sälja vår bostad och är otroligt nöjda med hela processen. Han har varit väldigt tillmötesgående under hela tiden och dessutom väldigt proffsig och seriös. Rekommenderar starkt!

Anna K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Ceylan Sandberg Fastighetsmäkleri
Munksjöstaden

Kunnig, genuin och trevlig! Rekommenderar varmt.

Jens B
Munksjöstaden

Vi är väldigt nöjda med Ramsin under vår försäljning. Bra bemötande och dialog under hela processen. Väldigt lugn, hjälpsam och fokuserad mäklare.

Emilia B

Allt gick snabbt och smidigt med Ramsin 👍

Anton T
Tenhult

Lättsam och förstående, bra och snabb kontakt!

Claus M
Jönköping

Mycket trevligt bemötande och rak och tydlig information. Första gången vi köpte bostadsrätt så det var inte mycket vi hade koll på i förväg. Ramsin guidade oss igenom det hela på ett föredömligt sätt.

Holger M
Jönköping

Kontaktade Ramsin då jag var intresserad av en lägenhet som låg ute till försäljning. Han fixade en visning redan samma vecka och sedan gick allt väldigt snabbt tills affären var klar. Väldigt proffsigt bemötande och snabb respons!

Marie Lilja H
Tenhult

Mycket trevligt bemötande och jag har känt ett stort förtroende hittills,

Simon R
Gräshagen

Trevligt och humant bemötande. Skapade stor trygghet till lägenhetsköpet.

Ingela B
Gräshagen

En mycket trevlig och tillmötesgående mäklare som kan förklara frågor på ett bra sätt