Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

• Badge2022
Ring 0418-105 90 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Landskrona! Landskrona vid Öresund i västra Skåne är en pärla för dig som vill leva nära havet och i Sveriges södra delar. Vare sig du letar efter en villa längs kusten eller en trendig lägenhet mitt i Landskrona stad finns våra duktiga mäklare här för att hjälpa dig med hela bostadsaffären....

232 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Nikola R
Asmundtorp

Väldigt trevliga och väl bemötande. De var väl informerade och hade svar på de flesta frågor. Uppevelsen var trevlig och tack vare deras snabba arbete så gick köpet snabbt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Vad kul att du tog dig tid att svara på Reco. Tackar ödmjukast och kul att det känns bra för både en köpare och en säljare. Det är en stor affär för alla parter och att få svar på frågor och hjälp 24/7 är viktigt för oss! Mvh Pernilla

Barbro B
Borstahusen

Vänligt, sakligt och hjälpsamt bemötande av mäklaren. Jag och min man är nöjda så långt. Samarbetet med mäklaren fortsätter framöver med avtalsskrivning för vår försäljning av vår fastighet.

Tack Barbro för att du tog dig tid för att rekommemdera mig. Mvh Pernilla

Lars R
Billeberga

Allting smidigt och enkelt hittills Pernilla är toppen!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Vad härligt Lars att du tog dig tid. Tack så mycket!

Christer J
Billeberga

Enkelt o trevlig lätt få tag i om något skulle va oklart känner mig trygg med henne

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack Christer och för att du tog dig tid att svara!

Andreas W
Asmundtorp

Mycket trevlig mäklare. Snabb, rak och enkel kontakt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Vad kul Andreas, tackar ödmjukast! Lycka till med ert byggprojekt och trevlig första advent önskar vi! Mvh Pernilla

Hung P
Härslöv

Jag vill tacka er för ert professionella och engagerade arbete med att sälja min bostad. Jag är mycket nöjd med hela processen, från värdering till kontraktsskrivning. Ni har varit lyhörda, tillgängliga och informativa under hela affären. Jag uppskattar särskilt att ni har varit tydliga med vad som förväntas av mig som säljare, och att ni har gett mig goda råd och tips för att göra min bostad så attraktiv som möjligt. Ni har också varit duktiga på att marknadsföra min bostad och att följa upp intresserade spekulanter. ...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Vi på Svensk Fastighetsförmedling och jag som mäklare tackar både ödmjukast för att ni hade tålamod i en marknad som är tuff just nu och ni hade förtroende för mitt jobb. Ett omdöme som ert är det som verkligen gör jobbet kul och önskar er all lycka till i er fortsatta bostadskarriär och ert nya boende. Mvh Pernilla Corsing

Niclas K
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
Röstånga

Mäklaren bärgade ett sjunkande skepp...

Tack Niclas för ett bra samarbete och för förtroendet/ Mvh Pernilla

Mikael A
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
Axeltofta Koloniområde

Trevlig mäklare bra bemötande

Tack Mikael. Helt säker på att ni kommer få det fint i er stuga. Mvh Pernilla

Hans.erik A
Väster

Mäklaren upplevde som mycket kunnig och ett trevligt bemötande. Vid kontraktsskrivnig sköttes allt sakligt och proffsigt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Så glad jag blir - tack för att ni tog er tid att svara och hoppas ni ska trivas med ert nya boende. Mvh Pernilla

Rigmor S
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
Röstånga

En väldigt proffessionell fastighetsmäklare. Varm människa som var noga med att ge information och att jag skulle förstå hela köpeprocessen. Han tog sig tid att gå igenom allt och var väldigt flexibel så att jag skulle känna mig trygg. Förtjusande bemötande och svarade på alla frågor med besked. Översteg alla förväntningar. Tänk om det fanns fler så engagerade mäklare!!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Hej Rigmor! Vad glada vi blir och tackar ödmjukast. Du kommer få en fantastisk gård och vi ses på tillträdet. Mvh Alen som ansvarig mäklare och Pernilla

Nikica L
Teckomatorp

😊👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😂😂😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😊😊😊😊😊😊

Tack snälla! Lycka till med er tomt så hörs vi snart igen. Mvh Pernilla

Eva V
Häljarp

Bara positivt, Anki var bara bäst,kommer varmt rekommendera

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Så härligt att höra, vad glad jag blir. Tack själv för förtroendet! /Anki

Anette S
Häljarp

Anki på Svensk fastighetsförmedling, är oerhört hjälpsam, återkopplar och är väldigt trevlig. Super bra service! Rekommenderas starkt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Hej Anette. Tack för att du dig tid att lämna ett omdöme, så kul att du rekommenderar mig och oss. Lycka till med din nya bostad och du kommer säkert att trivas! /Anki

Erik W
Enoch Thulins Väg

Vi fick ett riktigt bra bemötande och han visade oss runt, svarade på frågor. Mäklaren är professionell och vad han pratar om. Även väldigt påläst om objektet han säljer.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Hej Erik. Vad glad jag blir ochctack för att du tog dig tid att svara på Reco! Mvh Alen

Fatima C
Segergatan

Mäklaren har en unik förmåga att möta kundens behov på ett utomordentligt sätt. Eloge för professionalism och engagemang!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tackar för det Fatima. Lycka till i förskott med flytten om ni kommer säkert trivas finfint! /Alen

Ann-charlotte M
Saxtorp

Var upplevelse har varit utmarkt, Alen har verkligen jobbat for oss, eftersom vi bor utanfor Sverige har vi varit beroende av att finna en maklare som jobbar for oss, och Alen har verkligen uppfyllt alla onskemal. Vi ar mycket tacksamma, tusen tack for all hjalp.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack själv för uppdraget! Har varit kul att följa er resa och önskar er lycka till framöver!

Drilon M
Landskrona

Mäklaren var trevlig och kunnig, förväntningen var att få sålt bostaden snabbt och enkelt och mäklaren fixade det bra, hade rekommenderat denna mäklare till vänner och bekanta

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack Drilon - så kul att höra! Vi lever på rekommendationer så kul att du valde att svara på Reco. Mvh Alen Avdic

Li H
Centralt

Bäst! Snabb återkoppling o proffsigt! Kan definitivt rekommenderas!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tusen tack Li för din rekommendation! Tack återigen för förtroendet vid försäljningen av din bostad. Vad glad jag blir över att det känts bra för dig. Stort lycka till med din nya bostad! Vänligen, Sara Roos

Stefan R
Landskrona

toppen toppen toppem toppev toptop toptoppen

Men tack Stefan och tack för att du valde mig. Mvh Pernilla

Mikael P
Svalöv

Mäklaren bemötte oss på ett mycket professionellt sätt. Detta genomsyrades i allt ifrån planering av försäljning till att huset blev sålt. Vi fick tydlig information och uppdatering under hela processen. Vi gick in med förväntningen att mäklaren sköter allt och detta levde mäklaren upp till på alla sätt. Vi har känt oss trygga i hela affären.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Jag kan bara tillägga att det varit kul att följa just er dröm från köp till försäljning. Om inte förr ses vi när det är dags för tillträde. Mvh Pernilla

Rafal L
Kågeröd

BRA BEMÖTANDE OCH PROFFSIGA,KUNDEN I FOKUS

Så härligt - Tack snälla för att du tog dig tid att svara. Mvh Pernilla Corsing

Stig- Inge L
Asmundtorp

Mäklaren från Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona redogjorde för oss på ett trevligt och förståeligt sätt hur man önskade gå fram med försäljningen av vår fastighet. Vi letade efter en mäklarfirma som hade en gedigen erfarenhet, samt ett stort nätverk där försäljningen kunde exponeras. Med tanke på att huset fick ny ägare redan efter förhandsvisningen, måste man ju säga att Svensk Fastighetsförmedling i Landskrona levde upp till mer än våra förväntningar. Måste säga att mäklaren jobbade på ett proffsigt och lugnt sätt, genom att hålla en dialog med oss under hela försäljningen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tusen tack Stig-Inge för din fina rekommendation! Har varit så roligt att fått ha denna kontakten med er och att ha fått förmedla ert hem. Jag blir så glad över att ni är nöjda och att jag har kunna överträffa era förväntningar. Stort lycka till med ert nya och återigen tack! Vänligen, Sara Roos

Magnus C
Västervång

Proffsigt och kunnigt bemötande vid första kontakt. Pernilla gav oss även ett bra värdering som vi var nöjda med och lyckades skapa intresse för bostaden så att bostadsaffären var avslutad inom 14 dagar! Rekommenderar starkt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack snälla för att ni tog er tid att lämna en rekommendation. Det absolut bästa är om jag kan motsvara förväntningarna. Lycka till med att hitta er nya dröm. Mvh Pernilla

Mikael P
Västervång

Positivt och engagerat bemötande. Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade. Mycket insatt och kunde läsa av människor på ett bra och proffesionellt sätt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Åh, tack snälla för att ni tog er tid att svara. Ska bli kul att följa er. Mvh Pernilla

Bengt R
Kungen

Enkel och lätt att ha att göra med, ingav förtroende

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack Bengt för din rekommendation! Hoppas att ni skall trivas med er nya lägenhet. Lycka till med allt! Vänligen, Sara Roos

Hjalmar Zola C
Billeberga

Under hela processen har Mäklaren varit närvarande, svarat på våra frågor och varit snabb när det verkligen gällde. Pernilla har ett professionellt och lättsamt bemötande. Skulle någon jag kände sälja sin bostad hade rekommenderat Pernilla!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Hej på er! Vad kul att processen känts bra och tack för att ni tog er tid och gå in och lämna en rekommendation. Då är det bara för mig att hälsa er välkomna ner till Skåne! Mvh Pernilla

Gabriella O
Nyhamn

Pernilla var otroligt snabb och professionell i sitt agerande. Affären löstes på två dagar tack vare hennes engagemang för försäljningen av vår lägenhet. Rekommenderar alla att kontakta Pernilla Corsing om man ska sälja sitt hus, lägenheten, tomt osv!!!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Så himla fint skrivet. Tackar ödmjukast och för mig är det bästa betyget när man väljer att komma tillbaka när det är nästa steg i livet och byta bostad. Önskar all lycka till med flytten! Mvh Pernilla

Martin Benjamin H
Stockholm

Hun var sød venlig og meget imødekommende. Jeg er fuldt ud tilfreds med den behandling jeg har fået, Pernilla er en virkelig god mægler. Hun virker somom hun vil gøre alt, for at du skal få den bedste oplevelse. Gid vi havde, den slags service i Danmark.

Åh vad kul att ni är nöjda! Tack snälla, Mvh Pernilla

Jan N
Helgebröten

Mycket vänligt och trevligt samt kunnigt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Så härligt att höra. Tack för att du tog dig tid att svara och hoppas ni ska trivas i er nya bostad! Mvh Pernilla

Carl F
Tornet

Pernilla Corsing är en mycket kapabel mäklare som har en bred och djup verktygslåda - hon kan marknaden och är väl förberedd på att jobba med säljare på distans - AAA+++

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack för att du tog dig tid att svara. Har man bra uppdragsgivare är det lätt att vara en bra mäklare :) Mvh Pernilla

Jesper J
Tågarp

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Stort lycka till framöver med ert husköp. Mvh Pernilla

Leif N
Landskrona

Sålde vårt hus snabbt och lätt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Hej Leif och Carina. Tack själv för förtroendet och stort lycka till med ert nya boende. Mvh Pernilla

Michael E
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Landskrona
Landskrona

Sålt stuga, lite slö tycker jag att mäklaren var, hände inte så mycket, tog lång tid

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack Michael, för rekommendationen och din feedback. Jag har såklart gjort allt jag kan och mitt bästa i försäljningen av din kolonistuga på Gråen, för att det skall bli en så bra försäljning som möjligt. Sen har det varit lite speciellt såklart då jag inte själv hade möjlighet att ta mig ut och ha visningar utan behövde din hjälp och att det därför blivit fördröjningar av olika anledningar. Men trots detta så hoppas jag att resterande delar av försäljningen känts bra och jag önskar dig lycka till med allting i framtiden! Vänligen, Sara Roos

Paul L
Landskrona

Trevlig, informativ proffsig helt enkelt vid vårt köpte av en lägenhet.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack snälla för att du tog dig tid att svara på Reco. Uppskattas och hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Mvh Pernilla

Kerstin S
Landskrona

Uppfyllde alla mina förväntningar!! Lyhörd och lättillgänglig. Villaförsäljningen blev snabb och trygg. Rekommenderar gärna henne till andra Hälsning Kerstin Skornicka Persson

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Åh, tack Kerstin. Tack för att du valde just mig och vi ses snart för tillträde. Mvh Pernilla

Per L
Landskrona

Sålde ett radhus. mycket bra bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack Per för din rekommendation! Vad glad jag blir att du är nöjd och att du fått ett bra bemötande! Lycka till med nya bostaden, vi ses på tillträdet! Vänligen, Sara Roos

Joakim O
Centralt

Engagerad och grymt serviceminded. Bara att rekommendera.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack Joakim för din rekommendation, vad glad jag blir! Tack för förtroendet vid försäljningen av din lägenhet. Hoppas att ni skall trivas i ert nästa boende. Lycka till och vi ses på tillträdet! Vänligen, Sara Roos

Miroslav M
Kågeröd

Duktig mäklare. Trevlig. Kan inte bli bättre. Kan definitivt rekommendera henne!"

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack snälla för rekommendationen. Hörs vi inte innan så får du ha en riktigt fin jul! Mvh Pernilla

Fredrik B
Junigården

Mycket bra och kunnig mäklare! Seriös och hjälpsam

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack Fredrik. Det bästa betyget för mig är när en köpare kommer tillbaka och vill sälja med mig! Ha en riktigt fin jul så ses vi när det är dags för flytt! Mvh Pernilla

Bo L
Landskrona

Proffsigt och kunnigt bemötande. Vi är helnöjda,

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Härligt att höra, helt säker på att ni kommer trivas i ert nya boende! Mvh Pernilla Corsing

Andrija C
Landskrona

Jag har köpt en 2:a. Bemötandet var väldigt bra och trevligt. Mina förväntningar var att mäklaren ska vara på plats och ta emot oss. Och med detta så gjorde mäklaren det bra. Vi fick titta ordentligt runt och mäklaren besvarade mina frågor bra och förståeligt. Hela upplevelsen var trevligt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack Andrija för din rekommendation! Vad glad jag blir över att läsa att du har fått ett bra intryck och en trevlig upplevelse av ditt bostadsköp! Hoppas att du skall trivas med den nya lägenheten. Vi ses på tillträdet! Vänligen, Sara Roos

Marie S
Borstahusen

Köpt en Bostadsrätt i Borstahusen. Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande och stöttning.

Vad kul att höra! Då ses vi när det är dags för flytt! Mvh Susanne och Pernilla

Marija C
Landskrona

Jag har köpt en tvåa. På den första visningen blev jag positivt bemött av mäklaren. Och under visningens gång fick jag mina frågor besvarade och kunde i lugn och ro se mig omkring i lägenheten. Mina förväntningar var att man skulle få vara ensam på visningen och inte dela sin bokade tid med någon annan. Samt avståndet mellan besökare och mäklare skulle uppnås. Det blev en lyckad visning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack Marija för din trevliga rekommendation! Vad glad jag blir över att läsa att ni kände att ni fått en positiv upplevelse genom försäljningen och på visning. Lycka till med allt och hoppas att du skall trivas i den nya lägenheten! Vänligen, Sara Roos

Haris P
Hasselparken

Pernilla är den bästa mäklare i Sverige

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Men tack snälla och tackar för att ni valde mig igen och att jag får fortsätta på er bostadsresa tillsammans med er! Mvh Pernilla

Thobias F
Landskrona

Väldigt bra bemötande från Pernilla Corsing. Lugn, lyssnar och kan svara på allt. Alla mina förväntningar uppfylldes.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Så härligt skrivit Thobias! Tackar ödmjukast, Ha en fortsatt fin helg!

Shqiprim T
Enoch Thulins Väg

Bättre mäklare får man leta efter! Tack till Alen från Svensk fastighetsförmedling i Landskrona. Från första stunden kände vi oss trygga. Fick hjälp med allt som jag behövde hjälp med. Kan varmt rekommendera Alen vare sig det gäller att köpa eller sälja lägenhet!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack Shqiprim! Önskar er lycka till och skulle ni behöva hjälp i framtiden är ni varmt välkomna igen! Vänligen Alen Avdic

Arnela B
Kvarntorget

"Bättre mäklare hittar man inte!!! 🔝 🔝 🔝 Alen Avdic har på ett proffsigt, realistiskt, tryggt och på ett personligt sätt slussat mig genom hela processen försäljning av en bostadsrätt.Han är engagerad och tillgänglig,varenda fråga,oavsett hur liten eller stor den är,så har jag fått snabb feedback och förklaring som känns ärligt och realistiskt. Alen Avdic är seriös, ärlig, kompetent, skicklig helt enkelt professionell mäklare,jag har fått fantastiskt bra och trevlig bemötande. Definitivt har...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack Arnela för den fina kommentaren. Det var ett nöje att kunna hjälpa dig och att du blev nöjd! Vänligen Alen Avdic

Fatmir A
Landskrona

mycket trevlig bemötande och trevlig personal

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack Fatmir för din rekommendation! Hoppas ni skall trivas med er nya bostad. Lycka till med allting och varmt välkommen åter till oss när det finns något som vi kan hjälpa er med. Vänligen, Gänget på Svensk Fastighetsförmedling Landskrona Sara Roos, Alen Avdic och Pernilla Corsing

Lars N
Landskrona

Mäklaren levde upp till de goda vitsord vi fått från andra nöjda kunder!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tusen tack Lars för din rekommendation. Vad glad jag blir över att ni är nöjda och att jag kunde leva upp till era förväntningar. Tack för ett fint samarbete och lycka till med allting! Vi ses på tillträdet. Vänligen, Sara Roos

Eva P
Segergatan

Vi har köpt en bostadsrätt. Bra bemötande, positiv. Tar lite lång tid att få återkoppling eller så är jag för "på" när jag väl vill veta något.....

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Landskrona

Tack Eva, för din rekommendation! Vad roligt att ni känner att ni fått ett bra bemötande och att upplevelsen av ert bostadsköp har varit positiv. Jag försöker alltid uppdatera så snabbt jag kan när jag får efterfrågad information till mig, vidare till samtliga. Hoppas att ni skall trivas i ert nya hem, vi ses på tillträdet. Vänligen, Sara Roos