Angelica Hermansson

Angelica Hermansson

Angelica Hermansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Angelica Hermansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-10. Angelica Hermansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 179 omdömen med ett betyg på 4.8. Angelica Hermansson har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

179 omdömen om Angelica Hermansson

Victor L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Jag förstår verkligen varför Angelica på SF Kungsholmen sägs vara Kungsholmens - och en av Sveriges - vassaste mäklare! Jag har köpt och sålt fastigheter både i Sverige och utlandet i över ett decennium, och därmed haft möjligheten att jobba med många skickliga mäklare. Detta till trots, så kan jag kan inte vara övertydlig nog; Angelica är den - överlägset - skickligaste mäklaren jag har jobbat med! Det som gör att Angelica sticker ut från mängden; * Extremt professionellt bemötande i alla lägen, mot alla parter....

Svar från Angelica Hermansson

Wow, stort tack för en enormt fin och mycket gedigen rekommendation Victor! Var en ära att få representera dig under din försäljning, speciellt med all din egna erfarenhet på området. Ett varmt grattis till försäljningen och njut nu av Spanien!

Alfred A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Jag är nöjd med Angelicas insats. När jag i efterhand ville krångla och göra en justering i överlåtelseavtalet tog Angelica tiden att göra det så smidigt som möjligt för alla inblandade.

Svar från Angelica Hermansson

Tack snälla Alfred! Glad att kunna hjälpa till att hitta ditt nya hem och se till så alt blev som ni önskade i kontrakten. Varmt välkommen till Kungsholmen!

Johanna N
Kungsholmen

Bästa mäklaren vi haft. Angelica har varit Kommunikativ, tydlig,hjälpsam under hela processen och även stöttat oss i processen dör vi köpte annan bostad

Svar från Angelica Hermansson

Tusen tack Johanna! Er lägenhet var och är helt fantastisk, likaså som den ni köpte är helt underbar. Var ett privilegium att få företräda dig och din fina familj, och jag ser fram emot att ses igen på frånträdet.

Shanaz F
Kungsholmen

Min erfarenhet av Angelica är väldigt bra. Bemötte mig väldigt bra och var snabb på att återkoppla samt hade koll på den information jag behövde som köpare. Jag kan rekommendera henne varmt.

Svar från Angelica Hermansson

Stort tack Shanaz! Ditt omdöme uppskattas massor och det var jättetrevligt att få chansen att hjälpa dig och din syster att hitta er drömbostad. Varmt välkomna till Kungsholmen, igen!

Robert B
Stockholm

Väldigt rak, ärlig och gav en betryggande känsla. Rekommenderas starkt!

Svar från Angelica Hermansson

Stort tack Robert! Har varit jättetrevligt att ha kontakt under de gångna veckorna, och otroligt härligt att det landade i att fina Fridhemsgatan nu är din. Jag är helt övertygad om att du kommer trivas jättebra, med alla dina vänner i området.

Anna Å
Nedre Kungsholmen

Angelica var och är en mycket genuint trevlig och kunnig person. Träffade flera olika mäklare inför försäljningen och Angelica var den som satte mitt bäste före eventuell försäljning.

Svar från Angelica Hermansson

Tack snälla Anna! Är så glad att ha fått representera dig och din underbara våning. Unnar dig verkligen att nu få landa i allt, njuta av din magiska utsikt hela sommaren, och sen ha härligt nära till barn o barnbarn.

Lena H
Kungsholmen

Trevlig, serviceminded, kunnig, tillgänglig och uthålllig och proffsig

Svar från Angelica Hermansson

Tusen tack fina Lena för din rekommendation. Så otroligt glad för din skull att du inom kort är mitt i Vasastan igen. Stort grattis ifrån mig!

Kalle S
Kungsholmen

Sådant proffs. Alltid positiv och glad, tillgänglig och påläst. Sålt med Angelica tre gånger och kan inte tänka mig någon bättre. Dessutom slår hon alltid nya rekord gällande pris/kvm. Ni kommer inte bli besvikna!

Svar från Angelica Hermansson

Mitt ödmjukaste tack för den fina rekommendationen Kalle! Otroligt härligt att samarbeta för tredje gången och ser redan fram emot nästa. Grattis till en jättefin försäljning och det kommande nytillskottet i familjen. Mot nya äventyr!

Anders W
Kungsholmen

Kunnig och professionell. Bra och vänligt bemötande. Påläst om bostadföreningen och området omkring. Överträffade de förväntningar vi hade.

Svar från Angelica Hermansson

Stort tack Anders och framförallt, stort grattis till en fin försäljning. Tack för förtroendet att representera er och er stora lägenhet. Mot nya äventyr i Dalarna!

Nema A
Kungsholmen

Vi var dock köparna! Väldigt närvarande, social och ödmjuk. Tydlig och grundlig med informationen som gavs. Svarar på samtliga frågor som ställdes. Gjorde hela köpet behaglig och vid visningen kunde hon om lägenheten och kunde svara på våra frågor!

Svar från Angelica Hermansson

Tack snälla Nema! Ni har verkligen köpt en fantastisk lägenhet och jag tror o hoppas att ni, och alla barnen, kom trivas utomordentligt.