Elin Taube

Elin Taube

Elin Taube är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Elin Taube har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Elin Taube har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Taube har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med alla fantastiska kunder. Varje möte, varje människa, varje situation och således varje affär är unik. Det gör att arbetet alltid är intressant och spännande!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag engagerar mig alltid till 100 % i alla mina affärer och varje affär är lika viktig. Jag är noggrann och har en tydlig målfokusering. Målet sätter vi tillsammans, säljaren och jag.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lojal, engagerad och mycket effektiv.

65 omdömen om Elin Taube

Sedan starten hos Reco 2017
Maria F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Djurängen

Duktig mäklare, otroligt proffsig och hjälpsam. Hjälpte oss se möjligheter. Tydlig, rak och professionell rakt igenom. Rekomenderas varmt!

Svar från Elin Taube

Tack Maria för ditt fina omdöme. Hoppas ni ska trivas bra i lägenheten, era planer för renovering kommer göra den superfin! /Elin

Karvan D
Djurängen

Mycket trevlig och hjälpsam. Väldigt nöjd!

Svar från Elin Taube

Tack Karvan för de fina orden! Kommer bli supersnyggt i lägenheten och ser fram emot att få värdera den sedan när du är klar med renovering och fix! /Elin

Veronica Marie T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Kalmar

Jättebra samarbete, hon var saklig o lugn, förklarade allt steg för steg, så jag är supernöjd

Manne D
Kalmar

Elin Taube var , professionell, vänlig och kunnig. Hon levde väl upp till våra förväntningar

Helén A
Bremerlyckan

Elins professionalitet är suverän. Omsorg om både köpare och säljare. Fokus på att genomföra en bra och trygg affär för båda parter.

Svar från Elin Taube

Tack Helén för det fina omdömet! Det var ett nöje att samarbeta kring din försäljning! /Elin

Åsa L
Skälby

Sålt en bostadsrätt,upplevde ett väldigt proffsigt bemötande .Mäklaren Elin Taube gjorde verkligen sitt yttersta för att försäljningen skulle gå bra,smidigt och tryggt . Rekommenderas

Tack bästa Åsa för de fina orden. Tack själv för fint samarbete! Vi hörs! /Elin

Anneli S
Skälby

Köpt en bostadsrätt i Kalmar. Mäklaren var lyhörd, inläst på objektet och bekräftade mig som ev köpare. Bra information och struktur. Jag är mycket nöjd med ”min” mäklarkontakt.

Svar från Elin Taube

Tack Anneli för det fina fina omdömet. Hoppas flytten gick smidigt och att allt känns bra i nya lägenheten!/Elin

Lisa R
Ljusstaden

Mycket nöjd! Elin är proffsig och engagerad i både säljare och kund.

Tack Lisa för det fina omdömet! /Elin

Camil I

- Nyproduktion. - Trevligt bemötande - Återkopplar snabbt - Förstående

Svar från Elin Taube

Tack Camil för det fina omdömet! Det var ett nöje att få vara en del av er bostadsresa!

Annhelen L
Djurängen

Köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett mycket trevligt och kunnigt sätt. Hade egentligen inga förväntningar mer än att mäklaren kunde förmedla köpet . Så jag blev glatt överraskad över hennes positiva sätt och vilja att ställa upp på lite obekväma tider . Rekommenderar absolut henne !

Svar från Elin Taube

Tack snälla Ann-Helen! Det var härligt att få träffa er och jag är glad att jag kunde hjälpa er hitta ert nya hem här. Välkomna till Kalmar! /Elin