Nora Andersson

Nora Andersson

Nora Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kinna

Nora Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Nora Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.9. Nora Andersson har haft 2 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

46 omdömen om Nora Andersson

Sedan starten hos Reco 2024
Tomas J
Sålde sitt hus med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Öxabäck

Bra bemötande och tydlig kommunikation

Calle B
Köpte sitt hus med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kinna
Hyssna

Nora är noggrann, kunnig och proffisionell i sitt arbete. Nora återkopplar snabbt och håller det hon lovar.

Ann M
Sålde sitt hus med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Vallda

Upplever Nora som mycket lyhörd ,engagerad och professionell. Återkopplar snabbt vid frågor. Kan varmt rekommendera Nora som mäklare

Michaela A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Svårsåld tidpunkt men Nora har varit positiv och kommit med nya idéer hela tiden. Snabba ryck vilket jag gillar och får alltid svar snabbt på alla frågor!

Katrin B
Åsa

Rekommenderar Nora till både framtida hussäljare och presumtiva köpare. Hon är trevlig, positiv och tydlig samt även påläst och duktig. Hon har en fin yrkeskarriär framför sig och jag är säker på att hon kommer gå långt. Mvh Katrine Blanc

Nicklas B
Åsa

Trevlig, framåt och proffsig mäklare som uppfyllde våra förväntningar. Lätt att få tag på och kom med bra tips inför vår försäljning. Kan verkligen rekomendera Nora som mäklare

Carl-anders D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Blev mkt trevligt bemött. Hon var saklig. En lungn och harmonisk mäklare.

Jeanette M
Kungsbacka

Nora är en frisk vind, snabb, väl påläst och en synnerligen kompetent mäklare. Hon ser möjligheterna och får jobbet gjort snabbt. En sådan mäklare vi mycket gärna pratar varmt om för både köpare och säljare. Hon är en framtidspotential för företaget som ser både säljare/köpare och förstår marknaden.

Rose-marie J
Kungsbacka

Väldigt trevlig och kunnig hjälpsam tog tid på dig med att förklara. Kunde mycket och ha lätt för att prata. Men ändå inte påträngande såg när vi behöva prata tillsammans.

Anna W
Åsa

Kände oss trygga med Nora från första mötet. Professionell, trygg och har ett mycket fint bemötande. Kan inte vara mer nöjda och kommer ge våra rekommendationer vidare.